Vibratör bağımlılığı gerçekten yenilmesi gereken bir sorun mu?

Bir yıldır vibratör kullanıyorum. Vibratör aldığımdan beri herhangi bir partnere ihtiyaç duymadım, aşk hayatım da yok.
Açıkçası buna ihtiyaç duymuyorum. Vibratörün verdiği zevki hiçbir erkek veremez. Erkek kaprislerinden de bıktım zaten.

En yakın arkadaşım bunun bana zarar verdiğini, hayatımın böyle yürümeyeceğini söylüyor.
Gerçekten aşılması gereken bir sorun mu?
Ne gibi bir zararı olabilir ki?
Vibratör bağımlılığı gerçekten yenilmesi gereken bir sorun mu?
Cevapla