
Peki yatakta erkeğin inlemesinin bir önemi var mıdır?
#Penguensoruyor

Evet hemde çok önemli ben çok zevk alıyorum yatakta erkeğin inlemesinden daha çok gaza geliyorum. Ne o öyle sessiz sessiz hiç tadı olmuyor zevk alıyor mu anlaşılmıyor..
İnleyen erkek benim için biraz komik açıkçası. Kesik kesik nefes sesleri ve ağızından dökülen bir kaç kelime benim için daha tahrik edici. Tamamen sessiz olsun istemem
Konuşmak daha tahrik edici :)
Kesinilkle. İnlemek kadına özel bir şey bana göre.
Benim için zevkten deliye dönen bir kadının inlemeleri dünyanın en güzel şarkıcısının sesinden bile daha etkileyici :)
Önemi vardır, biz erkekler nasıl partnerlerimizin inlemeleriyle zevk alıyorsak onlar da aynı şekilde zevk alıyor.
Cevap
4Cevap
İnleyen erkek çok fazla tahrik eder beni
Daha fazla zevk verir film izlerken bile erkek inlemiyorsa izlemem o filmi
Filmlere çok fazla inanmayın. O kadar iyi rol yaptıkları için yıllık kazançları 5 milyon dolar.
Ölü gibi davranmasın bir zahmet sadece benim sesim çıkmamalı mimikler kadar çıkardığı sesler de önemli
Kulağına yaklaşıp fısıltılı konuşma ve argo sözlerle aldığı zevki belli etmeli
Erkeğin küçük sesler çıkarması zevk aldigini gösterir ve kadına özgüven verir bu yüzden kadın tahrik olur. Ama bu kişiye göre değişir bazı kadınlar nefret eder.
Aynen ben çok inlerim. Onun inlemesinden zevk alırım ama sevgilim hiç inlemiyor konuşmayı seviyor
Ben de çok zevk almama rağmen inlediğimi hatırlamıyorum. Konuşmak daha güzel geliyor :)
O inlemeyince bende zevk almadığını düşünüyordum bunu öğrendiğim iyi oldu. Konuşmayı, küfür etmeyi seviyor
Ben argo konuşmayı, hatta kötü hitap etmeyi, kölem gibi davranmayı, emretmeyi seviyorum.
İstersen akşam veya yarın sabah erkeklerin görüşlerini oku bak neler diyecekler :)
Dikkatle okuyacağım soru için teşekkür ederim🌼
Asıl ben okumaya değer bulduğun için teşekkür ederim :)
Evet var partnerimin zevkten inlemesi beni tahrik ediyor. Daha istekli birlikte oluyorum.
Fısıltıyla konuşması ve hızlı nefes alıp vermesi beni çok tahrik eder
Aynen öyle oluyor bende de zaten :)
Bence çok önemli. Çok azdırıcı buluyorum şahsen
İnlemek yerine hızlı nefes alışı ve kulağına fısıldaması daha hoş olmaz mı?
Onlar da çok güzel ama hafif inlemeyi hiçbir şeye değişmem :)
Hafif inliyoruz zaten ama kadınlar gibi odada yankılanmıyor :)
Inlemesi benden çıldırtır ..
Önemliymiş evet :))
Tabiki önemli
Fısıltıyla konuşması ve argo kelimeler hoş olmaz mıydı?
Galiba evet
Erkeğin ne önemi kaldı ki
Var tabiki
Galiba var evet.
Var tabiki
Yok be yalan dolan
Vardır
Vardır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar