Kızlar, Kadınlarda bu kadar azgınken neden hep erkeklere cinsellik düşükünü muamelesi yapılır?

Kızlar, Kadınlarda bu kadar azgınken neden hep erkeklere cinsellik düşükünü muamelesi yapılır?
Banada kadınlardan msjlar gelıyor ama ben kımseye sapık muamelesı yapmıyorum ki bunu hiçbir erkek yapmaz..! Doyumsuz azgın sürekli mast yapan mesaj atan kadınlarında var ve sayısı istekli erkekler kadar fazlayken hatta kadınlar erkeklere oranla daha azgınken neden hep erkeklere cinsellik düşkünü muamelesi yapılır?
Erkek partnerıne ıstedıgını soyledıgınde konusunu actıgında ve mast yaptgında ya da herhangı bı sekılde bahsi gectgınde sapık oluyorda kadınlarınkı neden görmezden geliniyor...
Güncellemeler
+1 yıl
Soruyu anlamdan yorum yapmayın size zahmet komik oluyorsunuz 😀
Siz tacizcilerden sapıklardan bahsedıyorsunuz ben onlardan bahsetmıyorum😂😂
Kadınların cinsellik bahsi olunca
"aaa sapıkmı bu" düşüncesinden bahsedıyorum!!!
Kızlar, Kadınlarda bu kadar azgınken neden hep erkeklere cinsellik düşükünü muamelesi yapılır?
Cevapla