Bir yıldır vibratör kullanıyorum. Vibratör aldığımdan beri herhangi bir partnere ihtiyaç duymadım, aşk hayatım da yok.
Açıkçası buna ihtiyaç duymuyorum. Vibratörün verdiği zevki hiçbir erkek veremez. Erkek kaprislerinden de bıktım zaten.
En yakın arkadaşım bunun bana zarar verdiğini, hayatımın böyle yürümeyeceğini söylüyor.
Gerçekten aşılması gereken bir sorun mu?
Ne gibi bir zararı olabilir ki?
Açıkçası buna ihtiyaç duymuyorum. Vibratörün verdiği zevki hiçbir erkek veremez. Erkek kaprislerinden de bıktım zaten.
En yakın arkadaşım bunun bana zarar verdiğini, hayatımın böyle yürümeyeceğini söylüyor.
Gerçekten aşılması gereken bir sorun mu?
Ne gibi bir zararı olabilir ki?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer