Son zamanlarda sen de hayatın hızına yetişemediğini hissediyor musun? Sanki her şey 2x hızda akıyor;
Cinsel Yaşam “Normale Göre Hayat Biraz Hızlı Gidiyor” Diyenler İçin İlişkilerde “Anda” Kalmanın 6 Yolu 💫 (Sayfa 2) OKEY Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1721 “Normale Göre Hayat Biraz Hızlı Gidiyor” Diyenler İçin İlişkilerde “Anda” Kalmanın 6 Yolu 💫 Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 38 kişi beğendi
Burcuboya21 Takip Et Xper 3 Yaş: 23 7 ay Güzel de benim eşim telefonu bırakmıyor ki mecbur bende telefonla uğraşıyorum başka canım sıkılıyor 0 0 Yorumla
tonymontalama Takip Et Xper 2 Yaş: 86 7 ay Hayatımda her zaman anı yaşarım, plan/program yaparak ilerlemem. Ancak ilişkim olmadığı için o konuda anda kalacak duruma sahip değilim. 0 0 Yorumla
sevdedi Takip Et Xper 3 Yaş: 48 7 ay Gönül isterki sevip sevilirken zaman dursun fakat benim gibi aşksız geçenlerin ömrü çeşmeden akan su gibi akıp gidiyor 😢🇹🇷. 0 0 Yorumla
EylülSelvi Takip Et Xper 4 Yaş: 24 6 ay Her erkeğe lazım bence :D :D 5dk'yi performans sanıyorlar. 0 2 Yorumla Aleyna 6 ay ayy güldüm :D Yorumla jilet_ütücü_farukk 6 ay bazıları için lazım evet Yorumla
gönülsayfasi Takip Et Xper 4 Yaş: 38 7 ay Formülü olmaz an ların nasıl geliştiğini bilmiyorsun çünkü 0 0 Yorumla
Fidanofficialsss Takip Et Xper 2 Yaş: 20 7 ay Karşı taraf nasıl davranırsa karşılık alır soğuk yaparsa hiç uğraşamam basarım engeli 0 0 Yorumla
berkann53 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 7 ay Ana konsantre olacaksın hep karşındakini düşüneceksin mutlu sona kadar 0 0 Yorumla
Redpepper3 Takip Et Xper 4 Yaş: 23 7 ay Hissederek yaşamak lazım her şeyi. Aceleye gerek yok 🫣 0 0 Yorumla
aydın1q Takip Et Xper 2 Yaş: 36 7 ay Acele etmek anda kalmayı bitirir bir şey anlamazsın. 0 0 Yorumla
Arslann55 Takip Et Xper 4 Yaş: 23 7 ay Benim zaten uzun sürüyor birde rötar takarsak 1 saati bulur gerek yok 0 0 Yorumla
Ulubeyyy Takip Et Xper 5 Yaş: 38 7 ay Yani burdan konuyu nasıl prezervatif in rötarına bağladıniz helal olsun valla 😂 0 0 Yorumla
pembetofas Takip Et Xper 3 Yaş: 19 7 ay kabullenip devam etmek yani umursamamayi tercih etmek degil kabul ederim dhaa iyi olur 0 0 Yorumla
raybelle Takip Et Xper 4 Yaş: 28 7 ay Zaman çok hızlı geçiyor dilediğiniz her şeyi yapın gezin eğlenin sevişin bugünler geri gelmeyecek 0 0 Yorumla
Irongman Takip Et Xper 5 Yaş: 41 7 ay Herşeyin bir zamanı bir değeri bşr olgunlaşma dönemi vardır aciliyeti gerek yoktur 0 0 Yorumla
Zorbadam Takip Et Xper 5 Yaş: 26 7 ay Gerçekten etkileyici ve merak verici olmuş kaliteli 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) 7 ay Hislerle duygularla hareket et hayvanı duygularla değil tabi😂 1 4 Yorumla Poyrazates26 7 ay Hayvanı duygularda agırnbasaar bazen Yorumla Cevap sahibi 7 ay Başta insanı duygular önemli sonra level atlayıp hayvanı duygulara geçilebilir Yorumla Poyrazates26 7 ay Evet ilk başta söz baslayıp ufak dokunuşlar sonra sevilme en son harf bitirme Yorumla 1 yorumu gör Poyrazates26 7 ay Sence hangi prezervatif uzun tutar Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 7 ay Cinsel Yaşam konusunda 4,6b cevap paylaştı. anda kalabilmek önemli.. 🌸 1 0 Yorumla
Sedat272727 Takip Et Guru Yaş: 48 6 ay Cinsel Yaşam konusunda 1,4b cevap paylaştı. Çok güzel tespitler tebrikler başarılar 0 0 Yorumla
