Jinekoloğuma cinsel bir soru sordum ve bana ayıp bir şey söylemişim gibi baktı. Yanlış mı yaptım?

Jinekologum (erkek) beni muayne etti ve sonra oturup konuştuk ben bir soru sordum mastürbasyon konusunda ve hoca sanki ona yan gözle bakıyormuşum gibi ve tuhaf bir tavır ile bana baktı kendimden çok utanıyorum keşke sormasaydım
Zaten aynı hastanede yeğenim baş hemşire olarak çalışıyor ve herşeyi o ayarladı korkarım ki onun kulağına gider
Üvey anneme bunu anlattığımda ise bana güldü ve sen canım dedi kendimi kirlenmiş hissediyorum bir erkek bana baktı ve benimle cinsel bir muhabbetin içine girdi kendimi çok gunahkar hissediyorum.
Keşke bayan doktora gitseydim
Jinekoloğuma cinsel bir soru sordum ve bana ayıp bir şey söylemişim gibi baktı. Yanlış mı yaptım?
Cevapla