Son zamanlarda sen de hayatın hızına yetişemediğini hissediyor musun? Sanki her şey 2x hızda akıyor;
Cinsel Yaşam “Normale Göre Hayat Biraz Hızlı Gidiyor” Diyenler İçin İlişkilerde “Anda” Kalmanın 6 Yolu 💫 (Sayfa 4) OKEY Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1721 “Normale Göre Hayat Biraz Hızlı Gidiyor” Diyenler İçin İlişkilerde “Anda” Kalmanın 6 Yolu 💫 Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 38 kişi beğendi
Gizli Üye (25-29) 6 ay Kalitedir ben bunu kullanıyorum 0 1 Yorumla Aleyna 6 ay okey iyi marka zaten Yorumla
Gizli Üye (25-29) 7 ay Herkesin okuyup ders alması gereken bir bence 0 1 Yorumla Aleyna 6 ay bence de Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
131Cevap
Şehvet güzel şey anda kalmak herzaman iyi
Doğru seçim tabiki bencede katılıyorum
Ewt hızlı gidiyor hayatttttt
Iyidir hayat.. . bence yani
Her zaman okey tabiki kesinlikle
Aaahhh aaaahhh. . . Keşke olsa da denesek
Ok gerçekten his ve haz veriyor
Cinsellik varsa hersey yolundadır
Tebrikler teşekkürler güzel paylaşım
Çok etkileyici yazı olmuş teşekkürler
Güzel bir deneyim olurdu👍
Teşekkürler ederim keyifle okudum
6myolda bir birinden iyi bence
Kalitedir ben bunu kullanıyorum
okey iyi marka zaten
İlşşkiler her zmaan zordur
Herkesin okuyup ders alması gereken bir bence
bence de
Normale göre hızlı gidiyorsa sen çok yavaşsın
Anda kalmak çok zor olabiliyor...
Evet hızlı gidilmeli Böyle devam edşlmeş
tecrübesizim anlamıyorum zaten pek de önemi yok
1 dakika bilemedin 2 dakika sürer 😂
Ben pek ilerleyemiyorum yaa 🥹
anı yaşamak en iyisi bence