
Bence haklı.
Bence haklı değil.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Kesinlikle katılmıyorum. Kişinin rızası olmadan yapılan her şey yanlıştır. Escortları çoğu insan kınıyor, aşağılıyor. Kimsenin tercihi seks işçisi olmak değildir. Çoğu kişi buna zorla sürüklenmiş ve bulunduğu bataktan çıkamayan kadınlar. Hayatta en zor meslek ne derseniz escortluktur derim. Kimse çocukken escort olmanın hayalini kurmaz. Ne yazık ki insanlarımız onların da tercihleri, kuralları olduğunu düşünmez. Neredeyse hepsi kötü muamele görür. Yazdıklarım yanlış anlaşılmasın amacım escortluğu savunmak değil. Sadece onların dainsan olduğunu unutmayalım.
kimse kimseyi zorla eskort yaptıği falan yok. periskopta hep canlı yayinlarda eskortler kendilerini pazarlıyordu. simdi de tiktokta yapıyorlarmış. bu çağda kimse kimseyi zorla eskort yapamaz. genellikle zor geliyor çalışmak, kafası da calışmıyor. kolay yoldan para kazanmak icin eskort oluyorlar. hem okuyup hem çalısan insanlar var onlar enayi mi? evlere temizliğe gelen bi abla var onun da 2 cocuğu var. o da eskortluk yapsın o zaman.
@SSvermiştim yazımı dikkatli okursanız ben hepsi demedim çoğu dedim. Akıllı olmadıkları aşikar buna diyecek sözüm yok. Fakat çoğu bu yola düşürülüyor. Bilmeden konuşmuyorum. Bu konuda bir çalışmam oldu ve makale yazdım. Bu yola girdikten sonra da geçmişleri çoğunun hayatına ayak bağı oluyor. İşe alınmıyorlar. Keyfi yapan, kolay para için yapan vardır mutlaka. Ama ne olursa olsun kimse tecavüzü hak etmez.
@SSvermiştim tabi tabi insan ticareti diye bir suçta hic olmadi aleyna gibi kizlarda bunun mağduru hic olmadi zaten oda internetteydi mutlu gibi gözüküyordu ama gercekte şiddete uğrayıp ailesiyle tehdit ediliyordu sosyal medya sadece bir imaj gercek hayatlarını kimse bilemez kendileri secmis olsalar bile bu yolu bu tecavüzü aklatmaz zaten öyle birşey de demiyor muge anli lafını cimbizliyorlar madde bağımlısı öldüğünden şüphelenilen kayıp bir kiz var şüphelilerden biri kayıp diğeri tv de ağlıyordu tecavuze uğradı sandim korkup kaçtım diyor oda nereden anladın hep gittiği yer niye ağlasın hadi ağladı nereden anladın tecavüzü belki krize girdi hadi anladın niye yardim etmedin diyor hatta şüpheli kötü biriymis işte dediğinde sen çok iyi biri misin de oraya gittin senin oraya ne icin gittiğini herkes biliyor diyor
Zaten öyle birşey de demiyor lafını cimbizliyorlar madde bağımlısı öldüğünden şüphelenilen kayıp bir kiz var şüphelilerden biri kayıp diğeri tv de ağlıyordu tecavuze uğradı sandim korkup kaçtım diyor oda nereden anladın hep gittiği yer niye ağlasın hadi ağladı nereden anladın konuşmadan tecavüzü belki krize girdi hadi anladın niye yardim etmedin diyor hatta şüpheli kötü biriymis işte dediğinde sen çok iyi biri misin de oraya gittin senin oraya ne icin gittiğini herkes biliyor diyor yani adamı konuşturmaya çalışıyor millette saçma sapan anlamlar çıkarıyor
aleyna olayinı merak edip araştırmistim. ailesi defalarca eve geri getiriyor fakat aleyna yine kaçıyor yine kaçıyor. hatta ailesini istemedigi icin aleyna ile anne ve babası mahkemelik oluyor.. bak ben şunu bilirim şunu söylerim para cok tatlıdir bir kere tadini alınca daha fazlasıni istersin. aleynanin yasadıgı hayat paranın bol oldugu bi hayat. bana söylesene hangi meslekte günlük 800 -900- 1000 tl kazanç var. kızlar o paraya hayır diyemedikleri için o hayattan kopamıyorlar. aslinda kopmak istiyorlar fakat kopamıyorlar. ben cok çok eminim şu zamandaki eskortların konsomatrislerin büyük çogunlugu bilerek ve isteyerek bu işi yapıyor. ümitcan gibi şerefsizlere gelince onun hakkında konusmak istemiyorum sinirlerim bozuluyor.
@SSvermiştim adam anne babasıyla tehdit ediyormuş çünkü birde ozel görüntülerini yaymakla onceleri cok iyi davranip sonra nuri alco filmlerine donuyormus ozellikle saf olduklari icin 17 18 yas civarinda kizlarla takilip 18 olunca tecavuz edip beni sikayet edemezsiniz resit oldunuz artik diyormus ailelerinden korkmayıp gerçeği anlatan kizlar bu adamın zulmunden kurtulmuş ama malesef baskıcı bir cevrede büyüdüğü icin aleyna ne yaşadıysa korkudan gelmiş başına para değil yani olay zaten paranın çoğunu umitcan alıyormuş
kimse saf değil merak etme. herkesin bi çıkarı vardır. ben de bir zamanlar 16 17 18 yaşlarındaydım. bu yaşlarda çoğu gencin tamah ettikleri şeyler aptalca şeyler olduğu için başlarına kötu birsey geldiğinde hemen ben saftım beni kandırdı ayağına yatıyorlar.
@SSvermiştim para icin giden genc olur mu olur ama öyle değildi ağır bir siddet görüyordu diğer kızların ifadeleri var kanıtlı birşey muge anlıyi bile tehdit etti umitcanin ailesi adam ülkücü diye korundu tecavuzden fuhuşa aracılık etmekten cinayetten değil esrar içmekten tutuklandı annesi bile birşeyleri anlatıcak diye öldürüldü annesi aracılığıyla esirgeme kurumlarına kadar girmişler dusundugunden çok ciddi bir çete var belki bazı siyasilere bile ucu değen bir çete ha o yaşlar insanın kanının deli aktığı çağlar saçma sapan herşeye inanabilir ne tam cocuk ne tam yetişkindir o kiz oraya sirf para kazanma umuduyla gidip kaldırılsa siddete ugrasa bu yjne suc daha resit bile değil mantıklı karar veremeyebilir hatta bu yüzden bati avrupada bir insan 20 21 yaşlarına gelmeden kendi isteğiyle bile seks işçiliği yapamaz yasaktır
Haklı olduğunu düşünmüyorum. Seks işçiliği yapmak insanın hür seçimi, kimse kimseyi zorla çalıştıramaz. O seks işçisi olmak gibi bir seçim yaptı diye başına ne gelirse gelsin, sesini çıkarmayacak mı? Öyle bir şey olmaz. İsteği dışında biri zorla ilişkiye girerse bu düpedüz "tecavüz" oluyor. Evliliklerde de böyle eğer eş istemezse ama eşi tarafından zorla ilişkiye girildiyse bu da "tecavüz" diye adlandırılmak zorunda..
,, Müge Anlı belki olaya çok farklı bir boyuttan ele almış olabilir. Zaten seks işçisisin isteğin dışında olduysa da pek sana koymamalı, bakire vs. değilsin zaten,, diyerek olayı ele almış olabilir ama genel olarak söylediği gaf yanlış, asla haklı olduğunu düşünmüyorum.
Zaten lafini cimbizliyorlar madde bagimlisi kayıp olduruldugunden suphelenilen bir kiz var şüphelilerden biri kayıp diğeri tv de ağlıyordu tecavuze uğradı sandim korkup kaçtım diyor oda nereden anladın kiz zaten madde temini icin oraya gitmiş hicbir diyalog kurulmamış anlatılana gore niye ağlasın hadi ağladı nereden anladın tecavüzü belki madde krizine girdi hadi anladın niye yardim etmedin kaçtın diyor hatta şüpheli kötü biriymis dediğinde sen çok iyi birimisin de oraya gittin senin oraya ne icin gittiğini herkes biliyor dedi
Istemek ile
İstememekle arada fark var
Bazı eskort kadınları isteği ile değil para için düşündükleri kisiler icin kendilerini para ile sattan var.
Bide bunu seve seve yapan var
Eger bi kadin ilişkiye girmek istemiyorsa zorla yapılıyorsa tecavüz dür bana göre. Eskort oldu Müge anliyi ilgilendirmemesi lazim. İsteği olmadan olduysa eger tecavüz dür yani bildin
Kiz kayıp bulmak yerine cok saçma konular açılıyor
100% kanıt da yok eskort olup bunu isteyerek yapdini bilinmiyor
Zaten öyle birşey de demiyor lafını cimbizliyorlar madde bağımlısı öldüğünden şüphelenilen kayıp bir kiz var şüphelilerden biri kayıp diğeri tv de ağlıyordu tecavuze uğradı sandim korkup kaçtım diyor oda nereden anladın hep gittiği yer niye ağlasın hadi ağladı nereden anladın konusmadan tecavüzü belki krize girdi hadi anladın niye yardim etmedin diyor hatta şüpheli kötü biriymis işte dediğinde sen çok iyi biri misin de oraya gittin senin oraya ne icin gittiğini herkes biliyor diyor yani adamı konuşturmaya çalışıyor millette saçma sapan anlamlar çıkarıyor yanlış anlıyor başka yere çekiyor
Birşey değil ne demek
Bu ne kadar aptalca bir cümledir? Bu dünyadaki en iğrenç suç tecavüzdür seks işçilerinin çoğunluğu cidden zor durumda kaldıkları İÇİN bu mesleği yapıyorlar ve nerde düşünce söz hakkı falan isteyen istediği işi yapar kimse mesleği yüzünden tecavüze uğramasını haklı çıkaramaz
Zaten öyle birşey de demiyor lafını cimbizliyorlar madde bağımlısı öldüğünden şüphelenilen kayıp bir kiz var şüphelilerden biri kayıp diğeri tv de ağlıyordu tecavuze uğradı sandim korkup kaçtım diyor oda nereden anladın hep gittiği yer niye ağlasın hadi ağladı nereden anladın konuşmadan tecavüzü belki krize girdi hadi anladın niye yardim etmedin diyor hatta şüpheli kötü biriymis işte dediğinde sen çok iyi biri misin de oraya gittin senin oraya ne icin gittiğini herkes biliyor diyor yani adamı konuşturmaya çalışıyor millette saçma sapan anlamlar çıkarıyor yanlış anlıyor başka yere çekiyor
Cevap
97Cevap
Müge anlı Ne iş yapıyor?
Cevap; Sunucu, aktiris, yapımcı vs vs nefret ettiği bir rolü verip zorla yaptırsınlar ;) mesela tecavüze uğrayıp geneleve satılan ve hiç istemediği halde orda çalışmak zorunda bırakılan bir kadının hayatını canlandırsın ve bu dediğini tekrar söyleyebilecek mi! Merak ediyorum ;) Bazı kadınlar zevkine aşırı düşkün olsa dahi hatta en iğrenç fantazileri yapsalarda bir kadın için tecavüz olayı çok kötüdür bence.. Cinsellik duyguyla yapılır, eskort dahi olsa değil tecavüz etmek saygıda kusur edilmemeli. Sonuçta onlarda insan ve felek kimlere ne tokatlar vuruyor! Bence nafaka (para) için istemedikleri evliliği yapanlar mertçe eskortluk yapanlardan çok daha aşağı derecede! Şimdi böyle kadınlara/erkeklere tecavüze uğradığında ağlayamaz diyebilir mi Müge anlı? Eğer derse acun ve şeyma nafakabaşı gibi insanlar bir daha ekran başına çıkarttırmaz Müge'yi ;) bulmuş gariban kimsesizleri onlar üzerinden prim yapmaya uğraşıyor. Kamuoyunu böyle uyutuyorlar, ekonomi berbat, vatandaş işsiz, pazarda yerlerden çürük çarıkları toplamak icin akşamı bekleyenler gün geçtikçe artıyor. Bizde koyun gibi Müge anlı konuşup tartışıyoruz, başımızdaki çoban sürüye sahip çıkamıyor farkında değiliz.
