Görüşler için teşekkürler😂
Öpüşürken düzgün bir şekilde öpmek yerine bademcik ameliyatı yapan partneri nasıl uyarırsınız?
Görüşler için teşekkürler😂
Hop hop hop yavaş derim. Acele yok beni kaçıranda. Sakin sakin öpüş derim.
Bak burada imparator resmen burnunu yemiş. Bu da olacak iş değil. Mesele yavaş ve sakince yapmaktır bence.
Bademcik ameliyatı şimdi önemli. Bademcikleri ağrıyor ise bademcik ameliyatı yapmak ve bademcikleri badem gibi görüp yemek hoş olacaktır. Onun haricinde bademcik ameliyatı yapacak kadar dudak ve boğaz emcüklemek çok da tarzım değil. Elit öpücükler atılmalı. Elit dudak tiryakiliği lazım. Spesiel mucuklamalar bilanço hesabında yazılı kayıt altına alınıp öpülmelidir.
Beni seçen ellerin 5 milyon Euro'luk hesap şifresini girsin 🤣🤣
😂😂rica ederim
İnsan bazı şeyleri yanlış veya karşı tarafın hoşuna gitmeyecek şekilde yapıyor olabilir. Burada karşılıklı anlayış olmalı. Mesela soruya göre bunu o kişiye söylersin ve daha düzgün şekilde öpüşebilir. Burada birbirine darılma, kırılma olmamalı. Ortak mutluluk nihai amaç olmalı.
Allah seni kahretmesin perso 😂😂
Soruya bak bademcik ameliyatıymış ya😂
Höst höst derim😂😂
Teşekkürler 🙂
Yorumw bayıldım😂
Başka kimseye yok böyle yorumlar sana özel bebek❤️💋
🥲teşekkürler😊
Cevap
54Cevap
Derineee dahada daha derine...
https://www.youtube.com/embed/QVCrH-CDl_oSondaj mı yapıyosun evladım çok iyi biliyorsan topla bavulunu ya Akdeniz'e git ya da Karadenize memlekete bi faydan dokunur belki petrol falan bulursun der tokadı yerleştiririm
Soru bana çok komik geldi çok güldüm hakkını helal et 😅
Bunu yaşasam normal söylerdim herhalde. Zaten boğazımla ilgili fobilerim yapmasın böyle şeyler sonucu iyi olmayabilir. 😂😂
Öpüşürken dil kullanılması benim hoşuma gider, ama alien gibi boğazıma kadar ilerlemesini kast etmiyorum tabiki, uygun dille rahatsızlığımi dile getiririm, istemedigimi söylerim, devam ederse bir daha öpüşmeyi unutabilir benimle
Ben izin vermeden bunu yapamaz zaten. Direk savunmaya geçerim, söze gerek yok ki. Öpüşürken diller dans eder, kavga etmez.
Öpüşmek dünyanın en güzel sıvı transferlerinden biridir.. Asla spontane gelişen şeylerin önüne geçmem..çok ateşliyse söndürürdüm.. Güzel öpmekten, tutkudan, güzel dokunmaktan gayrısı yalan..
Tebrik ederim sayende iyileştim. Yıllardır lazım olan şey senin gibi bir dilmiş. Ama artık unutmaya çalışmam için başka bir dil gerek diyerek uyarırım. Korkarım hahaha.. başıma gelmedi çünkü
Elim ensesinde gezerken saçlarını daldırır hafif çekerim 😄
Bayanlar bademcik ameliyati yapar gibi öpmez bence o ameliyati yapan biz erkekleriz ama ameliyat etmek tarzım deyil🙂
Hayal ettim de eğer bukalemun değilse dediğini yapması imkansız. Neyse hadi diyelim soktu kusarak karşılığını veririm zaten💆♂️
Sanırım bunu iyi öpüşme olarak nitelendiriyor lar dilini gezdirme muhabbetini öperken kusma numarası yapsan nasıl olur 🤣🤣🤣iyi sanlar
Dilini ağzıma sokmasından iğrenirim bi tek gerisi ona kalmış
Öyle değil gel ben sana gösterim derim ipleri elime alırım
sıkıntı yok bırakırım takılsın. böylesini severim ben
Bakkala sepet m sarkıt diyorsun sakin ol derim nasıl yavaştan hızlıya
ellerimi ve bedeni kullanarak uzaklaşmaya çalışır. Akabinde hatasını uygun bir dille anlatırım.
dili ve dudaklarını iyi kullanan bir sevgiliyle her şey yapılır
bunların içinde ameliyat dahil
Bademciklerim bana lazım derdim. Ameliyata ihtiyaç yok.
Geri çekilip onu zwhirlemek istemediğimi söylerim🤣
Güzel tespit olmuş haha :D Ameliyat mı yapıyorsun davar diye uyarabilirsin :D
Bu konulara uzak biriyim ama olursa ilerde eşim ile lahmacun dürüm mü yiyorsun derim
Dil severim, dilleşmek iyidir. Dilsiz öpüşme etsiz lahmacun gibidir. :D
Karşılıklı göz göze gelip, dudakları birleştirip, kucaklaşmak çiftlere iyi gelir.
Dil küçük olunca gerçekleşmez o iş
Ama öpüşmek güzellllll
Dudaktan ısıra ısıra emerek devammm
French Kiss yapmasak mi derim 😀
Eşim nasıl isterse, benim için bi sıkıntı yoktur...
Yavaş be güzelim 😬😬
Niye uyariyim ki benim çok hoşuma gidiyor öyle ☺️
Abi bende bademcik ameliyatını seviyorum çok daha Seksi oluyor 😀
Hiç mi bir şey görmemiş😁😁
yavas deniz yatagimi sisiriyon derim
Yuh ya diş doktoruna gitmeyimde elin degmisken disimide cekeydin demek isterim 🙃
E sen zaten sert seviyordun, sıkıntı olmaması lazım
Hössst deve yavaş gel diye...
Bu kadar arzuluysa aletimi emmesini isterim..
Midem bulanır. Ben yüzüne kusarım.
Bilmem hic opusmedim 😔
Bu konular da uyarmam
Öpüşmeyi es geçerim eğitim vermekle uğraşamam
One ya dudağa yapissa neyse
Sakin ol şampiyon kendini bana bırak derdim 😇
Yokluktan bunu yaparım düşüncesi var 😅
Ama öpüşürken dili hissetmek onemli bence😀
eleman olaya french girmiş , bırak yapsın.
Ben bademcik ameliyatımı oldum derim.
Öpüşmenin her türlüsü harika ☺️
Ne güldüm gece gece bademcik ameliyatı :D
Uyu perso uyu.. Yangına odun atıp durma :))
Geri çekilerek
Hop bademciklerim şişiyor biraz yavaş olsana
Öpüşürken kadını yemeği severirim
😄Kendimden şüphe ettim bak
Yavaş yavaş ape hayran ara sokaktasan 😂
Aloo pcr testi mi yapıyosun
Geri çekilirim ya öğğ
uyarmam o işi biliyor zaten demektir
Seviyorsam zevk bile alırım
tokatı yer. d
Uyarmam, vahşi kadınlara hastayım
Uyatmam bende dalarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?