AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
152Cevap
İşde erkek kadın dost olur mu diye soranlar oluyor sormayın artık şu soruları
Niye olamasınlar...
Nedeni senin sorun da
O tamamen bir hataydı... birsürü Böyle kankalar var ve bizim gibi çok nadir...
11yllik dostum da var erkek
Aldattığına değilde arkadaşına üzülüyor gibisin. Karaktersizlik almış başını gitmiş. Dostluk bahane kısaca..
Uh nerene boşaldı skini mı gördün çıplak mi sevistiniz
Hahahah sen normal misin ya 🤣🤣🤣
Boşalmış? Skini mi gördün kızım? Sana soru sordum anormal
Yakınlastm diyorsun çocuğun altına yatmışsın nerdeyse
🤣🤣🤣
🤣🤣🤣
Hikayen cok inandirici olmus, baya abaza ceker bu hikaye
hayır bence bitmedi, önemli olan o çizgiyi gene kurabilmeniz
Ne güzel işte bam bam çakışın durun sıkıldıkça zevk aldıysanız
Kız erkek arkadaşlığında ciddi sınırlar olmalı yoksa durum şekil A da ki gibi oluyor
bir sorum olucak olay sevişmeye nasıl geldi neler oldu öncesinde birde kızlar erkek kankalarını normal zamanda da libidosu yüksek olunca arzular mı
Saat çok geçti... film komedi izliyorduk bunu hep yaparız... Sonra film bitince sohpet ederken konu cinselliğe gitti ve farkettim ki kalkmış onunki, o da benim suçlandığımın farkındaydı zaten...
Ikinci soru hayır arzulamaz... asla... benim birsürü erkek kankam var hepsi kardeşim gibidir... Bu arkasının da sevgilisi var zaten, e brnim de var ama o gece neden öyle oldu ben de anlamadım...
arzular diyende var arzulamaz diyende var kafam karıştı ama şöyle söyliyim yakışıklı bulduğu çok yakın kankası hatta evlilik konuşmuşluğu olan birisi
Anlamadım?
yani şöyle düşün yakışıklı ve en çok sevdiğin erkek hani gece sohbetleri falan olur ya o sohbette ben seninle evlenicem kaçarın yok dedim kaçmak isteyen kim gibisinden bir şey söylemişti bana yani böyle muhabbetleri konuştuğun kişi
Hayır öyle muhabbetler olmadı
hayır benim soru şu böyle anlattığım gibi bir ilişkimiz var libidosu yüksek olduğunda arada beni arzular mı veya hayal ederek kendini tatmin eder mi
Bilmiyorum ki... bir ihtimal ama etmeye de bilir
Birbirinizden etkilenmişsiniz ki yapmışsınız yapcak bişey yok
Tecrübe tecrübedir, darısı başımıza :D
Midesizlik ile orantılı bi durum kötü anlamda demiyorum. Hala yüzünüze bakabiliyorsanız birbirinizin devam :)
Neden bitsin saçmalamayın dostluğumuza engel değil de sen
alan razi veren razi niye pismanlik olsun ki bir birinizi arzulamissiniz iste
Arkadaşla böyle yapıyonuz yetmiyor birkaç kere yapıyorsunuz hata diyon hala durmazsınız artık
Şuanda durum ne gerçekten merak ediyorum. Hatta dur çekirdek alıyım :)
Aman be ne olacak sevişmişsiniz bitmiş. yine sevişin kökü mü kuruyacak vajinanızın penisinizin.
Olan olmuş bundan sonra ne oluyor dersen göz göze geldiğinde yanına geldiğinde veya karşılaştığında o anlar ikinizinde aklına geliyor ve aranızda böyle bir değişik durum oluyor
Bir yol kazası yaşamışsınız. Hiç öyle birşey olmamış gibi davranmak en iyisi
Karakterini gözden geçir bence. Sevgilim var diyorsun arkadaşınla işi pişiriyorsun bundan rahatsızlık duymak yerine arkadaşlığını düşünüyorsun. Sonra neden erkekler böyle.
Muhtemelen bitti. Bu zamandan sonra eskisi gibi olmaz.
Niye bitsin? Artık daha yakın dostsunuz. Senin içine girebilecek kadar ;)
dosluk başka yere gitmiş seks arkadaşı olmuş oo utanıyordur senden gelen tepkiye göre gelişir bundan sonraki ilişkiniz
Ilişkiniz bundan sonra öyle gelişir derken... dostluk biter mi sence... en iyi arkaslarimdan biriydi... ve ikimizin de sevgilisi var
ikinizinde sevgilisi varmış ve böyle olmuş işte bundan sonrası devam ederse illaki ilişki olacakdır fırsat buldukça
Olan olmuş ikinizde isteyerek devam etmişsiniz Zaten
Keşke biraz mesafeli olsaydınız
Olamadık... ve olamıyoruz da artık
Sevgililerinizi aldatmayin bari durumu anlatın ayrılın.
