Eşimle cinsellik yaşamak istemiyorum, canımı acıtıyor. Bu durumu nasıl aşarım?

15 yıllık evliyiz, çok sorunlar yaşandı, çok uzaklıklarımız oldu aştık bir şekilde. 6 ay önce düzene girdi ilgisi alakası çoğaldı bana karşı yatakta da normalde değer verir gibiydi. Bende tamamen yeniden teslim olmuştum. Hiç zevk almayan ben tam olmasada ucundan kıyısından hissediyordum biseyler. Fakat son 2 3 aydır yine canımı acitmaya başladı. Oral yaparken bile sanki vajinami yalamiyor ısırıyor. Ben zevk almıyorum canım acıyor çünkü. Oynayım dedim bir kaç ama artık dayanamadım yapma istemiyorum canımı acitiyorsun dedim. Bana değer verdiği için değilde yaptım oldu yaptı desin diye yapıyor sanki. Zevk almadığım ilişkiyi yaşamak istemiyorum. Ben bu durumu nasıl aşarım?
Güncellemeler
+1 yıl
İnsan hissetmez mi sevildiğini? Ben biliyorum onun bana yaklaşırken ki düşünce ve tavrını. Yapmadı olmasın diyerek yapıyor bazı şeyleri. Aldatmak gibi bir düşünce ya da ilgimi çeken birisi yok ben evimde mutlu olmak istiyorum. Çözüm için sizinle paylaştım fakat çoğunuz yenilikten bahsetmiş ya da beni suçlamış. Yine de sağolun hepiniz
Eşimle cinsellik yaşamak istemiyorum, canımı acıtıyor. Bu durumu nasıl aşarım?
Cevapla