Mastürbasyon yapmanın birçok nedeni var..dediklerinin ikisi birden olabilir.. Hatta alışkanlıktan dolayı düzenli bir cinsel ilişkisi olan biri bile yapabilir.. Tatmin olmayıp yapan, yalnız olduğu için yapan.. Sadece bir sebebe bağlı değil.
masturbasyon rahatlamak için yapılır. Masturbasyon zorunluluktan degil ihtiyaçtan. Yani seks yapacak partner yoksa mesvur Masturbasyonla geçiştirirsin içindeki o isteği.. Yani var 1 tane reklam yiyecek 1 sey yoksa çizi ye açlığını yatıştırsın.. gibi. ya da yemek olana kadar atıştırmalık yersin...
Partnerin olmaması da bir etkendir tabi ama, masturbasyonun hazzı ve hissettikleri farklıdır, partneri olsa dahi bir çok birey masturbasyon yapmaya devam eder
Hiç birinden dolayı değil. Mastürbasyon seksten farklı bir haz verir, ikisininde yeri farklı. Partnerin olsada arada bir mast yaparım. O yokken mast vardı. 😃
İkiside olabilir Bu değişir. Kimisinin partneri yoktur mast. Yapar. Kimisde ultra azgindir partneri ihtiyacini karsilayamaz artik ondan yapar. Yani bunun tek bir cevabi yok
Walla bugün kim isterse parayla veya başka bir şekilde cinsellik yaşayabilir öyle rahat bir devirdeyiz (maalesef) Asıl sebep aşırı istek ve arzudan kaynaklı 👍🏻