
SEVİŞEREK
SARILARAK
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Sevişerek tabii ki de sarılmak bana raz duygusal da geliyor.. İyi bir yiyişme sonra oral ve birleşme.. Seviştikten sonra illa ki içimde de hissetmek isteyeceğimdir... Yangınımı körükledi çünküü
Selam
İlk önce sevişmemiz lazım hatta sadece sevişme ile bitmemeli daha ileri gitmek gerekli güzel sert ve hızlı bir cinsel ilişki yaşamamız gerekli.
Hatta beni prone bone pozisyonda öyle bir becermeli ki etin ete çarpma sesini net bir şekilde duymam gerek acı ile zevki aynı anda doruklarda yaşamam gerekli artık zevkten tek kelime edemeyecek hale gelmem gözlerimin arkaya doğru kayması lazım ondan sonra biraz da sevişip belki uyuyabiliriz hem ne demiş sıla şarkısında sevişmeden uyumayalım.
Hem zaten hiç sevişmeyecek hiç seks yapmayacak erkeği ben ne yapayım beni becermekten bir hal etmeyecek yürümem de değişiklik yaratmayacak beni yürüyecek hale getirmeyen penisi ile terbiye etmeyen erkeği ben ne yapayım.
Beni ilişki sırasında inim inim inletmeli konuşacak derman bırakmamalı bende.
#perso
teşekkür
ahaha :D ya sen desene ki önce sarılarak uyuyabilen var mı :D Kadın erkek fark etmez kimse uslu çocuk değil.. 😈 Keyifli geceler..
Gelecek sefer öyle sorucam 😂😂😂
Keyifli geceler kadın 🌹
Teşekkür ederim.. :D
Cevap
20Cevap
Ben önce sevişip sonra sarılarak yatarım.
SEvişerek uyunmuyır yanlız kesin bilgi yayalım...
Seviştikten sonra uyumak kadar güzeli yok ama
Sarılarak uyamam için önce sevişmem lazım. Seviştikten sonra güzel uyunuyor çünkü..
Seviştikten sonra sarılarak uyumak en güzelidir bence.
Sıla'nın da dediğine katılıyorum. Sevişmeden uyumayalım.
Bence sarılarak uyumaktır. Arada ki bağı daha da kuvvetlendirir.
her zaman sevisme olmamali ya duzen sart haftada 2 3 defa falan. bikmamak icin
Seviştikten sonra uzak uyumak. Ay ben sarılıp yatamam ya nasıl yatıyorsunuz anlamıyorum shdjd
Seviştikten sonra bir yorgunluk hali, oh mis gibi bir uyku çekerim.
Sevişip boşaltıktan sonra bir sigara yakıp , maçı yorumlayıp daha sonrasında da sarılarak uyumak.
Bunca yıldır sevişiyorum, henüz sevişerek uyumak nasip olmadı..
Sevgilim hiç olmadı olsaydı ikisini de doya doya yapmak isterdim.
sadece sarıkarak uyumak herkes ne sapik
Sevişmek sapıklık değildir...
biliyorum ama kimse sarilip uyumak istememiş haksizmiyim
Olabilir :) sevişmek güzel bir şey :)
tamam
Güzel bir sevişmeden sonra sarılarak uyumak
Seviştikten sonra sarılıp uyumak...
Seviştikten sonra koynuna girip uyumak 👌
İkisinde de varım evlat 😄
Sevgilim benim eşim ki ona sarılarak uyuyayım
gençken sevişelim, yaşlanınca sarılırız
hele bi başla sarılarak hele bi başla
Sarılırken sevişerek uyumak
Sarılmak herşeyden güzeldir.
sevistikten sonra sarılarak uyumak..
Sarılarak uyuduktan sonra sevişerek uyanmak 😎
Özel günlerinde sarılarak. Onun dışında sevişerek
bir benmi sarılarak uyumak istiyorum ya...
Nedeni sevişerek uyumanın hissi daha zirveli
İkiside ayrı ayrı güzel bence ama a şıkkı daha ıyı
Katılıyorum. Sevistiklten sonra sarılarak uyumak
Her ikisinide denemediğim için🚬🚬🚬🚬🚬
Sarılarak 😌
Sevişerek.
Onunla her türlü zirvedeyimm😍😍
Keyfimize bağlı.
Her ikisi de
ikiside olur
Sarılmak güzel duygu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?