Nişanlımla her görüşmemizde sevişiyoruz, artık ondan uzaklaşmak istiyorum. Ne yapmalıyım?

Artık ondan uzaklaşmak istiyorum görüşmek istemiyorum her görüştüğümüzde sadece sevişiyoruz beni kullanıyormuş gibi hissediyorum artık sadece sevişmek için geldiğini düşünüyorum eskiden kafelere giderdik gezmeye falan filan şimdi çok ama çok nadir oluyo bunlar bir taktik verin nasıl davranmalıyım
Nişanlımla her görüşmemizde sevişiyoruz, artık ondan uzaklaşmak istiyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla