Eşini çekici bulmayan, cinsel istek hissetmeyen var mı?

Selam arkadaşlar. 3 yıllık evliyiz, toplamda 5 yıldır birlikteyiz. Ama son 1 yılda nerdeyse her konudan tartışma çıkıyor, birbirimizi anlamıyoruz 😒 Artık ben son zamanlarda onu çekici de bulmuyorum, önceleri hergün birlikte olurken şu an haftada 1 bile yaparken bitse de uyusam diye bakıyorum. Çocuk yapmadık, bilmiyorum iyi ki yapmadık belki de. Ama soğukluk, anlaşamama girince bunu cozen var mı aranızda?
Güncellemeler
+1 yıl
Kendine bakım yapmıyor, işten geliyor o halde yatağa giriyor. İnsanin eşinden midesi bulanır mi ya benim bulanıyor ama 😑
Eşini çekici bulmayan, cinsel istek hissetmeyen var mı?
Cevapla