Fantazi olsun diye bir insanın bir insana vurması çok saçma birşey. Fantezi aleminin getirdiği gerçekliklerden insana hayır gelmeyeceğine inanıyorum. Fetişizm, eş değiştirme, farklı şekillerde birleşme, gurup halimde insanların hayvanlar gibi çifleşmesi, hepsi birer sapkınlık. İki insan birbirini sevse ve doyasıya sevişse meyvelerinide elde etse ve kurdukkarı bu dünya ile mutlu olsalar, hayat daha güzel olmazmı. "En" ve "daha çok" insanlığın sonunun iniş merdivenleri.
Erotik ya da pornografik filmler olmasa, kırbacı bilir miydiniz acaba? Ya da malum filmlerde kırbaç yerine partnerler birbirlerini su kabağıyla dövse sen bu soruyu kabak içerikli mi sorardın?
hayır yapmam ama ilişki sırasında sert yaparken boşalmak isterim. o an onun inleme seslerini duyarken kendimden geçerek sertçe yaparım bu çok hoşuma gider
Sonuçta karşımdaki sevgilimden partnerimden önce bir insan... Bunun bilinçinde hareket ederdim. Bazı şeylerin suyunu çıkartmanın bir anlamı yok bence 👍
Yok kırbaçlamam. Canı acımasa dahi görselliği bozar kırbaç izleri. Ama can açıtma olayı dışında zevk veren herşeyi yaparım. Grup bile istese kabul ederim
Bu insan evli mi değil mi bu konuda değişir bence bu durum? Evli de olmuş olsa insanlar heycan ariyo açık casi fakat bu her iki tarafın onayı ile olur bence
Bu da ten uyumunum bir parçası... uyumsuzluk olursa zaten birm taraf patlar ( ya isteklerim karşılanmıyor ya da aşırı marjinalsin) der biter ilişki... ENAZINDAN TEORİDE BÖYLE :)
En İyi Cevaplar