Benim sevgilim yok zaten aşık olduğum biri var, arkaşimin ise sevgilis var ama aşık değil...
Anladım. Doğru şeyler olur umarım.
İyi miydi bari sen onu söyle gerisi düzelir
Nasıl dıki
Titremesini ve sesini çıkartamıyorum aklımdan ama unutmak istiyorum o geceyi...
İyi vurmuş demekki içine mi geldi?
Evet ama... nasıl umutcam ya...
Unutmana gerek var mı arada takılın ilştw
Kaç sefer yaptınız o gün kaç posta attı
bence sizde sorun var
Bence de var 😂😂 hahah hiç güleceğim yoktu ya 😂😂🥺🥺♥️🔥
ypacak birşey var mı bu konuda
Bilmiyorum ki... dostluğumuz bitti mi artık... o kafamı kurcalıyor
iyi bir dost olsa seninde ihtiyacınjı düşünürdü sen ona güvenip sevişmişin bence senide düşünmneliydi bu konuda korkup kaçmak yerine
😶...
Ben sadece bu yaşanılanları unutup eski dodtigumuza devam etmek istiyorum
hayır unut artık ekisi gibi olmaz
En yakın dostumdu benim...🥺
niye aklından çıkarmaya çalışıyosun onu anlamadım, belliki hoşuna gitmiş ya bu şekilde devam et ya da sevgili olun
Fuckbuddy olursunuz artık
Arkadaşlığınızı sürdürmek size kalmış bir durum. Sadece sevisme mi oldu yoksa cinsel ilişkide yaşandı mı?
ula nasi arkadaslik bu ben şurda iki sohbet muhabbet edecek kiz bulamiyom
Ahhahah 🤣🤣
Adam birde icine bosalmis☺😂😂😂
Içime falan boşalmadı, o nerden çıktı şimdi?
Ne bilim bi an bosalirkenki anini nasi unutcam diyince oyle sandim pardon :) sizle konusabilirmiyiz Biraz lurfen:)
Buraya yazabilirsin
Burdan olmaz ya 😢
Pekâlâ 👋
Birbirinizi arzulanmışsınız normal
İkisinin de sevgilisi var
Hemde güvendiğin biri o yüzden sıkıntı yok bence de
Ablacım boşalırkenkş halşni aklından çıkaramıyosannayrıl sevgilinden bunla beraber ol sende ne istiyosan
Ben ona aşık değilim mı hoşlanmıyorum bile... O gece neden öyle oldu bilmiyorum...
Sevgilim terketti zaten ama onu çok seviyorum hâlâ
O zmn niye öyle yazıyosun sende bi gariplik var
Bi gariplik olduğu doğrudur 😅😅
Siz kendinize hakim olamamissiniz bunun icin dostluk mu biter
Hiçbirşey de eskisi gibi olmaz ama
Nefsinize yenik dusmussunuz siz mubabbeti bu duruma kadar nasil getirdirniz durduramadiniz mi kendinizi
Valla ben de anladım...
Onunuze bakin bosverin okadar yil olmus yani ama ne olursa olsun atesle barut yanyana durmaz
Sevgiliniz varrr iyi misiniz
Harika
7 yillik dostuna da ıslanmazsın be 😁
Ya neden öyle oldu ben de anlamadım kiii... isteğim ona karşı değildi... genekde Libidosu yüksek biriyim... yanında da o vardı... tatlı tatlı konuşuyoruz, onun ereksiyon yaşadığını farkedince bu beni tahrik etti...
Sevgiline şey dersin "aşkım saçmalama o benim kardeşim gibidir"
çocuğun adını şu anki sevgilinizin ismini koyun.. bakalım kimin kırığı çocuğun adı olacak :D
Namık Kemal’de öyle diyordu
Senin gibi dostlarımız olsaydı da bizde taksaydık kobrayı:D
Yani kadın erkek kanka olmuyormuş kolay kolay dimi. O kadar dedik. Ateş barut.
Sonra erkek ve kadın dost olabilir mi diye soruyorlar.
Ah watpadd hikayeleri
😂 😂
Neden bitsin ara ara bu şekilde devam edersiniz dostluk başka bu durum başka
Belki oda senin için aynı şeyi soruyordu kendine
Seviştiğinize göre aranızda bir çekim gücü var demek ki. bence ayrılın sevgililerinizden bakın keyfinize. hayat kısa ona göre hareket edin :)
Kurtla kuzu kanka olursa , olan olur..
Peki sevgililer ile sevistiginizi anlattınız mi birbirinize
Bidaha konustanız devamı gelir eğerki sevgililerinden ayrılıp devam etmek istiyorsanız siz bilirsiniz
Bosalma halinide mi gördün vay babayın duşmanlarına o baya zor aklından çıkarması zaman geçtikçe yavas yavas unutursun
yok arada sevişmek için görüşürsüzün yine hiç korkma
Saçmalama aşkım o benim kardeşim gibi.. :D
Allah belanızı versin
Tövbe tövbe
Hadi geçmiş olsun fuckbody olmuşsun
Bencede arada buluşup tekrarı olacak gibi
İkinizinde içinde varmış
Sevgili olun sizde hshdhd
olan olmus artik ver gitsin tursusunumu kuracan. ele verene kadar kankana vermissin tadini almissin
Olabilir devam edin arkadaş ondan hamile kal
Evet bitmiş geçmiş olsun
Bu soruya erkekler neden bu kadar yorum atmış
Ilgilerini çekti herhalde 😂
Doluşmuşlar
Ehehehe 😆
Trol bebiş seni 😁
niye atmayalım
😂😂
Niye attınız onu soruyorum şu soruda sizi çeken ne oldu
Bir daha yapmayın bari
Ehehehe 👉👈😆
☺️☺️☺️😂😂😂😂😂😉
Siz yine yaparsınız o oğlan durmaz artık
Konuşun.
Konuştuk da...
Sonuç
Sexting...😶
Sexting ile değil normal konuşun dedim. Sorunu çözmek için dedim. Yoksa normal konuşmanız sexting e mi yöneldi. Bunun sonucu da boşalmayla mı bitti sjsjshsh
Normal konusuyorduk... Sonra "sertleştim, yükseldim, sulandı" falan dedi... belli ki beni istiyor... O an yapmak istenesem de onu o halde bırakmak istemedim ve evet boşaldı, çok fena boşaldı hem de...
Da bu niye böyle oldu ya...😐
Bu cinsel arzu, vatandaş azgın, sev siyle yapamadığını seninle yapıyor ya da her çiçekten bal almak istiyor
Sonra da o inlemeler nedeniyle daha önce hiç böyle boşslmadım deyip devamını isteyecek
Onu tanıyorum... bu olaydan sonra da konuştuk yani, birdaha böyle birseyin asla tekrarlanmayacagina dair... Hiç geçmiyor artık... Eskisi gibiyiz
Gün gelecek olacak.
De bir sorun var... onun o hali çıkmıyor aklımdan... yani titremesi inlemesi... bunu unutmak istiyorum
Umarım olmaz, olmaz olmaz izin vermem birdaha böyle birseyin olmasına
Hiç yaşamadığım duyguları hissettirdin diyecek ve devamını isteyecek. Yaz bir kenara.
Yoook demez etrafında birsürü kadın olan biri arkadşım
Bu daha kötü o zaman
Neden kötü?
İhtiyaç hissettiğinde kullanılan ve sonra kenara atılan bir durum oluşmuş olmuyor mu?
Bak evet arkadaşım çok çapkın biridir, bir-çok ilişkisi olmuş biri... şu an sevgilsi de var...
Ama bizim dostluğumuz okadar iyidi ki... yani bana herseyini herseyini anlatırdı... kavgalardan tut cinselliğine kadar...
O ana gelince de... ben libidosu çok yüksek biriyim o da öyle tabi... ve o gece hani olur ya bağzı guner çok yapmak istersin... birden o konudan muhabbet açılınca da...
Peki sorum şu: Her ikinizde neden sevgilileriniz ile ilişkiye girmiyorsunuz, sizleri tatmin mi edemiyorlar.
Soru güncellenmesinde bir klavye hatası olmuş bende sonradan farkettim... "ikimizin de sevdiği var olucaktı"...
Benim aşık olduğum kişi bana aşık değil, sevdiğim adam... tolum yüzünden ayrı kalmak zorunda olduğum biri... birlikte olmamız imkansız o yüzden ayrı kalmak zorundayız...
Arkadaşıma gelince onun ciddi bir ilişkisi var... ama kavga etmişlerdi ve araları pek iyi sayılmazdı şu an iyi ama araları...
O geçen hafta da asıl yapmak isteyen oyudu zaten. Ben kalktığını farkedince öyle kalmasını istemedim çünkü kıvranıyordu...
Sizin durumlar karışık, grift bir hal almış. Yukarıda yaptığım yorumlar geçerli. Bu iş burada durmaz ve kalmaz.
Tekrar konuştukk bunun ayanmış olduğunu ve birdaha tekrarlamayacağımıza söz verdik
Açıklama yapmana gerek yoktu. Tercih sizin, yaşam sizin. 🤗👍
Siz kafadan hastasınız
Uzak dur şimdilik sonrasın vakit gösterir
Konuşmayı dene pismansan söyle afedersiniz dile