Cinsel organlarımız olmasaydı, evlenmek ister miydik, karşı cinse ilgi duyar mıydık?

Aşık olur muyduk, ya da karşı cinse ilgi duyarmıydık?
Cinsel organlarımız olmasaydı, evlenmek ister miydik, karşı cinse ilgi duyar mıydık?
Cinsel organlarımız olmasaydı, evlenmek ister miydik, karşı cinse ilgi duyar mıydık?
Cevapla