AlaRaM Takip Et Xper 7 Yaş: 31 6 ay mumlar ve hoş bir müzik 🖤 0 2 Yorumla Aleyna 6 ay romantizmmm Yorumla jilet_ütücü_farukk 6 ay romantiksiniz hanımefendi 🖤 Yorumla
SevDaM Takip Et Xper 7 Yaş: 36 6 ay yavaş ve sakin davranmaya çalışmak 0 2 Yorumla Aleyna 6 ay evet öyle Yorumla jilet_ütücü_farukk 6 ay anı yaşamak Yorumla
civciv Takip Et Xper 7 Yaş: 41 6 ay yavaş yavaş hissetmek en güzeli 0 1 Yorumla Aleyna 6 ay yavaş olamayanlar için de okey rötar :P Yorumla
LeylaQ Takip Et Xper 6 Yaş: 39 6 ay Okey zero tenn güzel incecik 0 1 Yorumla Aleyna 6 ay o da güzel evet Yorumla
Metamortan Takip Et Guru Yaş: 30 6 ay Cinsel Yaşam konusunda 359 cevap paylaştı. Okey ile her an zirvede kalırsın 🔥 0 0 Yorumla
Ojeminrenginebak Takip Et Yoda Yaş: 28 7 ay OKEY Rötar anda kalmanın en basit yolu :) 0 1 Yorumla Aleyna 6 ay iyi marka evet Yorumla
dorukcantas Takip Et Yoda Yaş: 27 7 ay Okey en güvenilir marka bu konularda severiz 0 1 Yorumla Aleyna 6 ay iyi marka Yorumla
Gizli Üye (18-24) 7 ay Okey hazzı hiç birşeyde yok yA ben tırtıklıdan yanayymm 0 1 Yorumla Aleyna 6 ay zero tenn de güzel Yorumla
Mario45 Takip Et Master Yaş: 37 7 ay Cinsel Yaşam konusunda 844 cevap paylaştı. Şehvet varsa formüle gerek yok. 0 0 Yorumla
Serkozican34 Takip Et Yoda Yaş: 34 7 ay Cinsel Yaşam konusunda 363 cevap paylaştı. Dikkate alacağız önerileri 0 0 Yorumla
JulioSezar34 Takip Et Bilge Yaş: 41 7 ay Cinsel Yaşam konusunda 453 cevap paylaştı. Bilgilendirme için teşekkürler 0 0 Yorumla
Ankaraninbeyazi Takip Et Guru Yaş: 29 7 ay Cinsel Yaşam konusunda 808 cevap paylaştı. Okey tabikiiii daha ne olsun 0 0 Yorumla
Val_val Takip Et Xper 6 Yaş: 38 7 ay Cinsel Yaşam konusunda 409 cevap paylaştı. Hissederek yasıyacaksın en derinden 0 0 Yorumla
Jn_kaan Takip Et Guru Yaş: 31 7 ay Cinsel Yaşam konusunda 759 cevap paylaştı. okey saglam ve incelik olarak cok iyi 0 0 Yorumla
Shelby_dbakir Takip Et Guru Yaş: 20 7 ay Cinsel Yaşam konusunda 626 cevap paylaştı. Kısacası acele etmeyin. Ara sıra soluklanın. 0 0 Yorumla
Bizden_Söylemesi Takip Et Master Yaş: 42 7 ay Cinsel Yaşam konusunda 1,7b cevap paylaştı. Normale Göre Hayat Biraz Hızlı Gidiyor 0 0 Yorumla
Onurrr42 Takip Et Guru Yaş: 34 7 ay Cinsel Yaşam konusunda 1,1b cevap paylaştı. Emeğinize sağlık yazanlara katılıyorum 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) 7 ay Bence de sağlık açısından kullanılması lazım 2 paket sipariş edeceğim 0 0 Yorumla
Asarkar Takip Et Bilge Yaş: 28 7 ay Cinsel Yaşam konusunda 481 cevap paylaştı. Harika bilgiler için çok teşekkürler 0 0 Yorumla
CAGRI16 Takip Et Guru Yaş: 42 7 ay Cinsel Yaşam konusunda 4,6b cevap paylaştı. Tek tercihim her zaman baska marka bilmem 0 0 Yorumla
Xx_OlgunBeyefendi_xX Takip Et Master Yaş: 45 7 ay Cinsel Yaşam konusunda 5,2b cevap paylaştı. ürünler bana göre her daim şahane 0 0 Yorumla
sonsuzluk19 Takip Et Yoda Yaş: 31 7 ay Cinsel Yaşam konusunda 301 cevap paylaştı. Okey gerçekten harikaaaaaa 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
131Cevap
Güzel de benim eşim telefonu bırakmıyor ki mecbur bende telefonla uğraşıyorum başka canım sıkılıyor
Hayatımda her zaman anı yaşarım, plan/program yaparak ilerlemem. Ancak ilişkim olmadığı için o konuda anda kalacak duruma sahip değilim.
