Eski eşimle birlikte oldum ve şu an ne yapacağımı bilmiyorum, kötü bir şey mi yaptım ben?

Iyi akşamlar herkese
Dün Eski eşim çoçuğu alip gezmeye gitmişdi bende Yemek saatine göre getir hep beraber yemek yiyelim dedim herneyse yemeği yedik çoçuk yatana kadar kalıyım dedi bende olur diyerek Kahve falan yapmişdim çoçuğu yatır derken eskilerden konu açıldı o anda karşı koymak istemedim ama şimdik cok suçlu hissediyorum inanilmaz yapdim doğru degildi yapdim cokmu kötü biseydi
Güncellemeler
+1 yıl
Karşı tarafin Sevgilisi var ve o kizçaz bana abla diyor cocugu bazen beraber alip gidiyorlar yapdim bence doğru değildi kendisinede dedim bunu 1 gün sonra ama onun cevabi sen Farklı ne alaka kendime cok kızgınım
Eski eşimle birlikte oldum ve şu an ne yapacağımı bilmiyorum, kötü bir şey mi yaptım ben?
Cevapla