Hiç sadece iyi bir seks yaşadığınız için aşık oldunuz mu? seks yaptıktan sonra aşık oldunuz mu? Ten uyumunuza güvendiğiniz için etkilenip aşk yaşadığınız biri oldu mu?
Hiç sadece iyi bir seks yaşadığınız için aşık oldunuz mu?
Seviştiğim kadın bir eskort bile olsa haftada üç kere ona gitsem ona da duygu beslemeye başlarım ister istemez. Onun için ben fbuddyy ilişki taraftarı değilim. Opsiyonları olan bir erkek, aynı kadınla sürekli sevişmemeli, seçenekleri olmayan bir erkek de uzun süreli ilişki ve evlilik arayışında olmalı.
Bu konu da hiç mütevazi olamam kusura bakmayın. BDSM Master ve tao sevişme sanatını uyguladığım için genel de kadınlar bana aşık olur. Detaya gerek yok bu kadarı yeterli sanırım
Aşka inanan biri olmadığımdan bu soru benim için geçerli sayılmaz ;) Ama iyi seks yapıyorum diye duygularımda bi değişiklik olmaz.. sadece tekrar isterim :)