Gönül isterki sevip sevilirken zaman dursun fakat benim gibi aşksız geçenlerin ömrü çeşmeden akan su gibi akıp gidiyor 😢🇹🇷.
Her erkeğe lazım bence :D :D 5dk'yi performans sanıyorlar.
ayy güldüm :D
bazıları için lazım evet
Formülü olmaz an ların nasıl geliştiğini bilmiyorsun çünkü
Karşı taraf nasıl davranırsa karşılık alır soğuk yaparsa hiç uğraşamam basarım engeli
Ana konsantre olacaksın hep karşındakini düşüneceksin mutlu sona kadar
Hissederek yaşamak lazım her şeyi. Aceleye gerek yok 🫣
Acele etmek anda kalmayı bitirir bir şey anlamazsın.
Benim zaten uzun sürüyor birde rötar takarsak 1 saati bulur gerek yok
Yani burdan konuyu nasıl prezervatif in rötarına bağladıniz helal olsun valla 😂
kabullenip devam etmek yani umursamamayi tercih etmek degil kabul ederim dhaa iyi olur
Zaman çok hızlı geçiyor dilediğiniz her şeyi yapın gezin eğlenin sevişin bugünler geri gelmeyecek
Heyecanlı ve akıcı bir seks herseyi degistirir
Herşeyin bir zamanı bir değeri bşr olgunlaşma dönemi vardır aciliyeti gerek yoktur
Gerçekten etkileyici ve merak verici olmuş kaliteli
Hislerle duygularla hareket et hayvanı duygularla değil tabi😂
Hayvanı duygularda agırnbasaar bazen
Başta insanı duygular önemli sonra level atlayıp hayvanı duygulara geçilebilir
Evet ilk başta söz baslayıp ufak dokunuşlar sonra sevilme en son harf bitirme
Sence hangi prezervatif uzun tutar
İleride lazım olacak kesin. d
Evet anı yaşamak güzel , yüreğinize sağlık yazı çok güzel olmuş 💕
Teşekkürler okey amca güzel bence olmuş
Okey varsa durmak yok sexe devam 🔥🔥🔥🔥
anda kalabilmek önemli.. 🌸
Gerçekten de planlar bekleyebilir.
Teşekkürler 🦋💐🦋🤍💐🦋🦋
Çok güzel tespitler tebrikler başarılar
Anda kalmaktır yaşamak..!
Okey bildiğimiz güvenilir marka
mumlar ve hoş bir müzik 🖤
romantizmmm
romantiksiniz hanımefendi 🖤
yavaş ve sakin davranmaya çalışmak
evet öyle
anı yaşamak
yavaş yavaş hissetmek en güzeli
yavaş olamayanlar için de okey rötar :P
Okey zero tenn güzel incecik
o da güzel evet
Okey ile her an zirvede kalırsın 🔥
OKEY Rötar anda kalmanın en basit yolu :)
iyi marka evet
Okey en güvenilir marka bu konularda severiz
iyi marka
Okey hazzı hiç birşeyde yok yA ben tırtıklıdan yanayymm
zero tenn de güzel
Şehvet varsa formüle gerek yok.
Dikkate alacağız önerileri
Bilgilendirme için teşekkürler
Okey tabikiiii daha ne olsun
Hissederek yasıyacaksın en derinden
Dursun zamannn #OKEY# le..
okey saglam ve incelik olarak cok iyi
1 yavaşlayarak hissederek yaşamak en güzeli
Ellerinize sağlık harika bir reklam.
Kısacası acele etmeyin. Ara sıra soluklanın.
Normale Göre Hayat Biraz Hızlı Gidiyor
Anda kaliriz da nasil anda kaliriz
Yok öyle bir formülüm benim
Güzel olmuş teşekkür ederiz
Saglık ve korunma açısında önemli bir husus
Benim anda kalma formülüm yok sanırım
Emeğinize sağlık yazanlara katılıyorum
Bence de sağlık açısından kullanılması lazım 2 paket sipariş edeceğim
Bilmiyorum daha yaşamadım
Harika bilgiler için çok teşekkürler
Çok güzel bir yazı olmuş faydası olur cidden ellerine sağlık
Tek tercihim her zaman baska marka bilmem
ürünler bana göre her daim şahane
Okey gerçekten harikaaaaaa
Ellerinize sağlık çok güzel bir bence olmuş