İkimiz de boşandık ve onunla seks yaşamak istiyorum. Bu beni gözünde basit yapar mı?

Biri var hayatımda 9 aydır tanıyorum son 1 aydırda flört ediyoruz. Ancak iş sevgili olmaya giderse ki öyle gözüküyor cinselliği ne kadar süre sonra yaşamak gerek? Ikimiz başından da bi evlilik geçti yani bunu hemen yaşamak istemem onun gözünde beni basit yapar mı
İkimiz de boşandık ve onunla seks yaşamak istiyorum. Bu beni gözünde basit yapar mı?
Cevapla