nesi nasil iyi sevisiyor diye anlasamasanda yatakda iyi diye o adami kadini secersin ve cok iyi cok guzel anlasiyorsundur ama yatakda kotudur yani ikisinide kendi istegi icin secer insan buda dongu degil cesitlilik iste
kendine degil aksine karsindakine hakaret yapamiyorsun eee ben de alternatifin cok ama sende surada dur demis olunuyor buda ego yaw :))) hepsi bir arada olan sutlu sekerli istersen var yani :) benim o mu diyeyim :)
soyle dusun bu adam iyi sevisme tarafini cozdu :) amaaaaa ruhun oksanmasi tarafı icinde kamille konusayim :) iyi geceler sagol muhabbet icin :) mutluluklar
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Genelde iyi anlaştığım bütün kadınlarla sevişebiliyorum 😂
Yaşamadım ama maşallah demekki aktif bir hayatın var
çesitlilik bu döngü degil
Nasıl
nesi nasil iyi sevisiyor diye anlasamasanda yatakda iyi diye o adami kadini secersin ve cok iyi cok guzel anlasiyorsundur ama yatakda kotudur yani ikisinide kendi istegi icin secer insan buda dongu degil cesitlilik iste
Seçenek doğru :)
İkisini bir arada bulamamak peki
o bulamamak degil iste tercih o :)
yani ego aslinda
Anlamadım nasıl ego
ruhuna ayri bedenine ayri ozen :)
vucut sampuani sac sampuani vucut kremi hibi dusun :)
yok mu aslinda tek sampuan :)
eee ama hepsini neden ayri kullaniyorsun?
🤣 🤣 🤣 Kendine hakaret gibi düşünüyorum bende
Hepsi bir arada olması için ne yapmalı acaba
kendine degil aksine karsindakine hakaret yapamiyorsun eee ben de alternatifin cok ama sende surada dur demis olunuyor buda ego yaw :))) hepsi bir arada olan sutlu sekerli istersen var yani :) benim o mu diyeyim :)
Hahaha bak ben hiç öyle düşünmedim
Ama yine de bir yerde yanlış bişiler yok mu sence bu durumda
yani D Y ile cevap verilecek bir soru olsa ayni soruda neden nasil diye 20 soru daha sormazdin sanki :)
Biraz beklentimi karşıladın cevap ile ama bişiler halen eksik kafama tam oturmuş değil tam aydınlanma yaşayamadım
soyle dusun bu adam iyi sevisme tarafini cozdu :) amaaaaa ruhun oksanmasi tarafı icinde kamille konusayim :)
iyi geceler sagol muhabbet icin :)
mutluluklar
Bıktın benden ahahahaahhhh ☺️
yoo yoo cok yorgunum yatacagim :) tekrar sagolun :) iyi geceler size :)
Tatlı rüyalar 😘
ruyaya bile zaman olmadi yaw :))
Hadi ya 😝
Evet berbat bir döndü
Olay
Var var hemde çok yaşadım şimdi bile yaşıyorum
hiç sorma ya. çok zor bir durum
evet. zaman zaman denk gelir
bu hayatın en gerçek hali
Hayır
tam bir saçmalık ya
Durex
Evet