“Benim de bazı ihtiyaçlarım var” diyerek sevgilim benden ayrılmak istediğini söyledi, sizce ne yapmalıyım?

Ben başta belirttim zaten evlenmeden olmaz diye. Bu aralar çok üstüme geliyor ama, benimde ihtiyaçlarım var seninle yapmicam da kiminle yapıcam diyo. Zaten evlenecez diyor. Niye bu kadar abartiyorsun. Benden öncede cinsellik hep hayatında vardı zaten alışık aslında. Ama ben hiç ilişki yasamadim evlenmeden de yapamam. O ada eger boyleysen bana guvenmiyorsan ayrilalim diyor. Napmam lazım nasıl davraniyim yardım edin çok zor durumdayım teslimde olmak istemem açıkcası😔
Güncellemeler
+1 yıl
“Benim de bazı ihtiyaçlarım var” diyerek sevgilim benden ayrılmak istediğini söyledi, sizce ne yapmalıyım?###
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrılmak istediğimi soyledim olmaz anca evlenirsek dedim Sen bilirsin benim gibisini zor bulursun kezban yazmış şer*siz. Artik kimseyi sevmicem. 😡
“Benim de bazı ihtiyaçlarım var” diyerek sevgilim benden ayrılmak istediğini söyledi, sizce ne yapmalıyım?
Cevapla