Ben başlı başına uyarıcı bir etken olacağım için herhangi bir ekstra malzemeye gerek duymuyorum. Karşımda ki kişi ile de uyumlu olduktan sonra resmen Çernobil olur ..
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Yılbaşında birisi olsaydı şu; şu bazlı ve onun altında olanla denemek isterdim doğrusu. 😛
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Lütfen bir gün deneyeyim :/
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
kayganlaştırıcı jeli denedik. işe yarıyor ve çokta değişik his veriyor.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
88Cevap
Yıllardır eşimle kullanıyoruz. Çok işimize yarıyor.
Bu güzel paylaşım için teşekkürler
Güzel calisma begendim harika.
Hiç kullanmadım bilmiyorum
tavsiye ederim kaliteli bir marka
Okey iyidir sevgilimle devamlı kullandığımız
biz de beğeniyoruz
Yılbaşında sevgilimle ayrıyız ama bizde okey kullanıyoruz çok da memnunuz :)
kaliteli bir marka iyi oluyor
okeyin portakallısı mükemmel biz erkek arkadaşımla kullanıyoruz çok iyi
Zevksiz ya
Sabahlar olmasın o zaman 😊
😘😘😘😘😘
Elinize sağlık çok güzel bir bence
Güzeldir
Tehlike doğuracak her türlü hastalıktan da koruyacak bir yöntem! Olmazsa olmaz Okey!
Güzel bir bence olmuş emeğine sağlık
Daha var oyle seylere ya zamani gelince yazarim😄
En uzun gecede yalnız olmak :/
Bende yalnızım uzulme
Yalnızlık kötü
Güzel bir paylaşım olmuş eline sağlık
Ne güzel kaç adet OK harcandı acaba,
Dalin bebek yagı iyi bence
Sevgilim uzakta yapmayın be
Olur bee
Ben başlı başına uyarıcı bir etken olacağım için herhangi bir ekstra malzemeye gerek duymuyorum.
Karşımda ki kişi ile de uyumlu olduktan sonra resmen Çernobil olur ..
Yılbaşında birisi olsaydı şu; şu bazlı ve onun altında olanla denemek isterdim doğrusu. 😛
Lütfen bir gün deneyeyim :/
kayganlaştırıcı jeli denedik. işe yarıyor ve çokta değişik his veriyor.
güzel🥳🥳🥳kullanışlı iyi
Yine de en güzeli ten tene olandır
Kullandınız mı
Latekssiz prezervatif istiyoruz üretin artık
Aşk ve tutku olsun gerisi geliyor zaten kendiliğinden
Katılıyorum
Aşıgız tabi. Ben su bazlı beyazını seviyorum okeyin
Çok güzel paylaşım teşekkürler