Zaten lafını cımbızlamamışlar kayıp oldugunden şüphelenilen madde bağımlısı bir kiz var şüphelilerden biri kayıp diğeri tv de ağlıyordu tecavuze uğradı sandim korkup kaçtım diyor muge de kiz zaten madde temini icin beraber olmaya gitmiş niye ağlasın hadi ağladı hic konusmadan nasil anladın tecavuze uğradığını hadi anladın neden yardim etmedin diyor hatta şüpheli kötü biriymis işte dediğinde sen çok iyi biri misin de oraya gittin senin oraya ne icin gittiğini herkes biliyor diyor yani şüpheliyi konuşturmaya çalışıyor millet yanlış anlıyor başka yere çekiyor
@Marstandunyaya Soruya cevabımdaki son kısım var ya ;) sürü çoban vs vs kamuoyunu bu şekilde oyalayıp ekonomi iyi diye uyutuyorlar vatandaşı.
Oyle öyle ne yazık ki herşey iyi gitse zaten adaleti televizyonda internette aramaz emniyette mahkemelerde çözerdik
@Marstandunyaya Ülkede adalet mi kaldı! Zengin fakir davasında zengin, zenginlerin davasında daha çok rüşvet veren kazanıyor. Fakirlerin davasında ise arada bir adalet tecelli ediyor. (mahkemelik olmadığı için)
Aynen hakimler sırf rüşvetten yanlış karar veriyor dayısı olana hiç birşey olmuyor bu ülkede
Son derece ilkel ve medeniyetten uzak bir düşünce. Tipik Ortadoğulu kafa yapısı...
Bu kafaya göre mesela matematik öğretmeni olan biri önüne gelen herkese matematik dersi vermek zorunda mı?
Ya da bir inşaat işçisi yolda yürürken önüne çıkan her inşaata girip çimento karmak zorunda mı?
Yazık, gelişmiş dünya ülkeleri zaten çok ilerideler ama geri kalmış ya da gelişmekte olan ülkeler de gelişime ayak uydurma çabasındayken, biz belli bir gelişmişlik seviyesindeyken inatla ve belki de büyük bir zevkle gerilemeye çalışan tek ülkeyiz sanırım...
Yine Müge Anlı'dan affı bile olmayacak bir gaf, ama toplumun yargı mekanizması öyle güzel işliyor ki bu kadın bunların hepsinden muaf.
Kadın ister evli olsun ve rızası dışında cinsel ilişkiye girmek isteyen kocası olsun, isterse seks işçisi olsun tecavüzün affı olmaz. "Bu koşullarda tecavüz o kadar da kötü bir şey değildir." listesi oluşturmaya çalışmak akıl tutulması.
Yalniz muge anlının lafı cimbizlaniyor begenmeyen kadinlar o yüzden var madde bağımlısı kayıp olduruldugunden suphelenilen bir kiz var şüphelilerden biri kayıp biri tv de ağlıyordu tecavuze uğradı sandim korkup kaçtım diyor muge de zaten kiz madde temini izin gitmiş neden ağlasın hadi agladi nereden anladın tecavüzü hicbir diyalog yok çünkü aralarında belki madde krizine girdi hadi dediğin gibi niye kaçtın yardim etmedin diyor hatta şüpheli kötü biriymis hayat kadınlığı yapiyormus dediğinde sen çok iyi biri misinde oraya gittin senin ne icin oraya gittiğini hepimiz biliyoruz diyor
Seks işçisi olmak tecavüzü meşrulaştırmiyor
Kimse kimsenin bedenine zorla sahip çıkamaz
Bu seks işçisi herseyi yaparım yapamazsın kardeşim oyle bir ütopya yok o da bir can bir insan etten kemikten yaratılmış
Bunun temeli erkek egemen düzen feodal yapı
Müge Anlinin bu açıklaması 8 Mart öncesi hic olmadı
Gerçi bu ülkede 8 Mart 14 Şubat hep bir tarih olarak kalıyor
Her gün cinsel kimliği tercihi nedeniyle ya da es töre şiddeti nedeniyle binlerce kadın ölüyor yaralanıyor sakat kalıyor bu ülkede ve cezasizlik tavan yapıyor
Ozgecandan Münevver Karaburun
Sule Cetten Rebecca Başka ya Siyare Leone ye kadar uzanan skalada hayatını kaybeden tüm canları saygıyla anıyorum aziz hatıraları önünde saygıyla eğiliyorum ışıklar içinde ışıklarla olsunlar
Açıkçası ben, ne desem bilemedim. O kadınlar olmasa bazı p*çlerin dışarıdaki kızlara göz dikeceğini düşünüyorum.
Öte yandan bazı kadınlar bu kadar kolay ilişkiye girerken bazı kadınların tecavüze uğradığında kendini öldürmesi çok garip geliyor. Kimisi kendini öldürüyor, kimisi bu yollara düşüyor.
Kimisi ölmek ve bitirmek kimisi yaşayıp bu işlere daha çok karışıp sürünmek istiyor. Kimisi de ömür boyu bu utançla yaşıyor, evden dışarı çıkmıyor. Bilemiyorum, ne olmalı doğru olan, ölüm-intihar olmadığı kesin ama... Çok üzücü... Kızamıyorum da öyle kadınlara, bilmiyorum. O öyle diyebilir ama ben sanırım öyle düşünmüyorum, Rızasız yapılan her şey kansızlık. Hayat kadınına yapılsa bile.
Ulan yine erkekler hatalı çıktı nedir bu erkeklerin suçsuz yere suçlu duruma düşmesi kadın isterse yapar geçer erkek isterse sapık damgası yer
Zaten öyle birşey de demiyor lafını cimbizliyorlar madde bağımlısı öldüğünden şüphelenilen kayıp bir kiz var şüphelilerden biri kayıp diğeri tv de ağlıyordu tecavuze uğradı sandim korkup kaçtım diyor oda nereden anladın hep gittiği yer niye ağlasın hadi ağladı nereden anladın konusmadan tecavüzü belki krize girdi hadi anladın niye yardim etmedin diyor hatta şüpheli kötü biriymis işte dediğinde sen çok iyi biri misin de oraya gittin senin oraya ne icin gittiğini herkes biliyor diyor yani adamı konuşturmaya çalışıyor millette saçma sapan anlamlar çıkarıyor yanlış anlıyor başka yere götürüyor
@ASLAN-ÇAKAR tecavüz söz konusuysa kadin erkek fark etmez suçludur nokta kadin tacizci tecavuzculerde var olayın suç olmasını karşı taraf istemedigi halde yapman etkiler erkekleri hatalı çıkarmak gibi bir derdimiz yok
Kadın suçlu olsa bile bütün suçu erkekte görüyorlar burda bile okudum o tarz yazıyı erkeğin kendini koruma gibi bir avantajı yok kadının beyanı esastır maddesinden dolayı bir kelime ile hemen içerde erkeklerin öldürülmesi haber değeri olmadı diye haber bile yapılmıyor
@ASLAN-ÇAKAR o madde degistirilir mağdur esastır yapılır olur biter sırf bir madde yüzünden İstanbul sözleşmesine anayasaya karşı çıkan tipler var oldu o zaman bir eksik yanlış maddeyle tüm mahkemeleri kapatalim o yanlışı düzeltmek yerine
Sadece omu nafakayı ne yapacaksın değişseydi çoktan değişirdi erkeklerde mağdur olmaz 70 yaşındaki adam arabasında yatmaz yatalak adamdan nafaka için göz altına almazlardı
@ASLAN-ÇAKAR bak o bu konudan çok ayrı bir mevzu karıştırma bir tarafta nafaka dolandırıcılari obur tarafta çocuğunun rızkını vermeyen adamlar çok adaletsizlik var biliyorum ama konu bu değil zaten esin ev hanımı olsa bile is bulana kadar nafaka verirsin yasli basli hic disarda calismamis kadin degilse rahat is bulur kadin ondan sonrası erkeğe zulümdür hele adamın maaşını aşan birseyde olamaz oda zulümdür biz burada tecavüzü konuşuyoruz hic bir aklamasi olmayan birşey zaten öyle birşey de demiyor müge anli lafını cimbizliyorlar madde bağımlısı öldüğünden şüphelenilen kayıp bir kiz var şüphelilerden biri kayıp diğeri tv de ağlıyordu tecavuze uğradı sandim korkup kaçtım diyor oda nereden anladın hep gittiği yer niye ağlasın hadi ağladı nereden anladın tecavüzü belki krize girdi hadi anladın niye yardim etmedin diyor hatta şüpheli kötü biriymis işte dediğinde sen çok iyi biri misin de oraya gittin senin oraya ne icin gittiğini herkes biliyor diyor
Nafaka olayında kadın her türlü alıyor aldatılan erkek bile nafaka ödüyor bir kere bu doğru
Müge anlı olayına da gelince zaten toplumun ahlakını bozan bir meslek yapıyorsa başına gelen her şeyden sonuçlarına katlanmak zorunda zaten yaptığı iş aşalayıcı bir iş
@ASLAN-ÇAKAR kimse kimseye katlanmak zorunda değil o zaman madende insaattaki işçice ölüme katlansin fıtrat diyelim olur mu oyle şey yalnız kadin aldattı mi terside oluyor kanıtlanırsa adama nafakada ödüyor bilip bilmeden konusmayin
Yav nafaka ödeyen kadın ne duydum ne de internette gödüklerimin arasında kadın gördüm türlü sürü günlük evli kalanlar aldatılanlar bile ödüyor ömür boyu hem de
Bir şey değil ne demek
@ASLAN-ÇAKAR ac haberlere bak hatta bir kadin durumu iyi olduğu halde nafaka istemis eski esi facebooktaki lüks fotoğraflarını göstererek nafakayı kendi almıştı çok var böyle olay
Ben de erkek ödüyor dedim aldatmış kadın ama adam nafaka ödüyor youtube dan kadının biri benin kadın arkadaşım kocası zengindi uzaklaştırma kararı aldırıp yalandan beyanı esastır maddesinden faydalanarak hem adamın parasını yiyip hem de eve adam alıyormuş böyle kaşar peynirlerde var
@ASLAN-ÇAKAR herşeyin başı iyi bir avukat savunma ve delilde ve bazen dile getirilmese de hakime verilen rusvette geçiyor bazen haklıyken haksız görebiliyor hakim aynısı kadin icinde geçerli çocuğunun nafakasını alamıyor ya da en kötüsü tecavuze uğruyor öldürülüyor onun cezasını bile adam akıllı veremiyorlar olay kadin erkek sorunu değil adalet sistemi sorunu birileri parasını veriyor düdüğü çalıyor bu arada kadinin esasligi nafakayla ilgili bir durum değil daha çok taciz olaylarıyla ilgili birşey başvurmasıyla dava açılır demek illa dava lehini olur demekte değil aleyhine de olabilir bence mağdur olarak genişletilmesi mağdur kadin erkek lgbt olabilir tabi benim kişisel görüşüm başkası başka düşünür o değilde siz erkeklere çok özeniyorum bir konuda eşinizle tek derdiniz nafaka oluyor ama bazı kadinlar var can güvenliği tehlikede onlara desek bu adama su kadar para öde öldürmeyecek seve seve öderler herhalde yani elbette erkek mağdurda var can güvenliğinden korkan ama yüzdeye vurunca daha çok kadin mağdur var erkeklerin ya benimsin ya kara toprağın zihniyetini bir an önce değiştirmesi dileğiyle
Tabi tabi kocasınıın parasını yemek için kadının beyanı esastır yasasından yararlan uzaklaştır hatta içeri atsınlar ondan sonra eve elin adamını al istediğini yap bir de parasını ye boşan aldattığınıda bile adama nafaka ödettir ömür boyu nafaka ödesin günlük evli kalanda dahi aynı şekilde her şeyi erkeklerin üzerine atsın şeytan kadınlar hayatını yaşasınlar 70 yaşlarındaki adama uzaklaştırma verip arabada yatmasını sağla yatalak adamı nafakasını ödeyemediği için göz altına aldır oh ne ala memleket
