Çevremden pek çok kişiden duydum eski eşleriyle sırf cinsellik için görüşenlerin sayısı o kadar fazla ki, mesele güvenmi, alışkanlık mı, uyum mudur bilemem. Ben böyle birşey asla yapamam, ne kadar mükemmel olursa olsun. Siz eski eşinizle cinsellik için görüşür müsünüz?
Cinsel uyumunuzun çok iyi olduğu eski eşinizle sadece seks için görüşür müsünüz?
Bu durum bayanın durumu ile orantılıdır. Şöyle ki kapalı bir aile yapısı olan bir ortamda büyümüş ve ilk erkeği eşi olmuş diyelim. Cinsellikte müthiş orgazm olmasına karşın bir şekilde ayrılmışlar diyelim, ama ayrılmada erkeğin Ailesi büyük rol oynamış diyelim. Yani duygusal bağ devam ederken ayrılmışlar diyelim. Normalde bayanların isteği erkeklerin en az 3 katıdır. Birde cinsellik kaliteli ise bayanın isteği aşırı olur. Mast falan asla yetmez 😄😄 bu durumda bayanlar eski eşlerinin biraz ısrarı ile (kendileri söyleyemez, erkeğin ısrar etmesi lazım) cinsel isteklerini bastırırlar. Bayanın bu isteğe bir şekilde bastırması lazım ve en güvenilir yol budur😄 dimi ama
2
1 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
Böyle bir durumda olan bayanlar bu yola başvurur değil mi? 😄
Ben şunu gerçekten anlamıyorum. Bir insanın sexs hayatı çok güzel ise, neden boşanırlar hala anlamış değilim. Bende boşandım. Neden boşandım biliyormusunuz, cinselliğe oldukça fazla karşı çıktığı için, her zaman her yanaştığımda da, bana hayır dediği için, bunu evliliğimin ilk gününden itibaren yaşamaya başladım. Şu an bu paylaştığınızı okudum, gerçekten şok oldum. Kadınım ile sexs hayatım çok güzel uyumlu bir şekilde gidecek ben onu bırakacağım öylemi, yok öyle bir şey. Asla bırakmam. Bana evde yemek yapmasın, çamaşır yıkamasın örnek veriyorum. Düzenli çok güzel uyumlu bir sexs hayatımız olsun. Ben o kadınımı yine bile el üstünde tutarım. Ayağının altını öperim. Bana göre sexs hayatı çok güzel olan evlilik hiç bir sorun teşkil etmez. Bunu kabullenemiyorum.
Sanırım tadının iyi olduğunu bildiğin bir meyveyi yemek ne kadar zevk veriyorsa bu da öyle birşey. Mesela muz yemek gibi ;) tabi ki yatakta zevkle orgazm eden birisini bırakmak zor olur. Ama o kişi sizi sürekli üzüyorsa beraber yaşamak da imkansızlaşmış olabilir. Eski eş eski eştir seks yaşanmaz.
Yatakta mükemmel olmuş olsa bir şekilde toparlanırdı o ilişki, ama bittiğine göre pek de iyi değilmiş demek ki. Ayrılmışsam konu kapanmıştır zaten. Hiçbir şekilde biraraya gelmem. Bunu yapanlara da anlam veremiyorum, yokluk herhalde.
Hayatta neler oluyor ya valla ben boşa yaşıyorum herhalde 30 yaşındayım hayattan insanlardan haberim yok ben bu yaşıma kadar cinsellik nedir bilmedim yaşamadım insanlar neler yaşıyor gördükçe duydukça inanasım gelmiyor
Kesinlikle böyle bir şey yapmam bu ihanet olur ne sadece cinsellik için evlenirim, ne de cinsel oyunum yüzünden eski eşimle görüşürüm çünkü neticede yeni eşime de ihanet etmek olur peki bunu bir de empati yaparak düşünecek olursak diyelim ki eşimin de eski eşi o bununla oğlunun da ilişkiye girse ben kabul eder miyim kesinlikle kabul etmem onun için öyle bir şey olmaz olamaz.
Evli değilsek ve ikimizinde bir birlikteliğimiz yoksa, bir de o istiyorsa bende endan iyisini mi bulacağım? Bu sefer evliyken yapamadıklarımızı da yaparız hem.
Eğer yatakta o nu arzulayacak kadar iyiydiyse ayrılmamış olurduk zaten. ayrıysak cinsel yönü iyi değilmiş demekki. bir kitap ikinci okumada sıkar çünkü yeni kitap her zaman iyidir. asla geri dönemez.
Cidden var mı eski eşiyle cinsellik için epey görüşen çevreniz de? Yeni eşleriyle de sanırım mutsuz olduklarından 2. Kez yeniden boşanırlar sanırım isteklerine bağlı. Ben evli olup eski eşimle buluşur muyum dersek sez hayatı onunla epey zevk vericiyse bir kaç kez yapardım belki
yeniden evlenmişsem hayır ama hala bekarsam evet. bu arada cinsel uyumumun o kadar iyi olduğu karşı cinsle evlenmişsem hele bir de evlenmişsem hangi konuda anlaşamayıp boşanırdım bilemiyorum
Mükemmel olduğuna ikna olsaydım zaten eski eşim olmazdı diye düşünüyorum sekste anlaşıp diğer konularda kıyamet kopuyorsa zaten bir daha geçmişe dönmenin bir mantığı yok
Çok sıkıntılı bir durum İnsan cinsel olarak uyumlu olduğu birinden neden ayrılır ki?
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Güven yeni birisini tanımak istememek vb durumlardan dolayı görüşüyorlar galiba. Cinsel açıdan uyum vardır başka yönlerden yoktur normal olabilir bence
Ayrılmaların çoğu Cinsel tatminsizlikten kaynaklanıyor. Yani Cinsellik yaşantısı iyi olan biri kolay kolay eşini veya sevdiğini terk etmez aldatma ihanet olmadığı sürece diye düşünüyorum
yani neden olmasın mantıklı aslında başkasına gideceğime ona giderim
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Iyi de ten uyumu ve alışkanlık varsa niye ayrılmislar kii 😂😂 kimse kusura bakmasin ama birazcık sapıkliģa giriyor bana göre böyle seyler. Neyin kafasini yaşiyorlar anlamiyorum
En İyi Cevaplar