Partnerim bana libidoma sahip çıkmam gerektiğini söyledi, kadının istemesi neden hoş karşılanmaz?

Partnerimle iki kez ilişkiye girdik ve ikisinde de 1 dakika dahi sürmeden boşaldı. Bende daha fazlasını istedim Sonrasında bana benimkinin bir hastalık gibi oldugunu doyumsuz oldugumu libidoma sahip çıkmam gerektiğini söyledi ve kendimi inanılmaz kötü hissediyorum. Gerçekten kadının bunu istemesi ilişkide hoş karşılanmayan bi şey mi? Yapmamalı mıydım?
Güncellemeler
+1 yıl
Hepinize teşekkür ederim. Tüm bağlantımı kestim. Bundan sonra görüşmeyeceğiz.
Partnerim bana libidoma sahip çıkmam gerektiğini söyledi, kadının istemesi neden hoş karşılanmaz?
Cevapla