Nasıl desem ya da ima mı etsem?

Gizli Üye
Görüştüğüm biri var. Sevgili değiliz, fuckbody gibi bişe ama tam olarak oda değil aslında. Yanında kendimi çok rahat özgür ve keyifli hissediyorum. Çok iyi bi insan herşeyden önce. Ara sıra görüşüyoruz ama ne zaman görüşsem beni kuytu yere çekiyor ve öpmeye ellemeye başlıyor, kıramıyorum onu ama zerre haz almıyorum ondan. Yanına sırf bu yüzden gitmek bile istemiyorum ama şu an ona ihtiyacım var moralim çok bozuk. napcam? Ellemesini öpmesini istemiyorum.

bu arada bi kere söylemiştim surat asmıştı
Güncellemeler:
10 ay
Bu şerefsiz şey yaptı.
Ertesi gün hapı alacaksan olur dedim, tamam dedi. Yaptık. Ve ilaç almadı sonunda. Ben kendimden eminim bişe olmadı, damla bile akmadı dedi. Bu arada adam çok zengin arabası 300 bin lira. Yani durumu olmasa zaten istemem.
Neyse almadı, Ben de ona dedim ki “söz konusu damlanın olup olmaması değil ben dedim ve sen tamam dedin buna istinaden almıyorsun, içim rahat etmesi adına dedim”
Neyse tamamen ilişkimi bitirdim. Bir daha görüşmemek üzere..
İ̇yi yapmış mıyım sizce? Yap
10 ay
Hapı ben aldım ve içtim. Söz konusu bu değil zaten, onun tamam diyip almaması..
Nasıl desem ya da ima mı etsem?
14
1
Görüşünü yaz