1) Aseksüelliğin yanlış tanımı:

Aseksüel insanlar, diğer insanlar tarafından genelde "ne ilişkiye girer ne de sever olarak" görülüyorlar. Bu tamamen yanlış! Aseksüel bir insan sadece ilişkiye girmek istemez, sevebilir.
2) Çevrenin hissettirdiği psikolojik baskı:

Çevremdeki insanlara aseksüel olduğumu söylediğimde "Sen gey misin?" "Boş yapma" Diye tepki gösteriyorlar, aseksüel'liğin eşcinsellikle alakası yok!
3) Bizim de duygularımız var, aseksüelim diye genelde dışlanıyorum

4) Ben neden aseksüelim?

İlişkiye girmek istemememin nedeni eski sevgilime zarar vermemek için kendimi geri planda tutmuştum, o gidince de biriyle ilişkiye girmenin saçma olacağını düşündüm ve bu his yalnızlığımla beraber büyüyüp üzüntümle karışarak aseksüelliğe doğru gitti. Çoğu zaman kimlik karmaşası yaşadım ama bir kaç kere daha sevmeyi deneyip hüsrana uğrayınca sadece beni sevmek için çaba gösteren insanı sevmek istediğimi anladım, sevişmek kişiye özel olabilir ama bana göre olmasa da olur diyebileceğim bir şey. Farklı olanları dışlamak yerine onları anlamaya çalıştığımız günlere gelebilmek dileğiyle!
#Psişik_Kedicik2834
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar