Sırf sevişmek için uzun yol gidiyorum. Siz sevişmek için il dışına gider miydiniz?

Düşünüyorum da sırf bunun için bir sürü hazırlık yapıp bilet alıyorum ve uzun bir yola çıkıyorum. Mesela Edirne'den Van'a kadar. Tuhaf hissettiriyor nedense :D
İli geçtim yurtdışına gitmeye hazır olanlar var biliyorum.
Siz yaptınız mı öyle bir şey? :D
Güncellemeler
+1 yıl
Yorumlarınız için teşekkür ederim. Ama Edirne'den Van'a örnek olsun diye söyledim. Yani Türkiye'nin bir uçtan diğer ucuna... Hem de Edirne'de yaşamıyorum gideceğim kimse de yok zaten. Meraktan bir soruydu sadece :D
Güncellemeler
+1 yıl
6 ay geçti hâlâ yorumlar yağıyor vay beeee. Herkese Günaydın :D
Sırf sevişmek için uzun yol gidiyorum. Siz sevişmek için il dışına gider miydiniz?
Cevapla