
Peki böyle bir durum da ne yapıyorsunuz?

Erkekler için gerçekten çok zor bir durum. Toplumda, iş yerinde veya metroda falan ereksiyon yaşasa saklamak için şekilden şekile girmek zorunda kalıyoruz.
Bir de benim gibi büyük penisli olanların işi hepten bitik.
Bu isteğin gün içinde gelmesi için cinsellikle ilgili bir şeylere yoğunlaşmışım demektir. Eğer beni sıkıntıya sokacak kadar libidomu arttırırsa hemen ondan vazgeçip başka şeylere yönelmeye çalışıyorum. İş yerinde tatsızlık olmasın sonra.
Özellikle dışarıda olması zor. Erkeklerde kalkanı saklamak zordur. Utanırım brn çok fazla
Bastırmıyorum gereğini ortam müsaitse yapıyorum. Kadın olmak bu açılardan çok keyifli
Günaydın ve teşekkürler 🙏
Günaydın😊ricalar..
Cevap
96Cevap
Önce ellerim harekete geçer, ardından bedenim. Delicesine sevişirim.
Dışardada olsam bastırmam lavaboya girer rahatlarım
Aus deutschland?
Woher genau?
Neeeinn dein ernst? 😀 bin aus Mannheim :) kann ich dir privat schreiben?
Aber antworte auch :D hahaha
Odamın kapısını kilitliyorum, straponlu lez videoları izliyorum, o videoları izleyip masturbasyon yapıyorum.
Hakkımızı yiyorsunuz ama siz öyle olmaz
o odanın duvarlarını da kıskanmak böyle bir şey işte :)
Yani bu daha mantıklı
Resmini çıkarıp duvarıma asasım geldi
Elime alabiliyorum o isteği. Cinsel isteğimi artıracak sebeplerden uzak duruyorum mesela..
Ancak bazen çektirdiği acı bile zevkli olabiliyor. Kıvranmak güzeldir (:)
Arkadaşımı ararım ve yatarız ya da p*rno seyrederim
Harikasın :)
Ofisteysem odamda mast, dışarıdaysam bir benzinliğe girip mast, alış-veriş yapıyorsam soyunma kabininde mast, eğer yanımda bir kadın varsa kalkan aletimi ona hissettiriyorum ve ister misin diye soruyorum. Genelde istiyorlar. Yüzüm gözüm düzgün diye 😉
Hiç sorma o tam bir bela.. Gece onunla mücadele etmek var ya uykuyu da öldürüyor.. Testesteron denen bela fazla olunca kümeste tavuksuz kalmış horoz gibi oluyor..
Yakındaki muhtemel potansiyel arkadaşlara mesaj atıyorum🙂🙂 geri dönüş olursa sıkıntı yok🙂 ama olmazsa yapacak da bişey yok🙂🙂 bastırıyoruz bir şekilde🙂
Bu bana gün içinde çok sık olan bir durumdur. Ya kendimi bir lavoboya atarım ya da kimse görmeden düzeltmeye çalışmak veya hafif hafif okşayarak yatışmasını sağlarım
Önce hemen bir yere oturup bacak bacak üstüne atarım 😊 sonra en yakın arkadaşımı telefonla arayarak ekonomi , siyaset, spor 😬😬😬😬
Aha yöntem 🤪🤪🤪🤪
Kocam yanımdaysa sorun yok. Yoksa eller eller eller
Çalıştığım çok iş yeri wcsinde sperm örneğime rastlansa gerek 😂
Bu hemen her gün olur. Işyerinde veya müşteride, mastürbasyon yapıp kendimi rahatlatirim.
Yapacak bir şey yok zamana bırakırım ya da çok kötü hale geldiysem mast. yaparım.
Dışarıdaysam şekilden şekile girdiğim, zorlandığım anlar oluyor. İş ortamındaysam başka şeyler düşünmeye yapmaya çalışıyorum, o da olmazsa uygun ortamda mecburen fitili ateşliyorum.
Başka şeyler düşünüyorum..
