Hellooo!
Gerçekten dürüst düşüncenizi yazın.
24 yaşındayım mühendisim yabancı diller biliyorum kültür sanat fiziki aktiviteler otu boku her konuda kendimi geliştirdim. Genel olarak eğlenceliyimdir sessiz ortamdaki eğlenceli ama herkesin abla gibi görüp fikir aldığı dert dinlediği insanım. Yurt dışına çıktım güzel anılar biriktirdim organizasyonlarda yönetici oldum çalışıyorum çabalıyorum vsvs.
Şimdi gelelim sorunun nerede başladığına. Ben büyük bir kayıp yaşadım ünv başlarken, bu süreçte inanılmaz bir kilo aldım. Fakat normalde yüzücü olan benim 160lık bedenim kilo ve hormonal değişiklikleri iyi bir şekilde kaldıramadı. Güzel dik memeli kendiliğinden kum saati vücudum kıvırcık saçlarım gitti. Aşırı hızlı kilo nedeniyle çatlaklarla çok ciddiyim abartmıyorum sanki çocuk doğurmuşta emzirmiş bir kadın vucudu geldi. Bana boş boş spor yap toplar demeyin ya da bunu geçiriyorsanız hiiiç yorum yapmayın. Gerçek deri sarkmaları sporla toplanmaz. Memeleriniz 34 F den 34 D düştüğünde göğüs çalışınca memelerinizdeki büzüşme yok olmaz. Bu arada aşırı dediğim kilo 18kg millet nelerden zayıflıyor böyle sarkmaları yok. Fakat hormonal dalgalanma ile bedenim çocuk doğurmuş bir anne gibi. Saçım kalmadı tepemden tenim gözüküyor tepelik kullanıyorum ( yine o dönemde döküldü ve tedavi olmama rağmen çıkmadı)
İlişkilerim flörtlerim otlar boklar oldu ama adamakıllı ilerleyemedim çünkü hep dıştan gördükleri 38 beden bıcır bıcır kum saati vücutlu kıza âşık oluyorlar. Tabiri caizse mükemmel bir fake atıyorum herhalde. Çatlak selülit falan değil derdim büzüşmüş meme ve karnım. Normalde aşırı özgüvenli rahat biriyim ama sizin olan bir şeyi kaybettiğinizde ve bu her gün aynaya bakmanızı etkilediğinde maalesef düşünüyorsunuz. Bu arada ben yine sevişir ilişki kurarım ama erkekler bu konularda dürüst olmuyorlar özellikle de ilişki sürecinde. Acaba önceden ilişkiye girmeden kem küm etmeden birazda oyunsal seksi bir şekilde belli mi etmeli yoksa elimizdeki bu deyip onun sorunu gibi mi davranmalı?
Yani bilemedim. Sanki mükemmelmişsiniz gibi biz kendimizi kasıyoruz ya. Her neyse normal bir sarkma kilo göbek olsa yemin ederim umurumda olmaz. Ama gecelik falan bakıyorum dokununca anlayacak ama belki görmezse body ile falan amaaaan ne bilim ya.
Gerçekten dürüst düşüncenizi yazın.
24 yaşındayım mühendisim yabancı diller biliyorum kültür sanat fiziki aktiviteler otu boku her konuda kendimi geliştirdim. Genel olarak eğlenceliyimdir sessiz ortamdaki eğlenceli ama herkesin abla gibi görüp fikir aldığı dert dinlediği insanım. Yurt dışına çıktım güzel anılar biriktirdim organizasyonlarda yönetici oldum çalışıyorum çabalıyorum vsvs.
Şimdi gelelim sorunun nerede başladığına. Ben büyük bir kayıp yaşadım ünv başlarken, bu süreçte inanılmaz bir kilo aldım. Fakat normalde yüzücü olan benim 160lık bedenim kilo ve hormonal değişiklikleri iyi bir şekilde kaldıramadı. Güzel dik memeli kendiliğinden kum saati vücudum kıvırcık saçlarım gitti. Aşırı hızlı kilo nedeniyle çatlaklarla çok ciddiyim abartmıyorum sanki çocuk doğurmuşta emzirmiş bir kadın vucudu geldi. Bana boş boş spor yap toplar demeyin ya da bunu geçiriyorsanız hiiiç yorum yapmayın. Gerçek deri sarkmaları sporla toplanmaz. Memeleriniz 34 F den 34 D düştüğünde göğüs çalışınca memelerinizdeki büzüşme yok olmaz. Bu arada aşırı dediğim kilo 18kg millet nelerden zayıflıyor böyle sarkmaları yok. Fakat hormonal dalgalanma ile bedenim çocuk doğurmuş bir anne gibi. Saçım kalmadı tepemden tenim gözüküyor tepelik kullanıyorum ( yine o dönemde döküldü ve tedavi olmama rağmen çıkmadı)
İlişkilerim flörtlerim otlar boklar oldu ama adamakıllı ilerleyemedim çünkü hep dıştan gördükleri 38 beden bıcır bıcır kum saati vücutlu kıza âşık oluyorlar. Tabiri caizse mükemmel bir fake atıyorum herhalde. Çatlak selülit falan değil derdim büzüşmüş meme ve karnım. Normalde aşırı özgüvenli rahat biriyim ama sizin olan bir şeyi kaybettiğinizde ve bu her gün aynaya bakmanızı etkilediğinde maalesef düşünüyorsunuz. Bu arada ben yine sevişir ilişki kurarım ama erkekler bu konularda dürüst olmuyorlar özellikle de ilişki sürecinde. Acaba önceden ilişkiye girmeden kem küm etmeden birazda oyunsal seksi bir şekilde belli mi etmeli yoksa elimizdeki bu deyip onun sorunu gibi mi davranmalı?
Yani bilemedim. Sanki mükemmelmişsiniz gibi biz kendimizi kasıyoruz ya. Her neyse normal bir sarkma kilo göbek olsa yemin ederim umurumda olmaz. Ama gecelik falan bakıyorum dokununca anlayacak ama belki görmezse body ile falan amaaaan ne bilim ya.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer