Onun suçu.
Açlığa susuzluğa dayanıyorum ama...
Kızgınlığa girmiş kedi gibiyim ben. Nasıl bitecek bu Ramazan?
Sor partnerine neden yapıyormuş diye bence tiksinmezler başka bişey vardır
Yoo dokunuyorum. Diyor.
Ama bir kerelik dokundu başka elini ısrar etmesem sürmek bile gelmiyor içinden.
Öpüşmek, göğüs ellemek ve sonra da direk ilişkiye girmek istiyor hep
Her zaman inkâr ediyor.
Sordum.
Beğenmediğin bir şeyi söyleyebilirsin.
Estetik Ameliyat olabilirm bile demiştim.
Vajinan peki normal bir vajina mı görüntüsü falan kötüyse ondan yapabilir mi
Normal vajina görüntüsü.
Fazla ve sert mastürbasyon yaptığım için biraz yıpranma olmuştur haliyle.
Ama seks yapsaydı ben mastürbasyona ve vibratöre kalmazdım
Normal se yapmaması saçma başka bir sebeb vardır bu sorunun cevabı paetnerinde onda ögrenmeni lazım
Yoksa erkeklee sever partnerinin zevk almasını bunun için oral bile yaparlar
Bana sanki vajinaya pek sıcak bakmıyor gibi geldi...
Muhafazakar, iktidarsızlık vardı yıllarca.
Benden galiba, beni beğenmiyor mu acaba, diye düşünüyordum.
Halbuki, ben ondan daha güzelim.
Onla evlendiğimde yakınlarım şaşırmıştı.
Nasıl kabul ettin diye
Oral çooook istiyordum.
Hala çok istiyorum.
Hayallerimi süslüyor.
İlk geceden, gerdekten direk çikolatayla ben ona yaptım.
Ama o bana 5 yıl boyunca hiç yapmadı.
Ayrılma gibi bir durum yaşadık bir ara.
Ondan sonra 2 kere dilini üst kısma sürmeye çalıştı
Olabilir belki vajina sevmiyordur neden sevmiyor etmiyor o onun içinde olan bişey bu sen en iyisi buna alışman lazım
Özelden yazsana soru kaldırıla bilir ordan bir kaç tavsiye vereyim
Tatmin etme, kadınını rahatlatma gibi bir içgüdüye sahip değil.
Hadi evlendiğimizden beri sertleşme sorunu yaşıyor.
Girer girmez akıyor. “Bir dahakine daha uzun olur” diyip.
Ama eşcinsel mi bu
Özelden yazarmısınız öyle cevap lim sorularını
Eş cinsel degil eşin sorunları var tedavi olması gerekiyor
Ne gibi sorunlar? Obsesif mi, özgüvensizlik mi, psikolojik mi takıntı mı
Pisikolijik olabilir psikiyatriye gitmesi lazım bence
Bence de.
Ama ne diyerek gidelim.
Psikiyatra ne diyeceğiz ilk
Sorununu anlatsın kocan böyle böyle dokunamıyorum falan diye çözümü vardır ilaki
Kabul etmiyor ki!
Yıllar oldu.
Ben dokunamıyorsun diyince, gaza ve hırsa geliyor, konduramıyor hastalık gibi oluyor ya böyle bir teşhis.
“Dokunuyorum gel al bak dokunuyorum.”
Gibi hırsla ve görev gibi mekanik dokunmaya elini kuru kuru sürmeye başlıyor.
E o kadar neredeyse yalvardım yıllardır.
Oralı geçtim de artık.
Dokunamayacak ne vardı.
“Önemli olan o an kendini dokunmanı kanıtlaman değil.
Hayatında elini süremezsin demedim. İçinden gelmiyor, ısrar edip küsecek ya da kızacak gibi oldum 3-5 kez ancak o zaman dokundun. Onu da çok zorlama dokunuyorsun.” Dedim.
Bence alış bu duruma ya baksana naptın sa olmuyor
Alışma meselesi değil.
Cinsel arzum yüksek.
Ne yapayım yemeklerime şap mı katayım
Cinsel arzun yüksek se ozaman kendi kendi tatmin etme yöntemleri bulmalısın
Kocam akraba bir de.
Boşansam mı çok mu zor olur.
Pişman olur muyum.
Vibratörle idare mi etmeli
Vibratör le idare et kaç yıllık evlisin
Çocuk yok. 7. Yılım
1. Si buradan flört aramıyorum.
2. Si ikimiz de zaten gizliyiz.
Cevaplar ve görüşlerin için teşekkürler 👍🏼
Boş aldıysan gitmiştir
Hala canım istiyor.
O zaman akmamışımdır?
