Nişanlımla seviştim ve kendimi çok kötü hissediyorum. Bu durum evliliğimizi etkiler mi?

Nişanlımla yakınlaşmamız çok oluyordu ama dün aşırı ileri gittik çıplak bir şekilde seviştik zaten ben nasım bu duruma geldim anlayamıyorum düğünümüze bir buçuk ay var her şeyi o güne saklicaktım ama sanki o güne saklancak bir şey kalmadı sanki her şeyin büyüsü kaçtı ve her şey çok özensizleşti ben bunları böyle hayal etmemiştim.. Düğüne kadar ondan bir daha böyle bir şeyin olmicağını söylicem umarım biraz uzak kalırsak biraz olsun özel olur yine o gece ama aşırı mutsuz oldum kendimi çok kötü hissediyorum sizce bu kadar ileri gitmemiz evliliğmizi kötü etkilermi
Nişanlımla seviştim ve kendimi çok kötü hissediyorum. Bu durum evliliğimizi etkiler mi?
Cevapla