sevgiliniz varsa sevgilinizle mi sexting yaparsınız yoksa başka bi kızla mı?
ya da eğer sevgiliniz olsaydı sevgilinizle sexting yapar mıydınız
ya da eğer sevgiliniz olsaydı sevgilinizle sexting yapar mıydınız
Sevgilim olsa sevişirim kendisinin istediği yere kadar ama sevgilim yok. Yazışarak sexting yapıyorum. Yaklaşık 2 saat sürüyor. Yazışarak yaparken kelimelerini iyi seçince etkili oluyor. Önce karşımdaki kişiyi tanımaya çalışıyorum. Kişiliğini, isteklerini, fantazilerini öğreniyorum. Ön sevişmeyi uzun tutuyorum. Hissettirmeye çalışıyorum. Kadın da isteklerine göre karşılık verince çok iyi devam ediyor. Ortak yolu bulunca zevkli oluyor.
Bir kere kzıın birisi yapalım mı dedi dedim o ne sanal işte dedi ondan sonra anladım Dünyanın en sıkıcı şeyi yazarsın yazarsın karşı kısa şeyler yazar sonra devam et aşkım felan filan der. Abi kitap yazsam roman olur keyif almak için açılan bir sohbetten arabesk filmi izlemiş gibi çıkmak. Ok mantıklı gelmiyor
Cevap
18Cevap
Sexting yapıyor musunuz diye sorsaydın daha iyi olurdu
yapıyor musun
Seksting yaparım 😉👍 canı isteyen biriyle de yaparım 😉
Normal tanıştığım biriyle de yapıyorum illa sevgili olmak zorunda mıyız :D
Yok yapmam seks yaparim sexting sıkıcı geliyor belirli sureden sonra
Sadece sevgilimle oda isterse istemezse olmaz şart değil
yapıyorum burdad her aksam farklı kaddınlar oluyor hepsıde o anda sevgılım oluyor eglencelı
Hayal gücü kuvvetli konuya hakim herhangi biri olabilir
Sevgilim yok, yapmıyorum benim gibi sabretmiş özel birisini bekliyorum.
Bir çok evli bekar dulla yaptim
evlilerle de yapmazsın ya yuh
Seninlede yaparım aşk
Daha detaylı konuşabiliriz bu konuyu istersen
bu kapak fotoğrafındaki sen misin :O
Evwt
Oyle biri yok hayatimda
sevgilimle yapardim tabiki de...
Kim isterse muhabbet guzel
Sexting iliskinin tuzu biberi 😛
Yapardım eğer isteseydi
Direk seks yapıyoruz o çok saaaalakca bir durum
Sevgilim yok
Değişirrr
Ya sen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?