@ASLAN-ÇAKAR lan ne diyon sen gerizekali nerenle okuyup anliyorsun nafakayla ilgisi yok kadinin beyanı esastirin taciz etti deyince soruşturma açilmasiyla ilgili meraklı değilim sizin paraniza kadinlar kendi ayakları üstünde durup çalışmalı diyorum onu bile anlamamissin bende en az sen kadar karsiyim servet avcısı asalak tiplere bu arada servet avcılığının cinsiyeti yoktur kadinlarin da başına geliyor servet avcısı asalaklar otlakcilar dolandiricilar hatta bazıları karılarını çalıştırıp gündelikçi olarak tüm parasına el koyuyor siddet uyguluyor itilmisle kakilmis misali öyle olmasa bile memur olup maaşını maaş kartını kocasına teslim eden bunu yapmadiginda esi kizan kadinlar bile gordum anla şunu artık bazı şeylerin cinsiyetle ilgisi yoktur dünyada sadece iyi insan kötü insan vardır annenle yasadigin çocukluk problemlerini bir zamanlar sevdiğin kadinin açgözlülüğü ihanetini tüm kadınlardan nefret ederek kusmak zorunda değilsin aynısı hemcinslerime de söylüyorum babanızla ilişkiniz iyi olmayabilir yanlış insanlara aşık olmuş olabilirsiniz ama bunun biz olayla ilgisiz masum insanlar niye cekelim senin annelik babalik yapamadi mi paranı mi yedi ihanet mi etti o senin sevgilinle anne babanla aranda olan muhabbet beni ilgilendirmez onunla çöz ne problemin varsa benden acısını çıkarma mümkünse kul hakkına giriyorsun
Lan bana bak adamın asabını bozma akşam akşam benim de canımı sıkma hakaret etmeden konuş kafayı gömerim saan benim ailemdeki kadınlardan yana sıkıntım yok ama ülkede onca karısından aldatılma günlük evli kalıp ömürlük nafaka alma ihanet ne varsa yaşamışlar internetten bak tv den haberlerden bak bir sürü örnekler var
@ASLAN-ÇAKAR buna canin sıkılıyorsa ciddi sorunların var uzmana git bir an önce tehlike saçıyorsun etrafa herkesin hayatında sorunlu birileri olabilir bunun acisini tanımadığı insanlardan cikarmasin dedim ihanete uğrayan kadin sayısı daha fazla öyle bakacak olursan ona rağmen sizin gibi paranoyak değil cogunlugumuz çok şükür paranoyak olanlarda var elbet ama yüzdeye vurunca böyle olanların çok azı fiziksel şiddete başvuruyor çoğunlukla yaparsın aşkımdaki gibi kıskanıp baskı yapıyor ama senin gibi bazı erkekler kadin öldürmekten çekinmiyor tanımadığı insanlara bile hakaret ediyor dedigimi yanlış anlayıp hakaret ettim sanıyor anneni sevgilini tanimam kotu bir anin vardir genelleme diye yazdim ama yine beni şaşırtmadin freudun oeudipus kompleksiyle ilgili su verdiğin sacma tepki ciddi sorunlarin var allah bilir bir sevgilin olsa en küçük şeyde kıskanır kavga çıkarırsın senin gibilerden uzak durmalı kadinlar senin gibileri çileden çıkarmak hoşuma gidiyor ne kadar zavallı basit en küçük şeyi sorun eden kavgacı tipler olduğunuz ortaya çıkıyor aynen böyle devam edin herkes ne halt olduğunuzu öğrensin de size bakmasın uzak dursun sizin gibi kadini kucuk gören ona buna çatan erkekliği kavga etmek oldurmek sanan gucu sadece gucsuz insanlara yeten maço tipleri koku kurusun
Emin misin erkeklerin daha fazla aldattığından kadınlar şeytani fikirleri ve düşünceleri olduğu için aldatma potansiyeli ve amacına ulaşmaları daha fazla ayrıca hastalığıma tespit koydun madem adres verde geleyim tedavi et beni
@ASLAN-ÇAKAR uzman değilim sadece okuyan bilincli biriyim bariz sorunlusun belli oluyor cinsiyetcilik hastalığına yakalamışsın bir tarafı tuttuğundan tarafsız bakamıyorsun olaylara hem nerede görülmüş hastanın ayağına doktorun gittiği yatalak zengin hasta olsan neyse de psikolog psikiyatristen bahs ediyoruz sen gideceksin kliniğe aldatmaya gelirsek oranları biliyorum merak etme erkekler bu konuda da önde gurur duyabilirsin hemcinslerinle birinci geldikleri icin zaten bize laf edersiniz ama bazılarınız aldatma kandırma ihanet konusunda uzman olmussunuz hele dedikodu kısmına hic değinmedim güya kadinlar dedikoducu ama kıraathaneler de özellikle yaşı biraz daha genc serseri tiplerin ettiği muhabbet kadınları sollar zaten insan emekli olmadan niye gider öyle yerlere anlam veremiyorum ve anlaşılan burayı da hep takıldığım bir kıraathane falan sanıyorsun aynı leslikte muhabbet ediyorsun
Sen de benim gibi bu sitedeki kızların ve ülkedeki kızların bekarete ne kadar önem vermediğini evlenilecek kız oğlan kız bile kalmadığını kocasına en ufak bir kızgınlıkla eski sevgilisine gidip cinsel birliktelik bile yaşadığın youtube da kadının yazdığı yorumda kocası zengin olan kadının sözleşmedeki kadının beyanı esastır maddesinden faydalanarak kocasını uzaklaştırıp eve tahatlıkla adam çağırdığını okuyup nafaka maddesi ve daha nicelerini feminist adı feminazilik yapan kadın düşmanlarına şahit olup okusaydın birden nevrin dönüp dibe çökerdin ben erkek olduğum halde hem kanım dondu hem de ülkenin affedersin kerhaneye dönmüş toplum ahlakı diye bir şey kalmadığını öğrenseydin moralin bozulurdu
Keşke söylemeseymiş ancak biraz da gerçekçi olmaya çalışmış olabilir.
Zaten cinselliği para karşılığı yaptıkları için bir ilişki az/fazla, bu konuda kendilerini eğitmiş ya da eğitmek zorunda kalmış insanlar. Parasını verip ilişkiye giren de insan gibi davranıyordur diye bir kaide yok.
Müge Anlı gibi bir kadının tabii ki sözlerini çok daha özenli seçmesi gerekir ancak orada konu bundan etkilenmezlerden çok, başlarına çok geliyordur bunda farklılık ne ki ağlasın anlamında olduğunu düşünüyorum.
Mügecim hata etmez, ettiyse de özür diler mutlaka.
Tamam is tehlikeli ama bu suç olmaktan çıkarmıyor zaten öyle birşey de demiyor lafını cimbizliyorlar madde bağımlısı öldüğünden şüphelenilen kayıp bir kiz var şüphelilerden biri kayıp diğeri tv de ağlıyordu tecavuze uğradı sandim korkup kaçtım diyor oda nereden anladın hep gittiği yer niye ağlasın hadi ağladı nereden anladın konuşmadan tecavüzü belki krize girdi hadi anladın niye yardim etmedin diyor hatta şüpheli kötü biriymis işte dediğinde sen çok iyi biri misin de oraya gittin senin oraya ne icin gittiğini herkes biliyor diyor yani adamı konuşturmaya çalışıyor millette saçma sapan anlamlar çıkarıyor yanlış anlıyor başka yere götürüyor
Para karşılığı yapılan iş seks ise nefsine hakim olamayan bir kesime hitap etmek durumundalar. Kimisi de psikopatça fantazilerini uygulayabilmek için seks işçilerine başvuruyor. Kendini aşağılatmak, yatakta dominant olmak, ne biliyim kostüm giydirmek falan hani sevgilisiyle karısıyla yaşayamadığı ya da kendi dünyasında kendine bile söylemekten çekindiği gerçek yanını yaşamak için. Tecavüz bir fantaziyse ve para karşılığı yapılıyorsa sorun yok zaten konuşulup anlaşılmıştır. Yok bir eskort herhangi bir ücret almadan tecavüze uğruyorsa o zaman insanlık ayıbıdır. Toplum ahlakını mahvettikleri düşüncesiyle eskorta tecavüzde sakınca görmemek biraz yobazlığa girer. Çoğu kandırılmış düşmüş kadınlar, erkekler. Gönüllü yapan da az değildir gerçi ama bunu talep edenler de ahlaksız. Başını çevirip geçiyorsan zaten sorun yok.
Müge Anlı'nın programını takip etmiyorum o yüzden ona göre bir yorum yapacağım, toplumdaki herkesin kadın erkek ayırt etmeksizin bir birey olduğunu ve ne iş yaparlarsa yapsınlar herkesin anayasal hak ve özgürlükleri olduğunu unutmamamız lazım, bir kadının seks işçisi olduğu için tecavüze uğramasını normal gören her zihniyet kötüdür, kimse yaptığı iş dolayısıyla aşağılanamaz hor görülemez ve mağdur edilemez, edilmemelidir, Müge hanım bu sözü gerçekten bu şekilde ve art niyetli olarak söylediyse kendisine hiç yakışmamış bu davranış, ve insanlıktan nasibini almamışların aşırı derecede iğrenç yorumları var, tanımadığınız ve ne şartlarda hayatta kalmaya çalıştığını bilmediğiniz insanlar hakkında konuşurken birazcık da olsa insan olmayı deneyin
.
Tecrübe mi etmiş ki?
Bu kadar emin konuşabiliyor.
İnsanlar neler çekerek bu yoldalar nereden haberi olacak.
Belki her gün ölmeyi isteyerek uyanıyorlar.
Yazık çok yazık bu kadar rahatça konuşabilmek ne kadar kolay.
.
Zaten lafı cimbizlaniyor kayıp öldüğünden şüphelenilen madde bağımlısı bir kiz var bir şüpheli kayıp diğeri tv de ağlıyordu tecavuze uğradı sandim kaçtım diyor nereden anladın belki krize girdi hadi anladin niye yardım etmedin diyor hatta yanlış anlasildiysam özür dilerim diyor şüpheli kötü biriymis işte dediğinde sen çok iyi biri misin ki oraya gidiyorsun senin orada ne yapmaya gittiğini herkes biliyor diyor tecavüz mesleğe bakılmaksızın suçtur onca kadin zorla çalıştırılıyor ama insanlar hala tek suçlu onları görüyor müşterileri kimse suçlamıyor
@Marstandunyaya
Bu Müşteri denilenler kesinlikle aramızda insan görünümünde dolaşan yaratıklar.
Bir insanın onurunu, haysiyetini, şerefini nasıl bu şekilde yok sayabileceğini ( onların bu hale nasıl düştüğünü) düşünmeyen yaratıklar.
Bir şekilde bu yola düşmüşler ise, neden onlar için insanca yaşayabilecekleri bir şeyler yapmak için harekete geçmezler ki?
Bu yaratıkların hepsinin Allah belasını versin, bunları da hadım edeceksin.
Hatta alınlarına DÖVME yaptıracaksın !!! Aynaya bile bakamasınlar.
Bu insanlar Marstan gelmediler ki; bizim, eşimiz, ablamız, halamız, kız kardeşimiz, komşumuz.
.
Amin inşallah ne cektiriyorlarsa misliyle versin Allah
Olayi bizzat izledim yanlış aksettiriliyor orada uyuşturucu bağımlısı bir kiz kayıp olduğu sanılıyor suphelilerden biri kayıp diğeri televizyona çıkmış olay günü evden kacmis diyor ki ağlıyordu tecavuze uğradı herhalde korkup kactim muge de diyorki sen nereden biliyorsun belki uyuşturucu krizine girdi oraya zaten madde temini icin gitmis nasil anladin birsey olduğunu neden yardim etmedin sonra alıp cimbizliyorlar ifadeyi hatta yanlış anlaşılmak istemem bir insan esine de tecavüz edebilir suçtur cezasi vardir onu kast etmedim diye belirtti hatta tvdeki şüpheli işte kötü biriymiş oraya fuhuşa gelmiş deyince benden aldigimi bana satma sen harika birimisinki de oralarda takılıyorsun oraya ne yapmaya gittigini hepimiz biliyoruz konuşmaya hakkin yok senin diyor tecavüz kim olduğuna ne iş yapıldığına bakılmaksızın suçtur cezası vardır
Tabiki haklı değil ya bu ne biçim mantık? Hiçbir insan evladı kendisine uygulanan tecavüzleri ve cinsel şiddetleri hak etmez, normal de değildir zaten arkadaşlar, "Yerdekilere merhamet edin ki göktekiler de size merhamet etsin" diye hadis bile vardır. Sorsan en âlâ Müslüman kendisidir Müge hanimin, Türkiye ayılıp bayılırken benim bu kadına neden bir türlü ısınamadığım şimdi anlaşıldı... Nefret dolu söylemlerinizi kendinize saklayın! Yanlış şeyleri topluma doğruymuş gibi gösterip meşrulaştırmayın! İğrençleşmeyin! Siz de insansınız, insan olduğunuzu hatırlayın!
Yalnız muge anli öyle birşey de demiyor lafını cimbizliyorlar madde bağımlısı öldüğünden şüphelenilen kayıp bir kiz var şüphelilerden biri kayıp diğeri tv de ağlıyordu tecavuze uğradı sandim korkup kaçtım diyor muge de kiz zaten madde temini icin beraber olmaya gitmiş niye ağlasın hadi ağladı nereden anladın tecavüzü konusmadan belki krize girdi hadi anladın niye yardim etmedin diyor hatta şüpheli kötü biriymis işte dediğinde sen çok iyi biri misin de oraya gittin senin oraya ne icin gittiğini herkes biliyor diyor yani adamı konuşturmaya çalışıyor millette saçma sapan anlamlar çıkarıyor yanlış anlıyor
Şurada soru soracağım diye neden kadının söylediğini çarpıtıyorsunuz?
Tecavüze uğrayanlar ağlayamaz gibi bir meşrulaştırma falan yapmadı, o kadın oraya zaten bu iş için gidiyordu tecavüze uğrayıp da neden ağlasın dedi.
Anlamadığınız şeyleri yalandan çarpıtıyorsunuz. Hatta Müge Hanım sonradan bunun açıklamasını bile yaptı.
Programı kulağınızla dinleyin bir zahmet anlamadığınız şeylerde karalama yapmayın.
Zaten tecavüze uğradı ağladı diyen kişi bazı şeyleri gizlediği için öyle yalan attı. Müge Anlı'da bu yalana inanmayıp bu iş için giden kız neden ağlasın başka şey için ağlıyordu sen gizliyorsun falan dedi.
1:31:36 dakikadan sonrasını izleyin derim bilir bilmez yorum yapmamak için
https://youtu.be/MWa2iU3IncA
Zaten öyle birşey de demiyor lafını cimbizliyorlar madde bağımlısı öldüğünden şüphelenilen kayıp bir kiz var şüphelilerden biri kayıp diğeri tv de ağlıyordu tecavuze uğradı sandim korkup kaçtım diyor oda nereden anladın hep gittiği yer niye ağlasın hadi ağladı nereden anladın konuşmadan tecavüzü belki krize girdi hadi anladın niye yardim etmedin diyor hatta şüpheli kötü biriymis işte dediğinde sen çok iyi biri misin de oraya gittin senin oraya ne icin gittiğini herkes biliyor diyor yani adamı konuşturmaya çalışıyor millette saçma sapan anlamlar çıkarıyor yanlış anlıyor başka yere götürüyor
Aynen öyle soru soranın detayına baksana ne kadar çarpıtılmış. Tecavüzü meşrulaştırmış falan.. Müge Anlı gereken cevabı vermiş böylelerine "Kulağınızla dinleyin duyduğunuzu anlamıyorsanız nörolojik tedavi alın" diyerek
Aynen birini sevmeye bilirsin ama iftira atmazsın saygi duyarsın bu haber ilk onedioda cikti duyuldu sirf gerçekten demiş mi diye programı izledim bastan sona yazık gerçekten anlamadan dinlemeden bir insanı yargiliyorlar
Aynen öyle. Ben normalde programı takip etmiyordum ama mervenur olayı dikkatimi çektiği için her gün takip ediyordum. Müge Anlı'nın ne dediğini ne demek istediğini bizzat her gün duyuyordum zaten. Burada böyle bir soruyu görünce de sinir oldum. Müge Hanımın yaptıklarının çeyreğini bile yapamayanlar arkasından boş boş atıp tutuyor. Ellerinden gelen tek şey dedikodu gıybet ve insanları karalamak
Müge Anlı’yı haklı bulmuyorum. Tecavüz; mesleğine, konumuna, yaşına bakılmaksızın suç teşkil ediyor.
Bir kişinin cinsel amaçlarla vücut dokunulmazlığınızı ihlal etmesi halinde cinsel saldırı suçu oluşmaktadır. Bir kişinin karşı tarafın rızası olmadan cinsel amaçlarla başkasına dokunması, öpmesi veya sarılması gibi eylemler tecavüz suçuna girer. Seks işçisi olması her türlü tecavüze açık olduğunu veya bedeninin istismara açık olduğunun göstergesi değildir. Mesleği kendi seçimi olan bir kadın mesleğinden dolayı ülkenin kanunlarından muaf tutulması ayrımcılık olurdu. Ki ayrımcılık bile meşru değilken...
Zaten öyle birşey de demiyor lafını cimbizliyorlar madde bağımlısı öldüğünden şüphelenilen kayıp bir kiz var şüphelilerden biri kayıp diğeri tv de ağlıyordu tecavuze uğradı sandim korkup kaçtım diyor oda nereden anladın hep gittiği yer niye ağlasın hadi ağladı nereden anladın konusmadan tecavüzü belki krize girdi hadi anladın niye yardim etmedin diyor hatta şüpheli kötü biriymis işte dediğinde sen çok iyi biri misin de oraya gittin senin oraya ne icin gittiğini herkes biliyor diyor yani adamı konuşturmaya çalışıyor millette saçma sapan anlamlar çıkarıyor yanlış anlıyor başka yere çekiyor
Soru onedio da ki yalan yanlış haberden etkilenmiş ne yazik ki işte bu kadar kolay iftira atabiliyorlar birine
Seks işçi si dahi olsa tecavüze uğramasına neden degildir. Hayat kadını , eskort evet seks işi ile uğraşıyor , meslek olarak kabul ediliyor. Ama o da sonuçta insan. Para kazanmak icin çalışıyor. Yaptıgi meslek doğru veya yanlış? Kendi bileceği bir şey. Seks yaparken numaradan sesler , hareketler yapsa ya da işi hemen bitirerek kalksa da sonucta duyguları vardır. Tecavize uğramasına neden olamaz.
O hanımefendinin bilmesi gereken tek şey!!!
Kimse kimsenin altına zevkten yatmaz, kimse kimsenin kah temiz kah pis kah iğrenç tiplerle zekine beraber olmaz, kimse bana kolay para diye gelmesin çok pis söverim, durup düşünmek lazım, öyle çık ekrana bilmem kaç saat kakara kikiri sonra bilmem kaç bin dolar indir cebe😡😡😡hayat o kadar kolay değil
Kadının lafini cimbizliyorlar kayıp oldugunden suphelenilen madde bağımlısı bir kiz var şüphelilerden biri kayıp diğeri tv de ağlıyordu tecavuze uğradı sandim deyince nereden anladın belki krize girdi hadi anladın neden yardim etmedin diyor supheli kötü biriymis deyince sen çok iyimisin senin orada ne işin vardı ne yapmaya gittiğini herkes biliyor dedi
Seks işçiliği : Kendi isteğinle (ya da birinin zorlamasıyla) yapılan (ya da yaptırılmaya mecbur bırakılan) eylemdir. Ve bir karşılığı vardır. Ayrıca kişi para karşılığı yapacağı adamı da seçebilir. (Pazarlama durumu söz konusuysa, kişiye zarar gelecek şeyler yapılmasına da izin verilmez.)
Tecavüz : Rıza olmadan karşıdan hiç bir karşılığı olmadan maruz kalınan bir eylemdir.
O yüzden tecavüze uğrayan biri seks işçiside olsa ağlayabilir. Onun bedeni, onun kararı. İsteği dışında olan hareketlere tepki göstermekte gayet haklıdır.
Müge hanım iyi biri fakat bazen konuştukları hoş olmuyor.
Zaten muge anlının lafını cimbizliyorlar madde bağımlısı öldüğünden şüphelenilen kayıp bir kiz var şüphelilerden biri kayıp diğeri tv de ağlıyordu tecavuze uğradı sandim korkup kaçtım diyor oda nereden anladın hep gittiği yer niye ağlasın hadi ağladı nereden anladın konusmadan tecavüzü belki krize girdi hadi anladın niye yardim etmedin diyor hatta şüpheli kötü biriymis işte dediğinde sen çok iyi biri misin de oraya gittin senin oraya ne icin gittiğini herkes biliyor diyor yani adamı konuşturmaya çalışıyor millette saçma sapan anlamlar çıkarıyor yanlış anlıyor başka yere götürüyor
Müge Anlı seks işçilerinin tecavüze uğradığında ağlama hakkı yok derken, demek istediği bana göre ;
Bir hayat kadını bir erkekle para karşılığı beraber olmak için anlaştığında her türlü riski göze almış demektir. Bu erkeğin ama arabasına binerek ama otelde tek başına buluşurak her türlü cinsel istismara uğrayabileceğini bilerek bu tehlikeye göze alarak gittiği için, sonradan başına bu durum geldiğinde ağlamanın bir yararı olmaz demek istemiş olabilir.
Çünkü bu erkek daha önce suç işlemiş veya suça meyilli birisi de olabilir. Hayat Kadını bunu göz önünde bulundurarak gidiyor zaten
Oyle birsey kast etmiyor evet tehlikeli bir is ama konu bu değil müge anlı zaten öyle birşey de demiyor lafını cimbizliyorlar madde bağımlısı öldüğünden şüphelenilen kayıp bir kiz var şüphelilerden biri kayıp diğeri tv de ağlıyordu tecavuze uğradı sandim korkup kaçtım diyor oda nereden anladın hep gittiği yer niye ağlasın hadi ağladı nereden anladın tecavüzü konusmadan belki krize girdi hadi anladın niye yardim etmedin diyor hatta şüpheli kötü biriymis işte dediğinde sen çok iyi biri misin de oraya gittin senin oraya ne icin gittiğini herkes biliyor diyor yani adamı konuşturmaya çalışıyor millette saçma sapan anlamlar çıkarıyor yanlış anlıyor başka yere götürüyor
Programın o bölümünde yaşananları izlemediğim için sadece açılan soru başlığından yola çıkarak bir mantık yürüttüm
Sen konuya tam hakim olarak tamamını izlemiş ve Müge Anlı'nın aslında neyi kastetmek istediğini çok güzel açıklamışsın
Sanırım bu noktada Müge Anlı'nın söylediği tek bir kelime olayın içinden cımbızla çekilip alınıp, olayın genelini baz alınmadan çarptırılmış oluyor bu durum da
Aynen ilk onedio da haber oldu bende orada gördüm ne değil ne değilmiş diye o bölümü izledim bastan sona ne yazık ki yanlış yönlendiriyorlar insanları tamam mügeyi sevmezsinde iftirada atmazsın kadina yazık gerçekten bu haberleri yapan insanlara
Her ne kadar "Hayat Kadını" Bile olsa "Rızası Dışı" Yapılan her eylem "Tecavüz, İstismar" Sayılır. Sayın müge anlı bu işe yıllarını verdiyse böyle düz ve boş bir cevap vermesi aşırı derecede irrite edicidir.. Sayın müge anlı bile böyle düşünüyorsa o programı kapatıp gitsin evinde börek açsın.! Saygısız!!!
Her kadının duyguları vardır. Hayat kadınlarını ötelemek için bu açıklamayı yaptı ise baya yanlış yapmış. Sanki anasını satayım herkes dört dörtlük herkes çok mükemmel de böyle yargılar veriyor. ''Eskortluk yapan kızın tecavüze uğrayıp ağlamasının bir anlamı yok” Müge Anlıyı severimde yersiz bir açıklama olmuş. Bence gereksiz bir gaftan öte gitmez.
Oyle birşey demiyor zaten lafı cimbizlamislar madde bağımlısı kayıp öldüğünden şüphelenilen bir kiz var şüphelilerden biri kayıp diğeri tvde ağlıyordu tecavuze uğradı sandim korkup kaçtım diyor oda nereden anladın zaten hep gittiği yer niye ağlasın hadi ağladı hic konuşmadan nasil tecavuze uğradığını anladın belki krize girdi hadi anladın niye yardim etmedin kaçtın diyor yani şüpheliyi konuşturmaya çalışıyor milletde yanlış anlıyor
@Marstandunyaya yine de bu kelimeyi kullanmasa daha iyiydi. Bir yerlere çekileceğini bilmesi lazımdi kafası çalışıyorsa tabi
Onu o an dusunemedi çünkü o an adamı konuşturma derdindeydi adam madde kullanmiyor zengin esnaf iyi giyimli biri iyi aileden biri iyi den kastim zengin burada o eve sadece fuhuş yapmaya gitmiş kendi teslim olmamış polis tutuklamış ve ilk ifade de tecavüz diyor kaçmasiyla ilgili kısımda da yanlış bilgi veriyor bir öyle bir böyle teras diyor ama değil kendi bile farklı şeyler söylüyor yöre esnafı farklı yerden kaçtıklarını söylüyor canlı yayında bile panik yaptı aslında jest ve mimiklerden anlaşılıyordu kötü biriymis işte lafı kendini aklamak icin kullandı muge de sen çok mi iyisin niye gittiğini biliyoruz derken fuhuş icin gittiğini kast ediyordu
Tamamen haksız. Türkiye'de çok izlenen ve eğitimli olduğu düşünülen birisinin böyle sözler sarfetmesi çok yanlış. Yaptığınız iş dışında herhangi bir baskı gördüğünüz zaman nasıl hissediyorsanız öyle düşünün. Tecavüz ve tacizi meşrulaştıran bu kişileri överseniz ortalıkta bunlardan daha çok görürsünüz.
Kadının sözü burada yanlış lanse edilmiş. Bence programı izleyerek yorum yapın soruyu soran şahısın söyledikleriyle alakası yok
Tecavüz sadece cinsel yolla yapilan birşey deildir. Bir insanin kisisel haklarina, ozgurlugune veyahut konutuna yapilan cirkin saldirilarda tecavuz kapsamindadir. Ve kisinin rizasi olmadan yapilan hersey tecavuzdur. Bunu meşrulaştirmak ise ahmakliktir.
Yani eşi ile o an birlikte olmak istemeyen kadınız zorlamak tecavüz sebebi ise meslek bile olsa isteği dışında tecavüze uğramak suçtur. Meslek ile istek farkını ayırt edemiyor kocası ben istemiyorum dediği zaman zorla girerse ağlamasın zırlamasın o zaman.
Müge Anlı kim oluyor da onların hayatlarını okumuş gibi haklı olup olmadığına karar veriyor o kişilerin çoğu çocukken amcasının dayısının tecavüzüne uğradığı için bu yollara atılıyor bu benim düşüncem kimse kimsenin hayatını yargilayamaz da karar veremez de
Zaten öyle birşey de demiyor lafını cimbizliyorlar madde bağımlısı öldüğünden şüphelenilen kayıp bir kiz var şüphelilerden biri kayıp diğeri tv de ağlıyordu tecavuze uğradı sandim korkup kaçtım diyor oda nereden anladın hep gittiği yer niye ağlasın hadi ağladı nereden anladın konuşmadan tecavüzü belki krize girdi hadi anladın niye yardim etmedin diyor hatta şüpheli kötü biriymis işte dediğinde sen çok iyi biri misin de oraya gittin senin oraya ne icin gittiğini herkes biliyor diyor yani adamı konuşturmaya çalışıyor millette saçma sapan anlamlar çıkarıyor yanlış anlıyor başka yere götürüyor lafı
Saçma cevap olmuş seks işçisi diye o zaman her önüne gelen para vermeden vurup geçsin bakalım
Müge anlıya para vermeden zorla programı sun deseler zorla yaptırsalar ağlamakla kalmaz ki gelip böyle yorum yapabiliyor bunu takip ediyor ülke işte bunlara kazandırıyor fenomen yapıyoruz
müge anlı yayın sırasında ne demek istediğini açıkladı zaten, sadece 1 cümlesini alıp başka tarafa çekmek ne kadar mantıklı olabilir? izleyen herkes ne demek istediğini anlamıştır zaten, o bir cümleyle birini linçlemek hiç doğru değil. ve o bahsi geçen kız için de haftalardır uğraşıyorlar, eğer o mantıkta olsaydı zaten o konuyu işlemezlerdi ülkede konu mu biter her gün bir sürü olay yaşanıyor yayın süresine sığdıramıyorlar bile.
ve o kıza tecavüz edilip edilmediği de muamma, sadece oradaki bir kişinin söylediği o. müge anlı tecavüze uğradığını değil, yüksek doz uyuşturucu sebebiyle hayatını kaybettiğini düşünüyor. tecavüze uğradığıyla ilgili bir delilleri yok zaten
Kesin tecavüz var sağ çıkmayana bilir hic arkadaşlarını aramamış la casa de papeldeki profesöre benzeyen herif kendi teslim olmamış polisler tutuklamış ilk ıfadesi o adam oraya gidip tek madde kullanmayan kişi sırf fuhuş yapmaya gitmiş zaten esnaf lokantası da var iyi giyimli iyi bir aileden biri iyiden kastim zengin kaçma hikayeside tutmuyor terasa atlaması zor ifadeler çelişkili çevre esnaf başka bir yoldan bahs ediyor programda bile panikledi zaten kötü biriydi dedi muge anlida sen çok iyi misin de oraya gittin senin ne yaptığını herkes biliyor dedi adamı konuşturmaya çalışıyorlar aslında kiz hep oraya gidiyordu niye ağlasın hadi ağladı hic konuşmadığın bir insanin tecavuze uğradığını nasil anladın belki krize girdi o an hadi anladın niye yardim etmedin diyor millet bir yeri seçip mugeye iftira atıyor
Bu ister eskort olsun ister eş, olay zorla olduğu için tecavüzdür başka izahı olamaz
Aynen bunu yazmaya gelmiştim bravo sen yazmışsın. Hiç bir şeyin zorlası güzel değildir. Bunu hiç yakıştıramadım şu an okuduğumda içim kalktı resmen.
Seks işçisi olması tecavüze uğraması anlamına gelmiyor. Bir kadından böyle bir yorumu duymak çok üzücü.
Zaten lafını cimbizliyorlar madde bağımlısı öldüğünden şüphelenilen kayıp bir kiz var şüphelilerden biri kayıp diğeri tv de ağlıyordu tecavuze uğradı sandim korkup kactim diyor muge de nereden anladın hic bir diyalog yok şüphelinin anlattığına göre zaten kiz madde temini icin cinsellik yasamaya gitmiş belki madde krizine girip ağlıyordu hadi anladın niye yardim etmedin diyor hatta şüpheli kötü biriymis işte dediğinde sen çok iyi biri misin de oraya gittin senin oraya ne icin gittigini herkes biliyor diyor
Onu o manada söyleidgini düşünmüyorum. Aglayamaz diye ağlamaz arasinda fark var. Biri mecburiyet digeri secim.
Kesinlikle kadının söylediğini o kadar yanlış şekilde aktarmış ki buraya. Programı nereleriyle seyrediyorlar anlamıyorum
Gayette ağlar lafını cimbizliyorlar madde bağımlısı kayıp oldugunden şüphelenilen bir kiz var şüphelilerden biri kayıp diğeri tv de ağlıyordu tecavuze uğradı sandim korkup kaçtı diyor muge de kiz zaten madde temini icin beraber olmaya gitmiş oraya niye aglasin belki madde krizine girdi nereden anladın diyor çünkü süpheliyle hic konuşmamışlar hadi anladın niye yardim etmedin kaçtın diyor hatta şüpheli kötü biriymis işte dediğinde sen çok iyi biri misin de oraya gittin senin oraya ne icin gittiğini herkes biliyor dedi
Lafını çarpıtanların ağzının payını şurada çok güzel verdi ama. 1:31:36 itibariyle izleyin
https://youtu.be/MWa2iU3IncA
Aslına bakarsan eskortlar bile her önüne gelenle birlikte olmuyor, istemediği kişiyi geri çeviriyor. Yani bu onun işi olabilir ama zorla beraber olmak.. Hayal edebiliyor musunuz; o adam kadına ' Sen zaten her gün ayrı bir adamla beraber oluyorsun, bana gelince ağlama ' dese, kadın ne kadar aşağılanır...
Zaten öyle birşey de demiyor lafını cimbizliyorlar madde bağımlısı öldüğünden şüphelenilen kayıp bir kiz var şüphelilerden biri kayıp diğeri tv de ağlıyordu tecavuze uğradı sandim korkup kaçtım diyor oda nereden anladın hep gittiği yer niye ağlasın hadi ağladı nereden anladın tecavüzu konuşmadan
belki krize girdi hadi anladın niye yardim etmedin diyor hatta şüpheli kötü biriymis işte dediğinde sen çok iyi biri misin de oraya gittin senin oraya ne icin gittiğini herkes biliyor diyor yani adamı konuşturmaya çalışıyor millette saçma sapan anlamlar çıkarıyor yanlış anlıyor başka yere götürüyor lafı
Olayı gene cımbızlayarak alınmış bir cümle görüyorum
Yayını izleyen biri olarak
Escortluk yapan kız neden tecavüz yani ilişkiye girildiği için gözyaşı dökmesini garipsediğini söyledi ama hemen seks işçileri için üzülenler olmuş kızın ne yaşadığı beni alakadar etmez ama kötü yolun sonucu b... çukurudur üzüldüm keşke girmeseydi
Oyle demiyor nerenle izliyorsun süpheli ağlıyordu tecavuze uğradı sandim korkup kaçtım diyor muge de nereden anladın zaten para karşılığı madde temin etmek icin gitmiş belki krize girdi çünkü dediğine göre hiçbirşey konuşmamışlar sadece ağlıyor ve adam korkup kaçıyor hadi anladın niye yardim etmedin korktun kaçtın diyor kaçma konusuda karişik atladım dediği yerden atlamamış başka bir yoldan kacmislar o adamda suçlu anlayacağın
@Marstandunyaya Emin misin Bu işi yapan neden tecavüzde ağlasın madem demişti Suçlu Cüneyt zaten
Aglar zorla tehditle çalışanlar var ya da o an anlaşamaz sevmez istemez adami adamda zorlar bu kadar basit ikiside suçlu o takım elbiselide suçlu hatta iyi görünümlusun iyi aileden geliyorsun belli dedi uyuşturucu almaya gelmiyor yani kadınla beraber olmaya geliyor la casa de papel deki profosere benzeyen gözlüklü suçunu itiraf etsin diye nereden anladın diye soruyor
sen zaten bu isin icersindesin namusun elden gitmis yani her onune gelenle para karsiligi yapiyorsun simdi ise parani alamadi diye tecavuz oluyosa zaten olamazda tecavuz olayi masum ve namuslu insanlari zorla en irenc sekilde kirletme yontemidir sen eger o isin icersndeyimn eskortun oyle demeye hakki yok
Tecavuz kirletme değil cinsel siddet işkencedir kadin erkek lgbt yasli genc cocuk engelli meslek din millet siyasi gorus insan hayvan fark etmeksizin çok farklı kesimlerden kurbanlari olan suclulari kadin erkek lgbt yasli genc meslek din millet siyasi görüş fark etmeden çok farklı kesimlerden çıkabilen en iğrenç suçlardan biridir zorla olan her birliktelik tecavüzdür mesleğe bakilmaz zaten öyle birşey de demiyor lafını cimbizliyorlar madde bağımlısı öldüğünden şüphelenilen kayıp bir kiz var şüphelilerden biri kayıp diğeri tv de ağlıyordu tecavuze uğradı sandim korkup kaçtım diyor oda nereden anladın hep gittiği yer niye ağlasın hadi ağladı nereden anladın konusmadan tecavüzü belki krize girdi hadi anladın niye yardim etmedin diyor hatta şüpheli kötü biriymis işte dediğinde sen çok iyi biri misin de oraya gittin senin oraya ne icin gittiğini herkes biliyor diyor yani adamı konuşturmaya çalışıyor millette saçma sapan anlamlar çıkarıyor yanlış anlıyor başka yere götürüyor
Haklı diyenlerin aklından şüphe ederim. Rızası dışında yapılan herşey tecavüzdür aksi iddia edilemez
Bence haklı isteyerek seks işçiliği yapıyorsa tecavüze uğrayınca ağlamasının mantığı nedir kınamıyorum ama kendilerini o bataktan çıkarabilir bir kere bulaştım bidaha çıkamam diye bir şey yok isteyerek yapıyorsa eğer böyle düşünüyorum zorla yapanlarda varsa Allah kurtarsın bir an önce.
