Eşimle birbirimize aşığız severek evlendik. Ama ilk tanıştığımızdan beri hep çekişme halindeyiz. Bazen tatlı tatlı bazen sinirli, hırslı. Bunun da en büyük etkeni aynı işi yapıyor olmamız.
Ama artık bunalım geldi. Evliliğimizin ana etkeni hep birbirimize karşı koyamamak oldu. Ondan çok etkileniyorum. Sanki birbirimize bakınca bile sevişmeyi hayal ediyor gibiyiz. İkimiz de aynı.
Bu gittikçe zorlaşmaya başladı. İş ortamında aile içinde ayak üzeri tahrik olmak beni yoruyor. Beni istediğini görünce içimde durduramadığım şeyler çakıyor. Garip bir elektrik gibi.
Birlikte normal bir şey yapamıyoruz. Film açıyoruz yarısına gelmeden sevişmeye başlıyoruz. Pikniğe gidelim hava alalım diyoruz göz göze geliyoruz sevişmeye başlıyoruz.
Yemek yerken bile tahrik olduğum oluyor. Artık bir sorun olduğunu düşünmeye başladım. Doktora gidelim diyorum ne diyeceğiz sevişmek sorun mu diyor.
Çok ciddiyim troll değil yemin ederim. Sizce bu sorun mu ben eşimle sadece sevişmek istemiyorum ne bileyim iki eş film izleyebilmeli ya.
Şimdi genciz ya ileride, şimdi sorun değilse ileride olacak. Korkuyorum. Bunun için çift terapistine mi gitmeliyiz?
Ama artık bunalım geldi. Evliliğimizin ana etkeni hep birbirimize karşı koyamamak oldu. Ondan çok etkileniyorum. Sanki birbirimize bakınca bile sevişmeyi hayal ediyor gibiyiz. İkimiz de aynı.
Bu gittikçe zorlaşmaya başladı. İş ortamında aile içinde ayak üzeri tahrik olmak beni yoruyor. Beni istediğini görünce içimde durduramadığım şeyler çakıyor. Garip bir elektrik gibi.
Birlikte normal bir şey yapamıyoruz. Film açıyoruz yarısına gelmeden sevişmeye başlıyoruz. Pikniğe gidelim hava alalım diyoruz göz göze geliyoruz sevişmeye başlıyoruz.
Yemek yerken bile tahrik olduğum oluyor. Artık bir sorun olduğunu düşünmeye başladım. Doktora gidelim diyorum ne diyeceğiz sevişmek sorun mu diyor.
Çok ciddiyim troll değil yemin ederim. Sizce bu sorun mu ben eşimle sadece sevişmek istemiyorum ne bileyim iki eş film izleyebilmeli ya.
Şimdi genciz ya ileride, şimdi sorun değilse ileride olacak. Korkuyorum. Bunun için çift terapistine mi gitmeliyiz?
Güncellemeler
+1 yıl
Yeni evli değiliz. Hep ona göre yanıt vermişsiniz ama. 2. yıl bitecek.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer