Arkadaşlar kız arkadaşı ikna ettim eve gelecek ama nasıl ilerleriz?

Arkadaşlar selam
Daha önceden tanıştığım bir kız vardı arabada birkaç defa yakınlaşmak istedim diye benimle iletişimini kesmişti bende uyuz oldum diye birdaha konuşmadım.
2-3 sene geçti neyse tekrar konuşmaya başladık falan bunu eve davet ettim ilk başta yok vs vs dedi ama sonra ısrar ettim ve ikna ettim film falan izleriz dedim laf arasında buna öperim vs deyine yokya döverim vs geri vites yaptı bu kızı yatağa nasıl atabilirim? Eve geldikten sonra acele etmeyip zaten herşey çözülür diyemi düşüneyim sizce? Taktik verir misiniz beyler :D
Bu konularda tecrübeliyim ama karşımda dokunamktan bile huylanan manyak var. ama kafaya koydum aynı yatağa gircem diye.
Arkadaşlar kız arkadaşı ikna ettim eve gelecek ama nasıl ilerleriz?
Cevapla