Otururken sarılıp sürekli sırtımı, belimi, kolumu ve karnımı okşuyor. Yumuşacıksın diyip beni seviyor. O sırada gözünü dudağımdan ayırmayıp yanagimi ve yüzümü, omzumu falan öpüyor. Yürürken de sırtımı ve belimi tutup okşuyor.
Sizce tahrik olmuş mudur?
Sizce tahrik olmuş mudur?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Adam sinyal yakıp duruyor sana, kıvılcım çaksana. 😄
Nasıl😅
At elini şeyine.
tahrik olmasa sana bunları yapmaz seni deli gibi istiyıodur
Ama hiç cinsellik konuşmadık bile
sen sevmiyorsun diyedir düşün sana o hareketleri yaparken sen de tahrik olursun o neden olmasın
Utandığımı biliyor
buda etkiler tabi utangac biriysen seninle cinsellik konuşmak zor olur tıkanırsın ki zaten sana dokunuyor öpüyorsa belki bu yüzden gerek duymuor ama geceleri canı seni cekiyordur
Peki nasıl öğrenebilirim bunu? Direk sorsam da ayıp olur
aslında anlarsın sana sürekli dokunma cabası varsa senden cok cok etkilendigi icin yapar dokunması öpmesi seni nasıl etkiliyorsa onuda etkiler daha cok hatta
Evet sürekli dokunup öpüyor hiç boş bırakmıyor sürekli temas halinde oluyor
hiç sarılınca felan penisini hissetmdin mi? ya da koluyla montuyla felan saklamaya calıstımı
Hayır hissetmedim ya da fark etmedim hiç. Pantolon giyiyoruz ikimizde
belki dicem temas bagımlısı ama sürekli öpüp okşama derdinde ise cidden cok tahrik oluyodur ama şuda var işte kimse görmüyorken daha cesur davranıyorsa o anlarda daha cok tahrik oluyodur
Yürürken bile belimi bırakmıyor sırtıma doğru okşuyor. Eli hep üstümde yani. Tahrik olacağını düşünmemiştim. Sevdiği için mi böyle acaba? Yanagimi, elimi bile öpüp seviyo
hem temas bagımlısı hemde sana dokunmak onun hoşuna gidyor ve tahrik oluyodur evet... ama seni neden rahatsız ettiki?
ayrıca vucudun iyiyse ten rengin felan normal degilmi sence de
Tenim beyaz gibi dokunurken de yumuşacıksın falan diyor. Böyle çok güzelsin diyo beğeniyo
sana dokunmak onu resmen kudurtuyo bu kesin ama sadece cinsel anlamda degil her anlamda
Nasıl yani her anlamda ne demek
hem cinsel anlamda hemde sevgi anlamında o yüzden sürekli eli üzerinde senin... dokundukca dokunası gelir doyamaz sana
İnşallah öyledir
emin ol öyle ama sende bu kadar utanma
seni resmen... elinden gelse ne tahrikinden bahsediyorsun 😂😂
Cidden öyle midir aramızda hiç cinsellik olmadi
olsun diye uğraşıyor belli
Sen iste hemen yapar
Daha çok sen tahrik olmuşsun
Ooooooo...
Evet😅
Thrk olmakten da otesi, eve gidince asiliyordur..
Ne düşüncek ki ama? İlişki falan yasamadik
Sarildigi zaman hissediyor musun?
Fazla değil çünkü ikimizde pantolon var
Pantolan da olsa...
Olsa üzerine atlardı
Evde değiliz
Evde olduğunuzda atlıyor o zaman. Demek ki azıyor
Evde beraber olmadık hic
Sana kıyamadığından mı
Hayır gerek duymadik
Nasıl yani, birbirinizi arzulamıyor musunuz
Evde buluşmak bence guvenilir degil
Biraz daha ileri giderseniz bunun doğru olmadığını görürsünüz ne diyeyim
Dikkat et bak kalkıyor mu
Bakmadım hic
Fazla heybetli bsey olsa zaten bakmana gerek yok göze çarpardı😀
Evet dikkatimi cekmedi hiç ve pantolon giyiyor. Zaten kendi de iri bir erkek değil
Olabilir minnak bir pipisi var demek ki 😀
tahrik oluyo sanirim
İkinizde oldunuz tahrik :)
Ben fazla olmadim
Islanmisindir sen de
Niye yaoiyor
Olmamıştır bence
Neden
Orasına dokunmadıkça olmaz
Evet