Benim birkaç deneyimim oldu plajda trende otobuste sinemada v. b.





Otobüste nasıl yaptın anlat :)?
sehırler arası yoluculukta gece ısıklar kapanınca oluyor detayları vermeyecegım :)
Yaptım
super bır adrenalın oluyor dımı
Evet çok harika oluyor
nerde yaptın
Sinema da denizde balkonda
onları bende yapım daha ılgınc bır sey var mı?
Yok.
ben efes antık kentinde yaptım turıstlere yakalandık
Cevap
3Cevap
O kadar mezhebi geniş değiliz
ne alakası var yakalanma korkusu var oda ısın heyecanı
Bu özel bir şey kamu spotu çekmeye gerek yok bence.
Otobüste nasıl yapıyorsun
sehırler arası yoluculukta gece ısıklar kapanınca oluyor detayları vermeyecegım :)
çok kötüsün
neden oyle dedin
İ Ğ R E N Ç S İ N yazmıştım ama mal site sansürlemiş
nesi ıgrenc bence gayet normal sen ıgrenclık gormemıssın
La. kes.
sen kes :) hadi al voltani
çok kötü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar