Günde birden fazla mast testiste değil ama peniste geçici ağrı yapar ama asıl önemli olan zararlari ağrı değildir erken boşalmaya neden olur mast cok yaygın olduğu için e. boşalma yaşayanlarin büyük çoğunluğu bu nedenle yaşiyor diye düşünüyorum. psikolojik olarak suçluluk duygusuna neden olduğu için özgüven eksikliğine neden oluyor yani kişisel bozukluk sebebidir. Daha da önemlisi insan zekası beyind fosfor miktariyla orantilidir doğada en çok fosfor menide bulunuyor aşiri fosfor kaybi da insanin aptallaşmasina hafiza zayifliğina neden olur
Ben çok fazla azdığım zamanlar ya da p*rno falan izlediğimde boşalmayınca taşaklarım ve karın bölgemde müthiş bir ağrı oluyor. Mast yapana kadar ya da bir kadınla ilişkiye girene kadar ağrım geçmiyor. Ama fazla ilişki ya da mastırbasyon nedeniyle bir ağrı ve rahatsızlık yaşamadım. En fazla çok asılmaktan şeyimsin derisi tahriş olmuştur hatırladığım onun dışında bir şey yok. 😆
Yorumlar da 6 7 kere yazmissin sasirdim. Nasil bunyen yorgun düşmüyor. Ben 2 kere yaptiktan sonra yorgun oluyorum. Ve bu cok kotu aliskanlik. Yapamadığın zaman gergin ve sinirli oluyorsun. Ve bor sure sonra sanki yapmak icin yapiyorsun. Seni doyurmaz aksine daha cok azginlasiyorsun. Ve bu sefer iliskiye giremedigin icin dha da gergin bir hal almaya basliyor. Bence yavas yavas birakmaya başla. Ve bak yumuşacıkların da agiriyor. Demek ki zarar veriyor canim
@sakinn06 evet bıraktım tabi kii birden bırakmasın her gun 6 7 kere cok cok fazla uzmanlar hafta da 2 kere olmasini söylüyor. Ileride cok skıntı çeker. Ben 23 yasinda kesfettim masti simdi evliyim 26 yasindayim ben cok zorlanmadim iliskite adepte konusunda. Şu an mast aklima bile gelmiyor. Ama çevrem de masta alisip iliskiden zevk alamaz hale geldi. Bu cok aci
@sakinn06 aksine asiri degilim dozu önemli. Ne biktiracak kadar azginim. Nede hic istemeyecek kadar isteksiz. Arada özlemekte lazim. Her gun yapmak bana zevk vermiyor.
@sakinn06 en fazla 2 ve bu bile benim canimi sıkıyor sonu hep pismanlik oluyordu. Sonra farknettim ki bende alışkanlık olmus duşun gece uyumadan önce yapmasam uykum gelmiyordu. Sirf uykum gelsin diye de yaptığım da oldu. Araatirinca zarar verdigini anladim. Bu sefer geceleri yapmadim. Gündüz yaptığımda ise asiri halsizlik ve herseye karsi isteksizlik olmaya başladı.
Tabiki aslında gecelrri psikolojik bir durum gibi yapmadan olmuyor istiyorsun. bişeyler mi izlerdin yok sadece düşünerek mi! Aslında maç geç keşfetmişssin sen😊
Yapar. fazla kasilma ve bosalma dogal olarak halsizlik ve agri yapar. Uzamanlar oyle ya da boyle diyor konusunu bilmem ama mantiken gunde 2 den fazla hergun yapmak agri be halsizlik yapar. Agri zorlama ile alakali ama halsizlik bosalmamin verdigi guc kaybi ve rahatlamadan kaynaklidir.
Mast yapmak yumurtalık ağrısı yapmaz eğer kist var ise o yapar. Yalnız fazla mast yapmak kadında kasık ağrısı yapar.. Ancak erkeklerde prostata zararlıdır ve işeme zorluğu yaratır.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ben günde 4 5 yapıyorum bazen daha fazla hiç ağrım olmadı 😏
46 yaşındayım, ilk defa duyuyorum böyle bir önermeyi. Bence yapmaz. Çünkü sitede günlük 5-6 defa mast yaptığını anlatan kızlar çok. Hiçbirinden yumurtalık ağrısı duymadım.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Çok aşırı yapmıyorum ama bazen eşim olmadığı zamanlar abartıyorum yine de kaşık ağrısı yaşamadım hiç
Kadınların organları içeride olduğuna göre' yay gibi gerilen polonlar kasık kondomlarına kadar baskı yapar' Gevşeme sonrasında ağrı olabiliyor' bu arada resimdekide beni kastı' çok mu aradın bunu yavv