Muge anli öyle birşey de demiyor lafını cimbizliyorlar madde bağımlısı öldüğünden şüphelenilen kayıp bir kiz var şüphelilerden biri kayıp diğeri tv de ağlıyordu tecavuze uğradı sandim korkup kaçtım diyor oda nereden anladın hep gittiği yer niye ağlasın hadi ağladı nereden anladın tecavüzü belki krize girdi hadi anladın niye yardim etmedin diyor hatta şüpheli kötü biriymis işte dediğinde sen çok iyi biri misin de oraya gittin senin oraya ne icin gittiğini herkes biliyor diyor
Ne söylediğini iyi anlamak, bilmek lazım. Eğer, yaşadıkları travmalar nedeni ile duygusal rahatsızlıkları nedeni ile ağlama yetisini kaybetmişlerdir diyorsa haklı olabilir. Ama, bunun da haklılığını yaşayan insanlara sormak gerekir. Dışarıdan bakmakla, konuşmakls olmaz böyle şeyler
O tarz bir travma sadece hayat kadının da olmazki ağır şeyler yaşayan bazı insanlar duygularını belli bile edemez hissizlesir dünyaya kendini kapat zaten müge anlı öyle birşey de demiyor lafını cimbizliyorlar madde bağımlısı öldüğünden şüphelenilen kayıp bir kiz var şüphelilerden biri kayıp diğeri tv de ağlıyordu tecavuze uğradı sandim korkup kaçtım diyor oda nereden anladın hep gittiği yer niye ağlasın hadi ağladı nereden anladın konusmadan tecavüzü belki krize girdi hadi anladın niye yardim etmedin diyor hatta şüpheli kötü biriymis işte dediğinde sen çok iyi biri misin de oraya gittin senin oraya ne icin gittiğini herkes biliyor diyor yani adamı konuşturmaya çalışıyor millette saçma sapan anlamlar çıkarıyor yanlış anlıyor başka yere götürüyor
Seks işçiliği yapanlar bu işi ne zorluklar altında yapıyor acaba diye düşünmüş mü hiç?
Ne zorluğu pardon kjdfds? Kolay para diye tercih ediyorlar sabır ya.
Amin inşallah, birçoğu başta kendi tercih ediyor. Sonrasında belki pişman oluyorlardır ama nafile..
@hayalibirhis O insanları o yola iten nedenleri de düşünmek lazım. kaçarak evlenmiş, 20 yaşında kucağında iki çocukla ortada kalmış kadınlar var. Elinde bir mesleği yok ama bakması gereken iki yavrusu var. Daha birçok hikaye var. Pişman olsalar da yokluk mertliği bozar sözü boşa söylenmemiş.
Bilemiyorum, büyük konuşmak istemiyorum fakat hiçbir sebep bu durumu normalleştiremez diye düşünüyorum. Gerekirse bir süre yurda bırakır çocuğunu, tabi tercih meselesi.
Emin ol düşünmüştür çünkü lafini cimbizliyorlar kayıp öldüğünden şüphelenilen madde bağımlısı bir kızın suphelilerinden biri kayıp diğeri de tv de ağlıyordu tecavuze uğradı sandim korkup kaçtım diyor oda nasil anladın belki krize girdi hadi anladin niye yardim etmedin diyor hatta şüpheli kötü biriydi dediğinde sen çok iyi misin de oradaydın ne yapmaya gittiğini herkes çok iyi biliyor dedi yani mugelik bir durum değil herkes istediği gibi anlıyor
@hayalibirhis zorla çalıştırılan kadinlar var ayşe tukrukcu gibi bir araştır istersen onlara laf etmeden önce senin başına aynısının gelmeyeceğinin garantisi yok bilip bilmeden kötü konuşma haklarında
İstisnalar kaideyi bozmaz. Teşekkürler siz isterseniz destek olabilirsiniz onlara.
@hayalibirhis istisna değil çoğunluk ama tabi siz bilirsiniz kötülüğü de iyiliği de seçmek sizin elinizde sirf sevmediğiniz birinin başına geldi diye tecavüzü aklarsanız birgun sevdiklerinizde zarar görür diyecek laf bulamazsınız kendi isteğiyle yapanları doğru bulmasamda sırf bu yüzden zulmede alkış tutmam kim yapıyorsa kadin erkek zengin fakir fark etmez ceza almasını isterim zaten öyle birşey de muge anli demiyor lafını cimbizliyorlar madde bağımlısı öldüğünden şüphelenilen kayıp bir kiz var şüphelilerden biri kayıp diğeri tv de ağlıyordu tecavuze uğradı sandim korkup kaçtım diyor oda nereden anladın hep gittiği yer niye ağlasın hadi ağladı nereden anladın tecavüzü belki krize girdi hadi anladın niye yardim etmedin diyor hatta şüpheli kötü biriymis işte dediğinde sen çok iyi biri misin de oraya gittin senin oraya ne icin gittiğini herkes biliyor diyor
Aynen öyle, umuyorum kimse bu duruma düşmez. Kendi istekleri bile o yola girmiş olsalar tövbe etmek ellerinde eğer şansları varsa.
@hayalibirhis âmin
Kadın ne konumda veya işte olursa olsun asla kendi isteği ve rızası dışında kimse ona bırakın tecavüzü el bile süremez. Sırf hayat kadını diye ona tecavüz taciz ve şiddeti reva gören kesimi de kınıyorum.
Zaten mugenin lafını cimbizlamislar kayıp öldüğünden şüphelenilen madde bağımlısı bir var şüphelilerden biri kayıp diğeri tv de ağlıyordu tecavuze uğradı sandim korkup kaçtım diyor oda nereden anladın hep gittiği yer niye ağlasın hadi ağladı hic konuşmadan nasil anladın tecavüzü belki krize girdi hadi anladın niye yardim etmedin diyor yani şüpheliyi konuşturmaya çalışıyor milletde yanlış anlıyor işte
Hakli degil tabikide o da bir kadin ve boyle iğrenç bir şeyi haketmiyor. Muge anlinin ilk olay lafi degil ki. Kim olursa olsun tecavuzu hicbir canli kajetmiyor, ne kadini ne erkegi ne de hayvani. Ayrica muge anlinin sacinin rengi bok gibi biri cikip da uyarmıyor, hergun maşa yapmaktan saclari cali süpürgesi gibi olmus
Zaten öyle birşey de demiyor lafını cimbizliyorlar madde bağımlısı öldüğünden şüphelenilen kayıp bir kiz var şüphelilerden biri kayıp diğeri tv de ağlıyordu tecavuze uğradı sandim korkup kaçtım diyor oda nereden anladın hep gittiği yer niye ağlasın hadi ağladı nereden anladın konuşmadan tecavüzü belki krize girdi hadi anladın niye yardim etmedin diyor hatta şüpheli kötü biriymis işte dediğinde sen çok iyi biri misin de oraya gittin senin oraya ne icin gittiğini herkes biliyor diyor yani adamı konuşturmaya çalışıyor millette saçma sapan anlamlar çıkarıyor yanlış anlıyor başka yere götürüyor
O zaman kafes dövüşçüler veya bir dövüş sanati ile ilgilenip bununla para kazananlar turnuvalar disinda para almadan istegi disinda dayak yerse hak etmis mi oluyorlar bu sacma sapan mantikla peki? Komedi yani. Her ne yaparsan yap her kim olursan ol "İstek dışı" yaptirilan hersey zorbaliktir suctur.
Oyle kesinlikle ama muge anli öyle birşey de demiyor lafını cimbizliyorlar madde bağımlısı öldüğünden şüphelenilen kayıp bir kiz var şüphelilerden biri kayıp diğeri tv de ağlıyordu tecavuze uğradı sandim korkup kaçtım diyor muge de kiz zaten madde temini icin beraber olmaya gitmiş niye ağlasın hadi ağladı nereden anladın konuşmadan tecavüzü uğradığını hadi anladın niye yardim etmedin diyor hatta şüpheli kötü biriymis işte dediğinde sen çok iyi birimisin de oraya gittin senin oraya ne icin gittiğini herkes biliyor diyor yani adamı konuşturmaya çalışıyor millette saçma sapan anlamlar çıkarıyor yanlış anlıyor
Adalet kavramının olmadığı ülkelerde genelde müslüman ülkelerde beyinleri makarna yemekten küçülmüş karınları şişmiş ülkelerde böle şeyler var. Geçenler de çocuğunu allah yoluna mı ne bksa işte kurban etmeye kalkan insanlar gezer genelde müslüman ülkelerde...
Yorumlara baktımda hep erkekler Kadınları savunmuş, zor bişey olduğunu dile getirmişler. bi kaç tane kendini bilmez hadsiz Hem cinslerim siz o yola bile düşmemişsiniz dilerim düşmezsiniz bende düşmedim... ama Kolay olmadığını çok zor bişey olduğunu biraz empati yaparak dahi anlamnız gerekiyor.. çok bencilsiniz...
yorumlarda tecavüzü Mormalleştiren hem cinslerim ve erkekler allahta sizin belanızı versin.. başka bişey demiyorumm.. istem dışı ne varsa tecavüzdür isterse seks işçisi olsun.. ne salak insanlarsınız yaa siz orda her çalışanı keyiften çalışıyor felan mı sanıyorsunuz? tecavüze uğrasın nasıl olsa o*rsbu düşmeseydi bu yola gibi söylemler... çok cahilsiniz siz benciller kafanızın içinde saman var sizin.. cahille laf anlatması zor derler siz cahili bile geçmişsiniz
normalleştiren*
Hemcins oldugumuza emin miyiz bu sitede pembede yazan aslında erkek olan çok trol varda
Hakli kadin. O yolda zaten o isler oluyor bunu herkes biliyor. Sen o yolu secip basima bunlar geldi diyemezsin senin meslek o olmus. Bunu bile bile sen gidkp secersen konusmaya hakkin yok. Sanayiye gidedin elime torna almam soforun surmem demem demesi gbi bisey. O pis yolda neler oldugunu herkes biliyor arka cikan karisini kizini yollasin normalse ozmn...
Mahmut abi detected pembeye yazınca anlaşılmıyor sanıyor zavallı birinde rıza var diğerinde yok torna tutmadan çok tornayla yaralanmaya benziyor bu mantıkla iş kazalarida fıtrattan is güvenliği falan olmasin zaten muge anlida öyle bir demiyor lafını cimbizliyorlar madde bağımlısı öldüğünden şüphelenilen kayıp bir kiz var şüphelilerden biri kayıp diğeri tv de ağlıyordu tecavuze uğradı sandim korkup kaçtım diyor oda nereden anladın hep gittiği yer niye ağlasın hadi ağladı nereden anladın tecavüzü belki krize girdi hadi anladın niye yardim etmedin diyor hatta şüpheli kötü biriymis işte dediğinde sen çok iyi biri misin de oraya gittin senin oraya ne icin gittiğini herkes biliyor diyor yani adamı konuşturmaya
Kısmen haklı diyeyim. Zira bu işi yapıyorsan zaten potansiyel olarak her işe gittiğinde tecavüze uğruyorsun. Sadece karşılığında para aldığın için ses çıkarmıyorsun. Ama artık eskortluk bitmeli ya seks konusunu işe çevirmek iyi olmaz. Aşık olamazsın sevemezsin çünkü aşkın sevginin temelinde cinsellik yatar.
O zaman Müge Anlı'ya göre eşinin zorla ilişkiye girmesi de normal ve doğal bir durum. Yalnız Yargıtay bile bunu bir suç olarak kabul etmişken. Müge hanım hangi akıl tutulması ile bu yorumu yapmış bilmiyorum. Kimse kimseye zorla bir şey yapmamalı. Bu kabul edilemez.
Zaten öyle birseyde demiyor lafını cimbizliyorlar madde bağımlısı öldüğünden şüphelenilen kayıp bir kiz var bir şüpheli kayıp diğeri tv de ağlıyordu tecavuze uğradı sandim korkup kaçtım diyor oda nereden anladın belki krize girdi hadi anladın niye yardim etmedin diyor hatta supheli kotu biriymis dediğinde sen çok iyi biri misin de oraya gittin senin oraya gitme nedenini herkes biliyor diyor
Arkadas degilde bazi siteler onedio falan yanlis aksettirdi olayi oda orada okuduguyla sinirlenip başlık açmış bende ilk orada gördüm sırf ne demiş diye baştan sona programı izledim
Insanlar bilip bilmeden duyduklari okudukları herşeye hemen inanıp yazıyor ne yazık ki
Bu kadın zaten istemediği insanlarla para karşılığında birlikte oluyor. Bu kadına tecavüz eden adam para verse kadın işini yapmış sayılıyor para vermeyince tecavüz sayılıyor. (Yani bu kadar leş gibi bir iş.) Bu kadından sadece bir birliktelik parası çalıyor da diyebiliriz. Çünkü zaten o bu işi yaparak kendisinde bunu normalleştirmiş bunu biz değil o yapıyor zaten biz normalleştirmesek ne yazar?
Mahmut abi detected pembeye yazınca anlaşılmıyor sanıyor zavallı zorla yapilan kim olursa olsun suctur müge anlı zaten öyle birşey de demiyor lafını cimbizliyorlar madde bağımlısı öldüğünden şüphelenilen kayıp bir kiz var şüphelilerden biri kayıp diğeri tv de ağlıyordu tecavuze uğradı sandim korkup kaçtım diyor oda nereden anladın hep gittiği yer niye ağlasın hadi ağladı nereden anladın tecavüzü belki krize girdi hadi anladın niye yardim etmedin diyor
@Marstandunyaya Hiç şimdi erkek olmadığıma inandırmaya çalışmayacağım sadece neden mantık çerçevesinde düşünen herkes erkek olmak zorunda onu anlamıyorum. Her kız senin gibi düşünmek zorunda değil. Ayrıca ben bu kadın üzülemez demiyorum üzülür ama para alamadığına üzülebilir çünkü yaptığı işin başka bir farkı yok ki. Öte yandan normal bir kadın tecavüze uğrasa psikolojisi yıkılır bunu kaldıramaz ama bu işi yapan kadınların zaten psikolojisi bu işe başlarken, bunu yaparken yıkılacağı kadar yıkılıyor tecavüzün paralı halini iş olarak yapıyorlar. Sen rızası olduğunu mu düşünüyorsun para için birlikte olduğu adamlara? Yoo rıza göstermesine neden olan tek şey adamın verdiği para. Para vermese rıza göstermez ve adı tecavüz olur. Yani burada aslında bu kadınlar bunu hak ediyor demiyorum bu kadınların yaptığı iş o kadar iğrenç ki insanı anormal bir psikolojiye getiriyor artık onu normalleştiriyor bunu bilinçli veya bilinçsiz yapıyor yoksa normalleştirmese o işe dayanamaz zaten. O yüzden kısaca Allah kimseyi o duruma düşürmesin düşeni de düştüğü yerden de kurtarsın. Müge Anlı ne dedi ne demedi o kadar detayı bilmiyorum programı izlemedim.
Gerizekali farkında mısın insanlar çoğunlukla bu ise zorla sokuluyor adamın biri kimliğine el koysa dövse ailenle tehdit edip seni satsa bu yazdıklarını hatırla olur mu o zaman da ayni düşünürsun yine yardımına o çok beğenmediğin kadin dernekleri koşardı anlaşıldı sende sema maraşlı gibi kendinden nefret eden erkeklere yaranmaya çalışan bir sosyopatsin o şirin gözükmeye çalıştığın bazı hirbolar var ya imkanını bulsa aninda döver tecavüz eder satar seni şimdi kanun varda duruyorlar dua et tecavüz bekaretle ilgili bir suç değil cinsel siddet işkence dir kadin erkek lgbt cocuk genc yasli engelli din dil irk meslek etnik köken maddi durum ayırt etmeden herkesi mağdur eder kadin erkek lgbt genc yasli din dil irk etnik köken maddi durum ayırt etmeden her kesimden suçluları çıkan bir suçtur sen o insanları beğenmiyorsun diye suça goz yumarsan gün gelir seni yakınlarını sevdiklerini bulur ha bunları umursamıyorsan önemli değil kim bilir belki sende bu suça meyilli bir karısındır not sizin gibi psikolarla aynı cinsten olmaya utanıyorum sizde fırsatını buldu mu kadin erkek yasli cocuk demeden ezersiniz kadin demeye utanıyorum sizin gibilere o yüzden karı yazdım
@Marstandunyaya Ben oraya insanlar güle oynaya gidiyor mu dedim. "Düşmek" dedim dikkat edersen. Yani demek istediğimi en açık haliyle yazdım sen hala anlamadın. Oraya "düşmüş" insanın psikolojisi artık tecavüzden etkilenme kısmını geçmiştir. Anlıyor musun? İstemediğin insanlarla sırf para karşılığı birlikte oluyorsun. Yani bir süre sonra o şalterler iniyor. Artık hayata baktığın göz değişiyor. Onu kaldıramamaktan çıkıyor olay çünkü orayı çoktan geçtiler zaten diyorum. Bunu oraya düşmeden sırf çok para için yapan da var, şantajlarla tehditlerle para bile alamadan yapanlar da var yazdıklarım iki grup için de geçerli. İnsan bir süre sonra bunu normalleştirmeye başlıyor yoksa ona dayanamaz. Nasıl fizyolojide bir adaptasyon süreci varsa aynısı psikolojide de var. Tecavüz istemediğin rızan dışındaki kişinin seni cinsel ilişkiye zorlaması yani bunu yaşıyor aslında oradaki insanlar tek farkı para anlıyor musun
Boş yapmış koyduğum cahili. İsterse or^spuların kraliçesi olsun kimseye tecavüz edilemez edenin de böyle düşünceye sahip olanın da.. m.. k
Seks işçisi dahi olsa, tecavüz travmadir,, müge anlinin bunu soylemeden once tecavüzü yaşaması gerekir
Zaten öyle birşey de demiyor lafını cimbizliyorlar kayıp öldüğünden şüphelenilen madde bağımlısı bir kiz var bir şüpheli kayıp diğeri tv de ağlıyordu tecavuze uğradı sandim korkup kaçtım deyince nasil anladın belki krize girdi hadi anladın neden yardim etmedin diyor hatta şüpheli kötü biriymis deyince sen çok mu iyisin o yüzden mi oradaydın ne yapmaya gittiğini herkes biliyor bile dedi
Bunu gebelde siyasilerin beyanlarinda yaparlar, lafı cımbızla alıp olmadık yerlere çekerler, bu soru da o şekilde olmuş anlaşılan, teşekkür ederim bilgilendirme için
Evet yanlış bir durum ama escortluk yapmaya teşvik etmiş hayat belki de, sonuç olarak para ile de olsa yapacağı kişiyi kendi seçiyor. Tecavüz ise rızası dışında olan bir şeydir ve kime olursa olsun affı olamaz.
Kadını yanlış yorumluyorsun.
Orada kadın, fahîşelik yapanların tecavüze kendi ayakları ile gittiğini söylemekte.
Aslında onu demiyor madde bağımlısı kayıp olduğu dusunulen bir kiz var iki şüpheliden biri kayıp diğeri tv de ağlıyordu tecavuze uğradı sandim korkup kaçtım diyor muge de kiz zaten hep o eve madde almaya gidiyor niye ağlasın hadi ağladı tecavüzü nereden anladın belki krize girdi hadi anladın niye yardim etmedin kaçtın diyor elbette büyük bir risk o meslekte ki biri icin ama konu çok başka adamı konuşturmaya çalışıyor anlayacağın
@Marstandunyaya evet kadın kötü niyetli söylemedi
Aynen niye başka yerlere çekiyorlar anlamıyorum öyle bir düşüncesi olsa daha aleyna çakır olayında belli ederdi niyetini ama orada da burada da kadinlarin yanında yer aldı tamam rabia naz olayından dolayı eleştiriliyor haklilarda sadece fakirin suçuna müdahele ediyor zengine laf edemiyor ama bu onu sevmiyoruz diye iftira atma hakkı da vermez birilerine
ahanda bu da sapıttı, sanki anasını satayım o kadınlar isteyerek yapıyorlar. düşünsenize ne kadar iğrenç bir şey, yazık yav😔
Zevk le seve seve yapanlar da var hatırlatırım
Lafını cimbizliyorlar kızın biri kayıp öldüğünden şüpheleniyorlar madde bağımlısı bir kiz suphelilerden biri kayıp diğeri tv de ağlıyordu tecavuze uğradı sandim kaçtım diyor tecavuze uğradığını nasil anladın belki krize girdi o an hadi anladın niye yardim etmedin diyor sonra yanlış anlasildiysa özür dilerim diyor hatta şüpheli işte kötü biriymiş dediğinde sen çok iyi biri misinde oradasın ne yapmaya gittiğini hepimiz biliyoruz diyor
@Justtacigarete öyle olsa bile o kişinin istemediği birşeyi yapman suçtur cezası vardır
Zaten öyle birşey demiyor lafını cimbizliyorlar madde bağımlısı öldüğünden şüphelenilen kayıp bir kiz var şüphelilerden biri kayıp diğeri tv de ağlıyordu tecavuze uğradı sandim korkup kaçtım diyor oda nereden anladın hep gittiği yer niye ağlasın hadi ağladı nereden anladın konusmadan tecavüzü belki krize girdi hadi anladın niye yardim etmedin diyor hatta şüpheli kötü biriymis işte dediğinde sen çok iyi biri misin de oraya gittin senin oraya ne icin gittiğini herkes biliyor diyor yani adamı konuşturmaya çalışıyor millette saçma sapan anlamlar çıkarıyor yanlış anlıyor
Zorla biriyle birlikte olmak çok farklı bir şey. Yaşamayan kesinlikle bunu bilemez. O bedenin tamamen aşağılanması, hareketsiz kalmak, nefes alamamak, günlerce kendi bedeninizden tiksinmeniz. Seks işçileri istekleri dahilinde birlikte oluyorlar biriyle. Bunlar çok farklı şeyler. Mesela evli çiftlerde bile bir tarafın rızası olmadan ilişkiye girmek kesinlikle tecavüz sayılıyor. Bu çok hassas bir mesele. Verdiği hasar çok büyük...
Zatan öyle birşey de demiyor lafını cimbizliyorlar madde bağımlısı öldüğünden şüphelenilen kayıp bir kiz var şüphelilerden biri kayıp diğeri tv de ağlıyordu tecavuze uğradı sandim korkup kaçtım diyor oda nereden anladın hep gittiği yer niye ağlasın hadi ağladı nereden anladın konusmadan tecavüzü belki krize girdi hadi anladın niye yardim etmedin diyor hatta şüpheli kötü biriymis işte dediğinde sen çok iyi biri misin de oraya gittin senin oraya ne icin gittiğini herkes biliyor diyor yani adamı konuşturmaya çalışıyor millette saçma sapan anlamlar çıkarıyor yanlış anlıyor başka yere götürüyor
Ağlayan vardır ağlamayan genelde karşılığını alamadığı için ağlarlar escort tecavüze uğrasa bence ağlamaz zaten o işin içinde yani zevkine bakar o an pek aglayacaklarini sanmam gurur yapani varsa ağlar bazıları bundan haz alıyor zorla yapılmak hoşlarına gidiyor 😄😄
Çoğu kadin zorla çalıştırılıyor öyle olmasa bile kimse tecavüzden zevk almaz mesleğe bakılmaksızın suçtur birçok hayat kadını yaşamıştır ama sikayetci olamamıştır bu zihinlerden dolayi
Oyleleride var tabiki de o konuda doğru zorla çalıştırılan ama zevk için yapan kadınlarda var hepsi bir değil yani
Ya tabiyki değil ama zevk icin bile olsa kiminle olacağına kendi karar verir zorlayamazsın
Aynen öyle ama bende diyorum ki zorluktan çok kendi istekleriyle yapan çok var geleli bu devirde başlarda belki zorla yapmış olabilir ama sonradan alıştığı için kendi isteğiyle yapar olmuştur
Burada zaten mugenin lafını cimbizlamislar madde bağımlısı kayıp olduğu düşünülen bir kiz var iki şüpheliden biri kayıp diğeri de tv de ağlıyordu tecavuze uğradı sandim korkup kaçtım diyor muge de kiz zaten hep gittiği yere madde temin etmeye gitmiş neden ağlasın hadi agladi nereden anladın tecavüz olduğunu belki krize girdi hadi anladın niye yardim etmedin diyor hatta şüpheli kötü biriymis bu isi yapıyormuş dediğinde sen çok mu iyisin de oraya gittin senin oraya niye gittiğini herkes biliyor diyor yanlış anlaşılmasın başka yone çekilmesin diye tekrar tekrar söylüyor yanlış anlasildiysam özür dilerim diyor
Programı ve konuyu elimden geldiğince takip ediyorum fakat söylediğiniz anlamda söylediğini de düşünmüyorum.
Gökhan Hamurcu aynı şeyleri söyleye söyleye çıldırttı kadını.
Konuya gelince kim olursa olsun 'rızası dışındaki tüm cinsel ilişkiler tecavüzdür.'
Bu arada birçok kişi seks işçiliği yapan insanları utanmasa göğe çıkaracak. Yahu kardeşim kimsenin zorla çalıştırıldığı yok, kolay para diye ahlaksızların tercih ettiği bir iş o. Ablası kendisi söyledi evde tutamıyorduk diye.
Kimse mesleği yüceltmiyor sadece kim olursa olsun suç diyor kizi uyuşturucuya alıştırmışlar ondan kaçıyor evden en kötüsü kucuk yasta evlenmiş cocugu olmuş dul kalmış çok zor şeyler yaşamış o aile öyle açıklamalar yapma hakkına sahip değil aile olsalarmış öncede bu durumlar hic yasanmasaymis zaten muge anli da öyle birşey de demiyor lafını cimbizliyorlar madde bağımlısı öldüğünden şüphelenilen kayıp bir kiz var şüphelilerden biri kayıp diğeri tv de ağlıyordu tecavuze uğradı sandim korkup kaçtım diyor oda nereden anladın hep gittiği yer niye ağlasın hadi ağladı nereden anladın konuşmadan tecavüzü belki krize girdi hadi anladın niye yardim etmedin diyor hatta şüpheli kötü biriymis işte dediğinde sen çok iyi biri misin de oraya gittin senin oraya ne icin gittiğini herkes biliyor diyor yani adamı konuşturmaya çalışıyor millette saçma sapan anlamlar çıkarıyor yanlış anlıyor başka yere götürüyor gokhan uyuşturucu bağımlısı olmayıp o eve giden tek kişi sirf fuhuş yapmak için gitmiş esnaf bir lokantası var iyi giyimi iyi bir ailenin oğlu buradaki iyilik maddi iyilik kendi teslim olmamış polis tutuklamış ilk ifadesinde tecavüz falan diyor galiba panik yaptı bir tecavüz varsa la casa de papel deki profesöre benzeyen o herif suçlu cinayyette var muhtemelen inşallah olmaz sağ bulurlar ama umitsizim kimse oradaki kimsenin de ümidi yok arkadaşlarını bile aramamış gidiş o gidiş
Kimseyi yargılandığım yok zaten, kim olursa olsun ölümü hak etmez elbette. Fakat bu tarz olaylarda yalnızca aileye yüklenmek de yersiz bence. Onlar da bir yere kadar müdahale edebilir reşit bir insana. Umuyorum katil veya katiller tez zamanda bulunur.
Nasil ya evlendirmesin çocuğunu okutsun çok mu zor anne babalik yapsın sevsin çok mu zor kendi kaçsa istese bile evliligi bu ciddi bir sevgisizlige psikolojik hatta belki fiziksel şiddete işaret ediyor çocuklar zaten o yaşlarda yönlendirmeye çok müsait sen çocuğuna bakamayacaksan ilgilenemeyecek sevemeyeceksen neden yaptın o zaman toplumumuzun büyük yaralarından biri ilgisiz sevgisiz siddet uygulayan aileler tamam nedenleri olabilir zorla evlilik psikolojik sıkıntılı anne baba vs birçok nedeni olabilir ama bu gerçeği o cocuga bakamadığım anne babalik yapamadığın gerçeğini değiştirmiyor
Kardeşim tartışmak istemiyorum uzatma rica ediyorum.
Keyfin bilir
Böyle bir lafı eğitimli ve prestijli birinden beklemezdim. Baya şaşırdım. Tecavüz ve taciz meşrulaştırılamaz. Nemfomanlara da tecavüz edilemez.
Kadın o manada demedi zaten. Lafı başka yerinden anlayanlar bilir bilmez yazmış burada
Kayıp kız eskort zaten. Birlikte olmak için gittiği evde kayıplara karıştı. Kaybolmadan önce onu gören şahıs, çarşafı üzerine çekmiş ağlıyordu ben de korktum pencereden atladım tahminimce tecavüze uğramıştı dedi.
Müge de, oraya zaten o iş için gitmiş bir kişi tecavüze uğramaz çünkü o iş için gitmiş zaten ve tecavüze uğrayıp ağlaması senin de o ortamın yabancısı olmadığın için korkup kaçman anlamsız. Sen orada başka şey gördün ondan kaçtın falan dedi. Belkide kız orada can çekişiyordu bundan korktun falan dedi. Yani çok mantıklı şeyler söyledi ama burada tamamen söyledikleriyle alakasız şekilde lanse edilmiş
Rica ederim böyle bilir bilmez yanlış yansıtanlara uyuz olduğum için düzeltmek istedim
@Boncukcukk zaten olayda iki şüpheli var biri kayıp diğeri tv de o adam madde kullanmıyor sadece kadınla beraber olmaya gitmiş yani diyorki o kiz hep oraya gidiyordu hadi ağladı diyelim belki krize girdi çünkü şüpheli hic diyalog kurmadiklarini söylüyor hadi tecavüz var niye kaçtın diyor kaçma hikayeside yalan terastan atlayamaz arkada bir yol varmış oradan gitmişler anlayacağınız la casa de papel deki profesöre benzeyen adam da o işin icinde konuşturmaya çalışıyor
Zaten öyle birşey de demiyor lafını cimbizliyorlar madde bağımlısı kayıp öldüğünden şüphelenilen bir kiz var şüphelilerden biri kayıp diğeri tv de ağlıyordu tecavuze uğradı sandim korkup kaçtım diyor muge de kiz zaten madde temini icin beraber olmaya gitmiş niye ağlasın hadi ağladı nereden anladın tecavüzü belki krize girdi hadi anladın niye yardim etmedin diyor hatta şüpheli kötü biriymis işte dediğinde sen çok iyi biri misin de oraya gittin senin oraya ne icin gittiğini herkes biliyor diyor yani adamı konuşturmaya çalışıyor millet yanlış anlıyor başka yere götürüyor lafı
Yorumlarda bi kızın attığı linki gördüm. Gerçekten soruyu çarpıtarak sormuşsun. Kadın kıza üzülüyor zaten sadece olayı çözmeye çalışırken bunun için ağlamamıştır diyor.
1:31:36 itibariyle izleyin
https://youtu. be/MWa2iU3IncA
Bazen çok haklı konuşuyor bazende çok saçmalıyor. Tecavüz başka birşey ne alakası var
Soruyu soran saçmalamış asıl. Müge Anlı öyle bir şey demedi. Kız zaten o iş için gitmişti ondan dolayı ağlamaz dedi programı izleyip öyle yorum yapın bence
Herkes programı izleyecek diye bişey yok ki. Burda yansıtılan soruya göre cevap veriyor herkes. He soruyu soran hatalıysa yazdığı soru kendisinedir.
@Boncukcukk Programı takip etmiyorum. Sadece youtube’da arada sırada karşıma çıkıyordu. Bazı konuşmaları doğru buluyordum. Zaten sorulan soruya göre cevap verdim. Soruyu soran kişi yanlış biliyorsa ve soruyorsa bunun yorum yapanlarla bir alakası yok. Biz konuyu değerlendirdik sadece. Kimse programı takip etmek zorunda değil.
Ben de zaten soruyu soranı eleştirdim sizinle alakası yok tabi ki yanlış lanse etmiş. Demek istediğim programa bakıp doğrusunu öğrenebilirsiniz yoksa tabiki kimse izlemek zorunda değil
Zaten öyle birşey de demiyor lafını cimbizliyorlar madde bağımlısı kayıp öldüğünden suphelenilen bir kiz var şüphelilerden biri kayıp diğeri tv de ağlıyordu tecavuze uğradı sandim korkup kaçtım diyor oda nereden anladın hep gittiği yer niye ağlasın hadi ağladı nereden anladın tecavüzü belki krize girdi hadi anladın niye yardim etmedin diyor şüpheliyi konuşturmaya çalışıyor milletde yanlış anlıyor başka yere götürüyor lafı
Agliyorsada tecavuz değil para alamadığı için olabilir.. sonuçta sayıları belli değil birlikte olduğu adamların... Allah korusun ama o kadınlarda nasıl miğde var biz yeri geliyor kocamizi içimiz almıyor
Mahmut abi detected pembeye yazınca anlaşılmıyor sanıyor zavallı zorla calistirilan kadınlari napıcaz peki madde bağımlısı kayıp bir kızı arıyorlar suphelilerden biri ağlıyordu tecavuze uğradı sandim korkup kaçtım diyor oda nereden anladın belki krize girdi hadi anladın neden kaçtım yardim etmedin diyor
Böyle söylemek istemedi aslında , ertesi gün bu konu hakkında söylediği cümleyi düzeltti.
Ki söylediğinin ne kadarı dogru oldugu tartışılır, ben bile bi an hak verip sonra yanlış olduğunu buluyorum
Düzeltme değil adamı sorguluyordu orada yanlış anlaşıldı en başında zaten müge anlı zaten öyle birşey de demiyor lafını cimbizliyorlar madde bağımlısı öldüğünden şüphelenilen kayıp bir kiz var şüphelilerden biri kayıp diğeri tv de ağlıyordu tecavuze uğradı sandim korkup kaçtım diyor oda nereden anladın hep gittiği yer niye ağlasın hadi ağladı nereden anladın konuşmadın tecavüzü belki krize girdi hadi anladın niye yardim etmedin diyor hatta şüpheli kötü biriymis işte dediğinde sen çok iyi biri misin de oraya gittin senin oraya ne icin gittiğini herkes biliyor diyor yani adamı konuşturmaya çalışıyor millette saçma sapan anlamlar çıkarıyor yanlış anlıyor başka yere götürüyor
Iyi anladiysaniz sorun yok öyleleri varki burada çileden çıkarıyorlar insanı kusuruma bakmayın sizlik birşey değil herkese elimden geldiğince doğrusunu aktarmaya çalışıyorum
😊
Benim gözümde Bir yemeği yapan insanın elini kesmesi ve bu durumdan şikayetçi olması gibi bir durum
Madem böyle çirkin yola girdi çirkin işlerin sonuçlarına katlanmalı bence...
Boyle bir mantik olamaz zorla calistirilan insanlar var yine kendi isteyip yapsa bile tecavüzden bahs ediyoruz tecavüz haklı hic bir tarafı olamaz ceza alır
Birde bir asci bir insaat iscisi bir maden işçisi bir fabrika iscisi is güvenliği diyor zarar gördü mü ama o inşaat işçisi ne yapalım binadan düşmeseydi demiyoruz ya da fitratin da var madenciliğin diyenleri eleştiriyoruz
2 kişiden 1 i müge anlıya katılmış yazık demek ki hala insan olamamışız yaptıkları işin pis olması onların insan haklarından mahrum etmez onlarda sizin gibi bir birey
Zaten öyle birşey de demiyor lafını cimbizliyorlar madde bağımlısı öldüğünden şüphelenilen kayıp bir kiz var şüphelilerden biri kayıp diğeri tv de ağlıyordu tecavuze uğradı sandim korkup kaçtım diyor oda nereden anladın hep gittiği yer niye ağlasın hadi ağladı nereden anladın konusmadan tecavüzü belki krize girdi hadi anladın niye yardim etmedin diyor hatta şüpheli kötü biriymis işte dediğinde sen çok iyi biri misin de oraya gittin senin oraya ne icin gittiğini herkes biliyor diyor yani adamı konuşturmaya çalışıyor millette saçma sapan anlamlar çıkarıyor yanlış anlıyor başka yere çekiyor
Tamamen dediği yanlış. Müge anlı yu severim ama bazen saçmalıyor. Seks işçilerinin çoğu ya zorla o işi yapıyo ya da mecbur bırakılıyor. Ve ayrıca tecavüz başka eskortluk başka
Zaten öyle birşey de demiyor lafını cimbizliyorlar madde bağımlısı öldüğünden şüphelenilen kayıp bir kiz var şüphelilerden biri kayıp diğeri tv de ağlıyordu tecavuze uğradı sandim korkup kaçtım diyor oda nereden anladın hep gittiği yer niye ağlasın hadi ağladı nereden anladın konusmadan tecavüzü belki krize girdi hadi anladın niye yardim etmedin diyor hatta şüpheli kötü biriymis işte dediğinde sen çok iyi biri misin de oraya gittin senin oraya ne icin gittiğini herkes biliyor diyor yani adamı konuşturmaya çalışıyor millette saçma sapan anlamlar çıkarıyor yanlış anlıyor başka yere götürüyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?