Seksten sonra partnerinizle sarılarak mı uyursunuz yoksa birbirinizle temasınız olmadan mı uyursunuz?


elbette sarılarak uyumak en güzel şey..
Sarılırım tabi ki. Koynumda uyuturum onu. Ne öyle işini bitirip götünü dönüp yatmak ne kadar ayıp.
Teşekkür ederim.
Rica ederim.
Cevap
25Cevap
Ben sarılmam o performanstan sonra direkt uyumak isterim. O sarilirsa ama karşılık veririm tabi ki.
Sarılmam sevmem duş alıp rahat ve dinlenmiş olarak uyumayı tercih ediyorum
Uzaklaşıyorum ama 10 dk sürüyor en fazla sonra tekrardan yakınlaşıyorum
Sarılarak uyurum hatta göğüslerin arasında kalçanın arasına Sokup orada uyurum ya da üstünde ya da o benim üstümde vajinanın içinde öyle ayrı filan Uyumam yani
SArılarak uyuruz bir yere kaçmama izin vermez
Koynunda uyumayı severimde nerde Partner 🤣🤣 diycem yine bir manyak çıkıp 7 tane varya gözün doysun diyecek 🤣🤣🤣
Bu iki duyguyu da tatmadım. Ama nasip olursa eşime sarılıp uyumayı tercih ederim.
Arkasını dönsün, iyice sokulup sarılır uyuruz..
Sarılırım elbette ama uyuduktan sonrası için söz veremem
sarılarak uyurum tabikide
Çok nadir sarılmışlığım vardır. genelde giyinir giderim :)
hayırlsııyla sevgılım olsun cevaplarım bunu
Sarılıp temaslı uyumayı tercih ederim
Sarılıp uyumak daha güzel olur
Sarılıp öpüşerek uyurum
Sarılmayı tercih ederim daha iyi hissetirir
Soruların hiç yabancı değil. yeni bı adreslemi geri geldin yoksa eski sorulara bakarak mi soruyorsun?
Zamanında çok beğeni alan sorular bunlar🙄
Aklıma geldi, sordum.
Öyle olsun
sarılarak kokusunda :D
Genelde temas edip sarılmayı severim
Sarılmayı tercih ederim
Arkasından sarılarak göğüslerini sıkarak uyuyorum
sarılmak tercihim
Sarılarak hayalim
temas olur canım
Kesinlikle sarılarak
Sarılarak
Sarılırım
Sarılmayan ruhsuzdur
Sarılarak elbette
temassız kendı spermımden ıgrenırım
Sarılırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?