Son zamanlarda sen de hayatın hızına yetişemediğini hissediyor musun? Sanki her şey 2x hızda akıyor;
Cinsel Yaşam “Normale Göre Hayat Biraz Hızlı Gidiyor” Diyenler İçin İlişkilerde “Anda” Kalmanın 6 Yolu 💫 (Sayfa 3) OKEY Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1721 “Normale Göre Hayat Biraz Hızlı Gidiyor” Diyenler İçin İlişkilerde “Anda” Kalmanın 6 Yolu 💫 Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 38 kişi beğendi
FiqHtShoT Takip Et Master Yaş: 24 7 ay Cinsel Yaşam konusunda 1,7b cevap paylaştı. Okey ile her şey mümkündür 0 0 Yorumla
Birrgariban Takip Et Guru Yaş: 31 7 ay Cinsel Yaşam konusunda 750 cevap paylaştı. Bilgilendirme için teşekkürler 0 0 Yorumla
Tuna8830 Takip Et Master Yaş: 38 7 ay Cinsel Yaşam konusunda 3,3b cevap paylaştı. Süper bir paylaşım olmuş teşekkürler 0 0 Yorumla
Benimolsadecebenim Takip Et Master Yaş: 36 7 ay Cinsel Yaşam konusunda 692 cevap paylaştı. Güzel bir paylaşım olmuş benden eline sağlık 0 0 Yorumla
eternity-a Takip Et Master Yaş: 39 7 ay Cinsel Yaşam konusunda 3,3b cevap paylaştı. Hayat hızlıysa bizimde hızlı gitmemiz lazım 0 0 Yorumla
Ay_ışığındasaklıdır Takip Et Master Yaş: 30 7 ay Cinsel Yaşam konusunda 1,8b cevap paylaştı. Doğru zamanda doğru tercih 0 0 Yorumla
kuzennn000_ Takip Et Master Yaş: 24 7 ay Cinsel Yaşam konusunda 540 cevap paylaştı. Emeğinize sağlık çok güzel olmuş 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) 7 ay Hmm güzel olmuş bende severim bazen anda kalmayı. 2 1 Yorumla Zevkli_dokunuşlar 7 ay Hımm Yorumla
Gizli Üye (25-29) 7 ay Elinize sağlık harika bir bence olmuş 2 1 Yorumla Poyrazates26 7 ay Sence nasl Yorumla
Dubaiprensi Takip Et Master Yaş: 34 7 ay Cinsel Yaşam konusunda 2b cevap paylaştı. Herkes yolunu buluyor deneyerek 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) 6 ay tırtıklı okey güzel onu severiz 0 1 Yorumla jilet_ütücü_farukk 6 ay güzel ürünleri var Yorumla
ManyakBaron31 Takip Et Master Yaş: 56 7 ay Cinsel Yaşam konusunda 4,4b cevap paylaştı. Zaman yetmiyor bana, çok çabuk geçiyor 0 0 Yorumla
magnumelegant Takip Et Master Yaş: 40 7 ay Cinsel Yaşam konusunda 4,3b cevap paylaştı. Bazen anda kalmamak lazim 0 0 Yorumla
CaroLina_RapeR Takip Et Bilge Yaş: 41 7 ay Cinsel Yaşam konusunda 361 cevap paylaştı. Anı yaşa ve hayatına yenilikler kat 0 0 Yorumla
kadiirr33 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 7 ay Bence alkışına bırakmak gerek ben öyle düşünüyorum 0 0 Yorumla
lris_ Takip Et Xper 4 Yaş: 19 7 ay hissederek yaşamak lazım duygusal ve tutkulu 0 1 Yorumla İnatçıbirkoç 7 ay @lris_ diyorsun Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
131Cevap
tutku varsa anda kalırsın
Ozel gunlerin ozel urunu hic sasmaz hazz tutku
En iyisi pratiklik ve zevk almak
Okey ile her şey mümkündür
Bilgilendirme için teşekkürler
Bizimde formülümüz rötar devam 😂😂
Süper bir paylaşım olmuş teşekkürler
Güzel bir paylaşım olmuş benden eline sağlık
güzel bir bence olmuş uygulamalı denemek lazım
Hayat hızlıysa bizimde hızlı gitmemiz lazım
Vallahi Zaman çok hızlı geçiyor
Okey Rötar ile hızlı zamanı uzatabiliriz bence
Doğru zamanda doğru tercih
Emeğinize sağlık çok güzel olmuş
Tavsiyeler için teşekkürler
Hmm güzel olmuş bende severim bazen anda kalmayı.
Hımm
Elinize sağlık harika bir bence olmuş
Sence nasl
Herkes yolunu buluyor deneyerek
Cocukken reklamlarda çıkardı merak ederdim hep
Ben hızlı gidiyorum sonra bitiyor 🤣
tırtıklı okey güzel onu severiz
güzel ürünleri var
Güzel bir marka teşekkür ederim
Çok etkili bir bence olmuş teşekkürler
Dikkate alınmalı bence bu öneri
ne varsa yine okeyde var pratik
tutkuya odaklanmak tutkuyla sevişmek
Akışa bırakmak gerektiğini düşünüyorum
Yok öyle bir formülüm benim
Hisset en iyisi 😍😍😍 😍😍
Hepsi güzel bence sıra yok
Emeğine sağlık faydalı olmuş.
Partner olsa anda kalırım da yok ki
Oley varsa an hep vardır :)
Evet anda kalabilmek önemli
Okey yine yaptın yapacağını.
Zaman yetmiyor bana, çok çabuk geçiyor
Bazen anda kalmamak lazim
Anı yaşa ve hayatına yenilikler kat
Dudaklarıma focus acaba nediyorr
Denerdim ama bilin bakalım ne eksik?
Ekşin macera tutku dkdkdkxk
Tırtıklıyı denemek isteyen olur mu acaba
Boş vaktin olduğunda daha hızlı gidiyor denendi
Okey rötar harika görünüyor 👍🏻
Ben hızlı gitmem yavaş olmalı hayat
Nereye aceleniz var yavaş yaşayın hayatı
Konsantrasyonu bozmayarak
Anlaşılmakla anda kalmak bence herşeyin uyumu
Anda falan kalmıyorum ben
Hissederek anı yasamak lazım :)
Teşekkürler bilgi için :)
Yeterince kalınmıyor anlamsız
Bence alkışına bırakmak gerek ben öyle düşünüyorum
hissederek yaşamak lazım duygusal ve tutkulu
@lris_ diyorsun
Bol bol oksijen almak bence.
Bazen anda kalmak istersin...
“En güzeli seks kardeşim”
Yeni yıl bence 😆😆😆😆 bilmem yani
Varmidir öyle bisi 😊😊😊
Güzel bişeydir bence yani