Aseksüel İnsanların Yaşadığı Zorluklar: Neler Hissettiğimi Anlamak İster misiniz?

1) Aseksüelliğin yanlış tanımı:

Aseksüel İnsanların Yaşadığı Zorluklar: Neler Hissettiğimi Anlamak İster misiniz?

Aseksüel insanlar, diğer insanlar tarafından genelde "ne ilişkiye girer ne de sever olarak" görülüyorlar. Bu tamamen yanlış! Aseksüel bir insan sadece ilişkiye girmek istemez, sevebilir.

2) Çevrenin hissettirdiği psikolojik baskı:

Aseksüel İnsanların Yaşadığı Zorluklar: Neler Hissettiğimi Anlamak İster misiniz?

Çevremdeki insanlara aseksüel olduğumu söylediğimde "Sen gey misin?" "Boş yapma" Diye tepki gösteriyorlar, aseksüel'liğin eşcinsellikle alakası yok!

3) Bizim de duygularımız var, aseksüelim diye genelde dışlanıyorum

Aseksüel İnsanların Yaşadığı Zorluklar: Neler Hissettiğimi Anlamak İster misiniz?

4) Ben neden aseksüelim?

Aseksüel İnsanların Yaşadığı Zorluklar: Neler Hissettiğimi Anlamak İster misiniz?

İlişkiye girmek istemememin nedeni eski sevgilime zarar vermemek için kendimi geri planda tutmuştum, o gidince de biriyle ilişkiye girmenin saçma olacağını düşündüm ve bu his yalnızlığımla beraber büyüyüp üzüntümle karışarak aseksüelliğe doğru gitti. Çoğu zaman kimlik karmaşası yaşadım ama bir kaç kere daha sevmeyi deneyip hüsrana uğrayınca sadece beni sevmek için çaba gösteren insanı sevmek istediğimi anladım, sevişmek kişiye özel olabilir ama bana göre olmasa da olur diyebileceğim bir şey. Farklı olanları dışlamak yerine onları anlamaya çalıştığımız günlere gelebilmek dileğiyle!

#Psişik_Kedicik2834

Aseksüel İnsanların Yaşadığı Zorluklar: Neler Hissettiğimi Anlamak İster misiniz?
Cevapla