Seviştiğin kişiyle anlaşamamak, anlaştığın kişiyle sevişememek. Bu döngüyü yaşayan var mı?

Bu nasıl bir olaydır?
Güncellemeler
+1 yıl
Okey mi ☺️
Seviştiğin kişiyle anlaşamamak, anlaştığın kişiyle sevişememek. Bu döngüyü yaşayan var mı?
Cevapla