Titreme kasılma oldumu
Neden tiksiniyim ki ıslaklıgi yalamayı isterim aksine
Cinsellikteki zevkleriniz farklı ve çözüme uğraşmayan bir eş iki büyük sorun var
Bir erkek ya da koca, herneyse...
Niye çözüme uğraşmaz?
Yani partnerini tatmin etmek ayrı zevkli, kendinin cinsel arzusu ve performansının yeterli olduğunu bilmek insanın kendisine güvenini arttırır
Neden çözüme uğraşmaz bu biraz da karakter sorunu çözüm odaklı bir karakteri yok belki de cinsellik konusunda özellikle ve kendi aldığı zevk ona yetiyor sonrasını önemsemiyor yani bencillik duygusu, bu tür sebepleri olabilir:)
👍🏼👍🏼
Peki sence psikiyatri psikolog vs uğraşmalı mıyım.
Nasıl düzelebilir
Evet psikolog ilişki terapistleri vs bunlara gitmeniz gerekebilir çünkü seni çok da dinlemiyor gibi duruyor belki oradaki tedaviler seanslar bu dediğim sorunları onun yüzüne çarpıp ya da kendi içinde sorunları varsa onları ortaya çıkarıp çözülmesine yardımcı olabilir. Bunun dışında düzelme pek de mümkün değil gibi zaten:)
Peki senin libidon yüksek mi
Evet
Bu da seni biraz daha fazla zorluyor olsa gerek çünkü istediğin şeyleri yaşayamadıgin bir cinsel hayatın var bu denli bir libido da zor bu
Zihnin farklı şeylere kayıyor mu hiç libidon iyice yükseldiği zamanlar
Ne gibi
Sanaldan biriyle konuşmak gibi ya da etkileyici kıyafetler giyip beğenilmek gibi
Gibi gibi
Buraya kayıyor yani zihnin yaptığın oldu mu hiç peki
Bosalma olduğunda oluyor diye biliyorum. Ve daha sabah sabah bu kadar bir istekle güne başlaman da ne kadar zor.
Islandım ama tatmin olmadım.
Rahatlama gelmedi.
O zaman dişimi sıksam akşama kadar, şimdi orucum yine de bozuldu da 1 gün kaza mı tutucam.
Aksaydım 60 gün kefaret mi olacaktı
Cevap
15Cevap
ooo tek parmagım degıl 2-3 parmagımı sokmaya calısırım o ıslaklıgı bıda nerde bulacaksın
Kocan işini bilmiyor ondan
Ne gibi mesela.
Neler bilmeli
Oruç gitti senin. Onunda cevabını vereyim.
Sen ıslakken iyice oksamasi lazım seni islandikca daha fazla İslam diye. Detaylı anlatabilirim ama burda olmaz takip et istersen
Kocan direk içine girmeyi mi istiyor? Kısa sürede. ?
Bugün gitti bari iyice rahatla da bugün diğer günler dayanmak için rahat olursun 😉
Ya rahatlayınca 60 Güne çıkıyorsa
Evet direk girmek istiyor ama direk de akıyor zaten.
Bozulmuş zaten. Mast yapınca bozulur.
Kocan senin zevk almani önemsemiyor demekki. Amacı kendisini tatmin etmek. Ön sevişmeyi uzun tutmalı bence. Kadınının zevk almasını isteyen erkek. Parmaklarıyla vajinani iyice oksamali ve yavaş yavaş içine sokmalı parmaklarını o sırada dudaklarini öpüp goguslerini felan emmeli ve devamı o sevisme şeklinde seni iyice zirveye çıkarana kadar sürmeli yoksa sadece boşalır geçer ve sen mutlu olmazsın. Önce kadınını mutlu etmeli bı erkek.
oruç gitti geçmiş olsun
Yemek yemeyeyim o zaman ama masta devam.
Aybaşı olsam da kurtulsam.
Yemek su açısından değil ama şehvet açısından çok zorlanıyorum oruç tutarken
Olmuştum aslında.
İyi dayanmıştım
Olur mu neden tiksinelim
Bunu ona söyle
O hislerini açık etmez.
Kendine bile itiraf edip kabullenmekten korkar.
Sıfır bile olsa. Benim erkekliğim 1 derecesinde ya da tiksiniyorum, vajina sevmiyorum, ıslaklık hoşuma gitmiyor... gibi söylemez.
“Yoo normal.
Dokundum ya az önce, görmedin mi” der
Yahu sen iyi misin?
Yıllardır söylüyorum diyorum.
Bu kadar istiyorsam söylemez miyim.
Söylüyorum ve biliyor.
Ama benimkileri geçiştiriyor, efor sarfetmiyor ve erteliyor başka güne.
Başka zaman da sadece görev gibi dklık eliyle dokunuyor, da o da bişeye yaramaz.
Oral istediğimi yıllardır biliyor.
En azından eliyle yapmasını, ...
Şeyinden gelmiyorsa, erken akıp duruyorsan bari vibratör parmak falan sok diyorum.
O da beyfendinin zoruna gidiyor.
“ şimdi çok dolmuşum, bidahaki sefer uzun olur, böyle böyle alışacak “ diyor da yemek artık. Yıllardır diyor ve yıllardır aynı. Ve bu hastalık ve bencillik resmen.
İnsanda biraz kocalık, erkeklik sorumluluğu olur.
Kadının cinsel ihtiyacını karşılama güdüsü ve mutluluğu olur.
Her istediğini yapan biri mi kocan
Nasıl yani
Gibi gibi
Yalamiyor mu hiç mesela
Hayır
Nelerin hayalini kuruyorsun normale döndü
? Nasıl yani
Yani neler yapmasını isterdin
Bana Bir çok şey
İstediklerinin neler olduğunu biliyor musun yani
Evet.
Ama anlatamam
Neden anlat gizlisin
hoşuna gitmiyor demek ki.
O nasıl bir koca la yuhh
Senin suyunu içmek lazım
Yoo niye tiksinilsin ki
Senin eşin mal yakında aldatirsin
Cinselliği düzene sokamadı bir öğrenemedi erkek olmayı.
Boşanmak, hayatımı bozmak istemiyorum aslında ama gözüm dışarı kayıyor.
Seks için yuva yıkılmaz ama seks de yok böyle de canım çok istiyor artık
Ya neden benim cevabımı kaldiriyon ben naptim sana 😐
Ya arkadaşım yazmışsın açık açık.
Sorum kaldırılır.
Ben üzerimdeki fantezilerinizi sormadım ki.
Ama sende yazmışsın istiyorum diye kusura bakma özele gelirmisin peki
Soru sorduk
Sağol gelemem
Sen bilirsin
Hayla mi aynı ya
Evet
Gelsen bir
Nereye
Ozeleeww
Evet, oruç gitti
Kaza mı kefaret mi tutucam ne yapıcam
Kefaret. 60 gün aralıksız oruç tutmanız gerekir. Bile isteye orucunuzu bozmuşsunuz.
Yuhh.
60 ne ya.
Biraz okşuyodum sadece.
Sonuçta okşamasaydım da çok zordu benim için.
Kocamın suçu.
O tutsun kefaret
Akıntı geldiyse, oruç gitti demektir. Cezası belli be abla.
Yuh deyip daha fazla günaha girmemek gerek. 60 gün cezası.
İradesiz olmanız, kocanızın suçu değildir. Nefsinize hâkim olmanız gerek.
İrade de bir yere kadar.
7 yıldır iradesiz olsaydım, ya erkekler flört ederdim ya da kocamı aldatırdım artık.
Çünkü cinsel ihtiyacımı yok sayıyor.
Kendi yetersizliklerini ise görmezden geliyor.
Bu durumda dinimizin kadınlara sunduğu boşanma hakkı olduğunu bil isterim. Erkeğe de kadına da farzdır.
Bu arada, gizli de olsanız, böyle ulu orta insanlarla detaylı şekilde konuşmanız uygun değil abla. Şu mübarek Ramazan ayında bari, bu günahı işleme.
Abla deme lazım olur kıvamına gelmeden boşanmalıyım galiba artık.
Biliyorum uygun olmadığını ama en kendimi yıllardır tutmuş halim bu.
Kocamla olan anılarımıza da üzülüyorum.
Akraba olduğu için boşanmak zor.
Bir şekilde haberdar olacağız birbirimizden az çok...
İmtihanım da ne zor.
Cinselliği biraz karşılasa okeyim aslında.
Boşanma derdinde değilim.
Benim gibi biri ne hallere geldi ya.
Benim ne kadar dikkatli olduğumu bilsen, ve artık ne kadar ipi koparacak olduğumu...
Galiba bunu söyleyeceğim bir hoca da boşan derdi.
Ama akraba ve efendi biri.
Ama evde abi kardeş gibiyiz böyle de
Çok çok zor bir karar...
Ne yapıcam bilmiyorum.
Ben yine de abla diyeyim 😄 kendini meşgul tutmaya çalışmalısın. Kitap filan okumayı dene.
Yemek filan yaparak meşgul et kendini.
Eşinle oturup düzgünce ve ciddi şekilde konuş. Derdini anlat bence.
Ama ne olur böyle bu soruda yaptıkların gibi kendine olan saygını kaybetme be abla. Bak burada ileride evlenecek insanlar var, kırma insanların ümidini.
Ay sen ne efendi ne akıllı bir şeysin maşallah 🧿 sana. 😊
Yapıyorum yemek, tatlı kitap vs.. ama mutfağı toplayacak halim kalmıyor.
Yiyip içen kocam da aksamadan bir der daim istiyor evde.
İyi de ben baba evinde de aç değildim ki niye evlendim özelim yoksa. neyse.
Hata biraz da bende.
Evlenmeden önce hiç flört etmemiştim.
Özenli bile isteye dikkat ettim.
Burda hata yok.
Hata; kocamdan elektrik almamama rağmen, nikahlı olmadığımız için, bir bakışla dahi olsa beni etkilemediğini, nikahımız olsa, evlensek o zaman, şimdiye dek içimizde tuttuğumuz hislerimizi birbirimize yaşatacağız sanmıştım.
Ama adamın ederi o kadarmış meğerse.
Hislerim doğruymuş baştan...
Yıllar geçti. Hiç konuşma olmadı o arada da, pat diye kabul ettim; efendi çalışkan ve akrabadan diye...
Evliliğe olan ümidin kesilmesin.
Ama şuna dikkat etmeli herkes; 2 tarafında ‘iyi insan’ olmasıyla iş bitmiyor.
Enerjilerin çekimin uyuşması, evlilikte hayatta beklentilerin vs konuşulması lazım.
Yoksa evlilik çok güzel bir şeydi.
Sadece ben en hassas yerimden imtihan ediliyorum o kadar.
Tuttum tuttum...
Evlilikle cinsel rahatlık olacak diye çok inanmıştım.
Allah bir denk getirdi böylesine.
Neye uğradığımı şaşırdım.
Kitap okuyorum ama,
Ne ders çalışabiliyorum ne odak...
Odaklansam da kısa sürüyor. tekrar...
Öyle işte aslında güzel şey.
Ama işte kimisi de evlattan imtihan olunur... birden dengesi bozulur.
Hayırlısını iste sen de hep.
Taşıyamayacağımızı vermesin yaratan
Abla, hepimizin nefsi var. Nefsi kontrol edecek misin yoksa onun seni kontrol etmesine izin mi vereceksin, mühim olan bu.
Efendi ve çalışkan diyorsun ya mesela. Bunu bulamayan o kadar çok kadın var ki.
Yatakta iyi olup, hiç çalışmasaydı daha mı iyi olurdu? Ya da sana saygı duymasaydı daha mı iyi olurdu?
Kimse kusursuz değil ki. Sorunlarınızı konuşarak elbette çözersiniz.
Ama bu soruda konuştukların, başka insanlarla bu özelini konuşuyor olman, iyileşmeyen yaralar açabilir ve bunu istemem ben.
Eğer arada dertleşmek istersen, ben buralardayım. Sana kardeşlik, gerektiğinde ağabeylik de yapabilirim.
İstemezsen de, canın sağolsun 😊
Zaten bu konuda pek diyebileceğim birşey kalmadı. 😅
O dediklerini düşündüğüm için sabrettim ve haaala boşanmıyorsam o sebepten.
Bir de kapanmayan yaralar... derken?
Yatak kısmını da hafife alma derim.
Tamam çalışıyor ama ben boşanırsam, nikahla manen ruhumu, cinsel ihtiyaçla da bedenimi tatmin etsin de, ben çalışır bana gereken kadar kazanırım gerekirse
Yemek yapılmasa evde, dışardan söyleyebilir alabilirsin.
Ama cinsel ihtiyaç öyle değil.
Ve kadınların rahatlayabilmesi de, erkeklerinki gibi kolay değil
Kapanmayan yaralardan kastım şu.
Ben evli bir erkek olsam, ve eşimin internette dahi olsa özelimizi ortaya dökmesi, benim hoşuma gitmez. Açıkcası benim için affedilemez bir hata.
Enişte'yle senin aranıza bir yara daha eklenmesini istemem.
Ben cinsellik için evlenecek birisi değilim. Her gün yapacak bir yapıya sahip miyim bilmiyorum ama evlenirsem eğer, aksatacak da değilim.
Açıkcası ben evlenir miyim orasını bile bilmiyorum.
Nasılsın?
Bildiğin kadar 🙂
Konuşmak ister misin Abla-kardeş olarak?
Konuşsam da bu konuda diyecek fazla bir şeyim yok.
Konuyu baştan anlatma gibi bir girdaba giremem.
Bu konuyu zaten konuşmak isteyen kim? O senin özel hayatın. Beni ilgilendirmez.
ıslakken bile yalamak isterim
Sadece elledi ve sen akitinmi
Seni cok anliyorim sehvet duygu yasin kaç
İslaninca daha çok zevki olurb
biz bunu aştık
Böyle miydi kocan?
istersen konuşlm senle bir dilersen instgrm vereyim bana ulaş silcem burayı
Anlaşıldı pembeli mavi bey
Bir sorum var
Nedir
Özele gelecek olsam, neden gizli sorayım
Bir de ekibi toplayacak halin yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar