13 yaş küçük sevgilim vardı ayda bir birlikte olduğumuz zaman erken boşalma sorunu yaşardım.. Sonra ikinci, üçüncü ve dördüncü defa yapardık ama ayda bir yapınca Ne olacak? Fabrika bir haftada bir milyar sperm üretiyor ayda bir cinsellik oluyor bir boşalmada 250 ila 300 milyon sperm boşaltıyorum erken boşalıma gayet normal. Aynı evde yaşasak her istediğimizde yapsak bu defa hatun bana cinsel olarak yetmeyecek belkide ama aradaki yaş farkı mantalite açısından olgunluk açısından sorunlar doğuruyor. Bir erkek sigara alkol gibi alışkanlıkları yoksa 10 yaş farka kadar sorun olmaz. Spor yapıp beslenme ve dinlenmeye özen gösteren bir erkek zaten istediği yaşta hatunla birlikte oluyor. Parası olan erkekler zaten harem kuruyor tek bir hatunla yetinmiyor :)
Önemli olan uyumdur. Uyumun yakalanması halinde yaş farkının bir önemi yoktur. Aynı yaşta olup da uyum içinde olmayan onca insan varken. savunma mekanizmalarında yaş farkının kültür, fiziksel aktivite, seks gibi konularda sorun çıkartacağını yaş farkının çok olmaması gerektiğini düşünürler. Yaşla artan tek şey insanın yaşadığı gün sayısıdır. Benden daha küçük bir kızdan bile ilişkiler konusundan çok şey öğrendiğimi söyleyebilirim. Sonuç olarak yaş farkı çok diye bir ilişkiye başlamayacaksanız ön yargılısınız. Sadece uyuma dikkat edin. Tabi bir de “aşk var mı?” diye
Eğer nikahına girmeyeceksen yaşın ne önemi var? Eğer s*kine güveniyor ve çatır çatır yapıyorsa yaş niçin önemli olsun. Belkide kızlar daha çok zevk alır.
Sevgi için yaşın çok önemi olmasa da seks için önemlidir aşırı yaş farkı uzun süreli ilişkiye engeldir bence
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Cinsel ilişkiden alınan haz; cinsel performans, partnerlerin arasında ki duygusal durum ve deneyime bağlı olarak değişiyor. Aradaki yaş farkı bahsettiğim bu üç olguyu etkilemiyorsa, cinsel hayatlarını da etkilemez.