Zaten bana karşı tek adım bile atmadı, sadece arada bir sarılır o kadar. Ama balayında da bir şeyler yaşayıp, birbirimizi tanımazsak ne zaman yapacağız ki bu işi. Anlamadım ben mi abartıyorum acaba?
Nişanlım ''balayına arkadaşlarımız da gelsin mi?'' diye sordu. Bu adam benimle cinsellik düşünmüyor mu?
eyvah eyvah. bak arkadaşım evliliğin temeli amacı cinselliktir. biliyorsunuz hiç bir beraberlikte cinsellik yaşanmayacaksa nikah şartı yoktur. çünkü zaten arkadaştır dosttur
eğer cinsellik yaşanacaksa nikah yapılır. yani evlilik cinsellik içindir cinsel tabanlı bir kurumdur.
iki insan evliliğinde mutlu bir cinsel yaşamı var ise sosyal ortamdaki sorunları gözardı eder. eğer sorun yaşıyorsa en küçük şey kavgaya neden olur. boooktan bir evlilik olur
nişanlın cinsel konuda eğer problemli ise hiç evlenme. evlenmek kolay ama boşanmak yıpartıcı zor. balayında arkadaşın ne iş var yahu. balayı sevişmek kaynaşmak içindir. arkadaşlarla yapılan bir tatil değildir.
bence yol yakınken sen bırak bu adamı. ileride daha çıkılmaz hale gelir durum
unutmayın. güzel yaşanan cinsellik eşleri birbirne bağlar mutlu ve uzun süreli evlilik olur. cinsel yaşamı berbat evlilikler bitmeye mahkumdur
zaten hem dinen hem hukuken cinsellik eşit hak ve olumsuz cinsellikte de boşanmak haktır.
Balayını seninle değil arkadaşlarıyla geçirmek istiyor açık ve net bir şekilde de bunu dile getirmiş. Cinsellik hak getire... O işi unut belki bir umut geceleri herkes odalarına çekilince olabilir ama o da zor görünüyor. Günün yorgunluğu vücudu etkiler ve yatacaktır. Ayrıca zaten bu özel güne arkadaşlarını davet eden yakın zamanda yatağa da davet edebilir dikkat etmelisin. Bu hususta söyleyeceklerim bu kadar
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Dikkat et balayında gözlerini bağlayıp odanıza tek tek arkadaşlarını alıp seninle cinsel ilişkiye girmelerini sağlamasın. Sen onlarla ilişkiye girerken aynı anda konuşur da seninle bu erkeklerden her şey beklenir. Tedbiri elden bırakmamak lazım.
Selam Hayır mutlaka seninle cinsel bir şeyler yaşamak istiyordur düşünüyordur ama kendini biraz fazla güveniyor galiba arkadaşları var kendi belli şeyleri yaşayabileceğini düşünüyor ama yanılıyor sadece ikiniz gitmelisiniz çünkü arkadaşları size bazı şeylerden engel olabilir ona bunu söyle yani gururunu kırma ama maalesef balayı sadece iki kişi içindir grup için değil. #perso
Az bile abartıyorsun kendisini bilen insanlar balayına katılmaz başbaşa bırakmak ister. Bence mesele sadece arkadaşlarını çağırmak değil iyi düşünmelisin. Sanki sitemin ardında başka konularda var gibi 🤷♀️
Oncelikle nisanlin da senin gibi tecrubesiz biri sadece seks olarak bakma et yaninda balik yemezsin onun gibi dusun yani bunu sana su sekilde teklif etse hayatim balayinda gezebilcegimiz biryere gitmek istermisin bizim arkadaslarda gelir hem gezeriz hem beraber oluruz dese turistlik bir tur olabilir ayni odada degilsiniz geceden sabaha sabahtan geceye seninle olur merak etme yani bence olayin ic yuzunu arastir 1 hafta yalniz kalmazsan ölmezsin :)
birinci saçmalık.. balayina arkadaslarinda gelmesi mevzusu.. balayina eş dost arkadaş akraba gelmemeli.. ikinci saçmalık.. senin balayını cinsellikten ibaret düşünmen.. merak etme balayi bitince cinsellik hayatinizda bitmeyecek.. bence siz ikinizde akıl olarak biraz daha ilerleme kaydedinde öyle ondan sonra evlenin.. daha kendi kafanizda taşlar yerine oturmamis sizin.. cevabin tarafimca okunmayacak cevaplanmayacaktir.