Kuzenimle yakınlaştık, çok utanıyorum ama yine istiyorum. Nasıl bakıyorsunuz bu duruma?

Yıllardır çok sık görüşürüz ve cok yakınız birbirimize. Her sırrımızı paylaşır rahat konuşuruz. Hep abim, en yakın arkadaşım olarak görürdüm. Önceki akşam yine arabayla çıktık gezdik vs. Sonra bir yerde durduk şehir dışında, müzik dinleyip sohbet ediyorduk, telefondan biseyler gösteriyordu bana sonra birden öpüşmeye başladık ve duramadık olanlar oldu.
Kuzenimle yakınlaştık, çok utanıyorum ama yine istiyorum. Nasıl bakıyorsunuz bu duruma?
Cevapla