En son böyle bir durum yaşadığımda gidip kebap yemiştim :))
Erkekler için kolay bilmem anlatabildim mi😀Mutlu olun ve sağlıklı kalın.
Penguen gibi yürümeye devam. Dışarıdayken çok çok zaruri olmadıkça o şekilde devam ediyorum
Şimdi zamanı değil diyorum zaten bir süre sonra kendiliğinden geçiyor...
Farklı şeylere yönlendiriyorum beynimi. İradem güçlü.
Bulunduğum yere göre durum değişebiliyor eğer evdeysem yaparım mast. ama dışarıda isem ya da işteysem aklımı başımı dağıtmaya çalışırım cenabet gezmek istemiyorum 😂
Şu an oldugu gibi napacaz paso kamp cadiri kuruyoz cakmasin kimse diye kivraniyorum..))
hemen arabaya atlayıp , müzik eşliğinde araç sürüş keyfi yasıyorum , mis gibi herşey temiz
Akşamında beğendiğim kadınlar arasında bir randevu ayarlayarak.
partner ile iletişime geçilir ve en kısa zamanda yanına varılır :)
Partnerim yakında ise seks yaparak. Değilse mastirbasyona devam
tanıştığım kızların evine gidiyorum o şekilde hallediyorum bastırmakla uğraşmıyorum kendimi kasmaya gerek yok
O istrk gelsin de zaman mekan farketmez
Hicbisey yapamiyorum. durust olmam gerekirse... akisina birakiyorum. elbet sular duruluyor
Bastıramiyorum direk mevzuya dalıyorum musait yeri koluyorum
çözüm imkanı olmayan zor bir durum... dikkat dağıtmak tek çözüm
Sertleşmişse başını hafif okşarım dinginleştiririm biraz uslanır müsait oldugumda yüksek doyumsuz libidomun hakkını fazlasıyla veririm
ilişki duruman bağlı değilmi ilişkiye girebileceğiniz biri yoksa en kısa yoldan mast yaparak gidereceksin
Başıma bir kere geldi bu olay neyse ki üstesinden geldim baya bir heyecanlı olmuştu
İmkan varsa bastırmam yoksa çok özel yöntemlerim var
Tek çalıştığım için şanslıyım. Kapımı kapatıp mast yapıyorum bu durumda
Fiziki olarak ele vermese bastirmamda iste mecbur bastiriyoruz
Her gün geldiği için artık sıkıntı yok, la lavabo ya banyo nere denk gelirse :)
@güldenizem tşkler :)
Herkeste olur bastırmak lazım başka napabiliruz ki ☺😊
Bastırmak çok saçma birini bulup geçiştirmek daha mantıklı.
geçerim lavaboya başka napıcam 😅
48.5 numara ayağa sahipseniz genelde o sizi bastırıyor hani 😂
Kız arkadaşım aynı departmanda olduğu için sorun olmuyor pek ya elle ya da oral hallediyoruz
tuvalete gider, tuvaletin deliğini hizalamak için her iki elimle aletimin üstünden bastırarak çişimi yaparım.
e idrar çıkınca haliyle ereksiyon hali bitmiş oluyor.
O istekle yasamayi ögrendim. Kendimi kontrol ederim
Bacaklarımı sıkıştırırım genellikle
Parmaklasan daha iyi değil mi? :)
İmkan varsa ya ilişki ya mast yapılmalı
Kahve icip rahatliyorum
Ama double tr kahvesi ve icerken basla seyler dusun bence :)
Ben çekiyorum imkanlar doğrultusunda
Ormanın derinliklerine geçip açık havada mast😎
Tabiki de mastürbasyon yapıyorum hayatım.
Çok Basit Tabiki Sevgilimin Yanına Gidiyorum
Bastırmam ki salarım ne olursa olur 🤣
Mecburen bastırmak zorundayım.. 🙄 😃
Mesaide.
kafamı dağıtır başka şeylerle meşgul olurum..
Çok istekliysem direkt lavaboya gidiyorm
Boşalarak boşalmazsam kolay kolay inmiyo.
Sevişerek bastırıyorum
Bastırmam, faaliyete geçmek için fırsat ararım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?