Oral seks yapmayı çok seviyorum ve erkek arkadaşım bu konuda çok iyi olduğumu söylüyor, sizce oral seks yapmayı sevmek kötü mü?

Sizce kötü mü , bunu sevmek anormal mi arkadaşlarım kim sever ki diyor
Oral seks yapmayı çok seviyorum ve erkek arkadaşım bu konuda çok iyi olduğumu söylüyor, sizce oral seks yapmayı sevmek kötü mü?
Cevapla