Bedenler birleştiği an ortalık yangın yerine dönüp, o yangında alev alev 🔥🔥 yanmaya kimsenin itirazı olmaz...
Peki sizce bunun için arada ten uyumu olması şart mı?


Şimdiye kadarki tecrübelerime dayanarak söylüyorum: Evet ten uyumu şart. Çünkü zaten cinselliği özel, orijinal ve özgün yapan şey ten uyumunun ta kendisi! Onu öptüğünde dudakların yanıyormuş gibi hissetmek.., elleriniz kenetlendiğinde teniniz kavruluyormuş gibi hissettiren, eller partnerin vücudunda dolaştığında ise ortalık alev alıyormuş hissi veren şey işte o çoğumuzun adını bile koyamadığı şey. Ten uyumu...
Ten uyumu:Dokunmak isteğini karşı koyulmaz hale getiren bazı etkenler vardır, mesela farmonlar hormonlar bilinç altı etkenler gibi, kadının ve erkeğin cinsel anlayışına hitap eden görsellere sahip olması durumunda kadının ve erkeğin arasında oluşan ve karşı koyulamaz çekici etkileşme Ten uyumu diyoruz!!!
Sevgili @ummtsss @ummtsss @ummtsss
Bunlar olmazsa tuzsuz baharatsız yemek gibi olur diye düşünüyorun
İyi akşamlar
Fena fikir değil bence:Ama biliyorsunuz insan Feromonları daha çok eşeysel davranışları kontrol ediyor, ama yinede bir yerden başlamak lazım
Ben eminim güzel şeyler çıkacağına, hatta kadınların bu konuda çok hassas olduğu hatta erkek parfümleri kokusu konusunda simetrik hatlara sahip hastalıksız erkeği kokusundan bile ayrım edebilmişler🧐🧐🧐o kadar ki kadınlar bu konuda hassaslar
Ten uyumu tuhaf bir şey.. Biraz da psikolojik..
Nasıl bakarsan ve neyle anlamlandırırsan öyle hissedersin..
Çok güzel birine karşı cinsel anlamda hiçbir kıpırdama olmazken, çirkin birini arzulayabiliyor insan..
Ya da aynı kişiye karşı önce hiçbir şey hissetmezken, bir zaman gelir ki deli gibi isteyebilirsin..
Biraz karışık yani..
Mesela yazın yatak odasında klima yok ve sevişmeye başladın. Elini kadının herhangi bir yerine okşamak için attın, sanki dersin ki biri 10 dakika önce bali sürmüş de elim yapıştı resmen öyle hissettirir ten uyumu olmayınca. Evet ten uyumu olmadan da çok seks yaptım ama ten uyumu oldumu sanki bebek yağı sürmüşsün de kayıyor öyle hissettiriyor.
Bu uyumu yakaladığım bir kadınla tam 10 yıl birlikte olduk. Aynı sene ikimizde evlendik, o görüşmeye devam etmek istedi ben kabul etmedim. Başta sevgiliydik 2 yıl ancak gönül ilişkisini yürütemediğimiz için ayrılmaya karar verdik. Lakin seks yapmayı bırakamadık 😎 hadi bugün sevgililerimizi aldatalım diyorduk ve buluşuyorduk 🙈😊😇
Cevap
65Cevap
Evet ama ilk planda aşk sevgi var onlar olursa ten uyumu zaten olur
Ten uyumu; bilinenin aksine fiziksel görüntüyle paralel bir bağı olmayan bir olgudur. Fiziksel enerjinin zıt kutuplarının birbirini çekmesidir. Bu birleşme adeta muhteşem bir süpernovadır.
Sizin gibi bir şahser ile yazmak bir onurdur. 🙏
Tutkuyu hazzı şehveti alevlendiren olgudur ten uyumu 👒
olmazsa olmazmı cinsellik
Millet aç, aç...
Aç insan damak tadına, yemeğin sağlıklı olmasına aldırmaz. Hizlica önünde olani yer bitirir. Kapiş 😉🔥🔥🔥
Ten uyumu diye bir şey var cidden ya birçok insan gelip geçiyor ama birisi ya da bazıları diğerlerinden çok güzel olmasa dahi çok farklı bir çekim oluşuyor saatlerce o yataktan çıkmak istemiyorsun değişik bir olay
Ne tenmiş. Türkiye nin yarısı ile yatıp hala o teni bulamadım diyo kadınlar nasıl Bi ten bu
Ten uyumu zaten aynı frekansı ve heyecanı karşıdaki kişiye yaşamak ve yaşatmak herşey kendiliğinden çok güzel oluyor, zorla veya yapmak için değil sen istiyorsun çekiciliğiyle tüm bedeninle. Bence olmalı olmazsa tadı olmuyor gerçekten
Ten uyumunu bilmem ama ramazanda topun patlaması şart🙂
Ten uyumu bahane...
birini beğenmezsen falan kırmamak için ten uyumu dersin yani adama çıkıp sen güzel beceremiyorsun demeyeceğine göre...
Ten uyumu olmayan ilişkide en fazla 1 veya 2 defa ilişki yaşanır. Sonrası gelmez. Ten uyumu varsa her an arzularsın partnerini. Aylarca, yıllarca süren zevkli ve mutlu beraberlikler yaşarsın.
Ten uyumunun olmadığı bir seks olması mümkün ama tatmin edici değil. Hatta bazen arzu bile duymana engel bir durum çekici olması bile fayda etmez bir durum.
Tutku varsa ten uyumu göstergesidir zaten. İki taraf da halinden memnun olunca aksi söylenemez. Bu ten uyumu çok özel, ultra nadir bir şey değil sanıldığının aksine.
Evet siyah beyaz kombin çok iyi oluyor. Özellikle p*rno izlerken. Giriş çıkislar çok daha iyi net gözlemleniyor.
Ten uyumunun bir hiakye olduğunu düşünyorum. Gerçekten birbirini isteyen iki kişinin yaşayamayacağı keyif yoktur.
Ne uyumu olursa olsun bizim türk kadınıyla tutkulu , şehvetli cinsellik yaşayamazsın... bu hayali kuran erkek hayal kırıklığıyla yaşar.
Aynı partner ile sürekli bir cinsel yaşam ise evet hem uyumu önemli ama bir gecelik ya da anlık bir cinsellik ise ten uyumundan ziyade hijyen önemli
Erkek ve kadın birbirini istiyor ve libidoları yüksekse tutkulu bi sevişme ve seks de o tenler ahenkle dans eder zaten😎
Eller kilitlenir, terli bedenler yapışır, dudaklar biribirini emerken çıkan alev cinselliği tetikler tutkulu olarak.
Evet diyip geciyorum fazla detaya girmeden sonra solugu kizin yaninda alacam daha yeni ciktim dusdan giremem bidaha🤣
Tabi yani mesela benim tenim beyaz zinci biriyle ten tutmaz yani😬
seks sextir ten uyumunu bilmem yatakta uyumlu okuduktan sonra teni kim takar
partnerler isini biliyorsa ten uyumu olmasada ustaca orgazma ulaşılır... gerek vücut dili ve tüm iletişim kurularak fantezilerden faydanalinir
Kesinlikle ya ten uyumu olmalı ya da yeterince alkol...
Ten uyumu olmazsa olmazdır
O yoksa herşey biter
yanarız alev alev ama bayramdan sonraya kalıyor her şey 🔥🔥
hikaye bu işler. ten tene değince uyum muyum kalmıyor.
Dünya seks üzerine kurulu ten uyumu felan sadece bizlerin ürettiği bir kelime
Bence değil ateşli bir partner bulayım yeter. Sabah sabah canım çekti
Şart değil yangın yeterince sıcak ve güçlüyse ıslak odun bide dayanmaz🔥
ten uyumu işin kılıfı ya oyle bir sey yok
zevk alıp almama üzerine kurulu
buda libido tavan yapınca sana her ten uyumlu oluyor
Şart tabi yemeğin başlangıcı gibi bir şey ten uyumu
Şart. Hayırlı cumalar.
Bence sekste kural konulması saçma bence akışına bırakmak daha iyi..
Şart değil ama ten uyumu yakalanınca zevk şehvet istek arzu orgazm daha bir başka
seninle kesin ten uyumumuz vardır:D
kesinlikle şart önce vücut birbirini kabul edecek
Bana hangi ten olursa olsun butun kadinlari severim :)
Ten uyumu uydurma bence
Sevdiğim kişi olması lazım. Ten uyumunu bilemem..
Ten uyumu, duygu uyumu, kafa uyumu hepsi şart.
Zevkler Ve Renkler Tartışılmaz😂
Çok fark olmadığı müddetçe kesinlikle uyum şart
Kesinlikle şart aşk sevgi hikaye ten uyumu🙏
Nirvanaya ulaştırır ten uyumu
Şart tabii ki olmazsa olmaz
Bencede ten uyumu yakalamak şart
Ten ve ruh uyumu şart
Sabah yataktan kacmiyorsam ten uyumu vardir 👍🏻
Şart. Ama en önemlisi istek ve arzudur
İstek ve özlem olursa ten uyumu aranmaz.
ten uyumu olunca daha guzel olur
Tutkulu bir kadın şart o da zor bulunur
Ten uyumu nedir hala çözemedim
Ten uyumu olmazsa olmaz.
Doktor olsaydim söylerdim..
Siyah beyaz en büyük beşiktaş 😂
ten uyumu harıka bısey
Şart
Evet
Evet şart
Ruh uyumu onemli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?