CİNSEL YAŞAM

OKEY

İlişkilerde Belirsizlik Sona Erdi: 14 Şubat’ta Çıkma Teklifi Geri Geldi!

OKEY

Flörtten yorulanlar, kafasındaki sorulara cevap bulamayanlar, ilişkideki belirsizliklerden sıkılanlar için #ÇıkmaTeklifiGeriGelsin dedik; başlattığımız kampanyayla herkesin bunu beklediğini gördük! İmza atmayanları hemen şöyle alalım.

Şimdi #BenimleÇıkarMısın deme zamanı! 💓💓💓

Önce çıkma teklifinin geri gelme serüvenine göz atalım, sonra yorum ve görüşlerde buluşup #BenimleÇıkarMısın? diyelim. 😍

1. Şimdiye kadar seni hep koruduk ve kafalardaki soruları görünce ilişkilerdeki belirsizliğe el atmanın zamanı geldiğini fark ettik.

İlişkilerde Belirsizlik Sona Erdi: 14 Şubat’ta Çıkma Teklifi Geri Geldi!

2. Çoğu zaman kabusa dönüşen “Biz şimdi neyiz? Arkadaş mıyız? Sevgili miyiz?” sorularının çözüme kavuşması için bir kampanya başlattık.

İlişkilerde Belirsizlik Sona Erdi: 14 Şubat’ta Çıkma Teklifi Geri Geldi!

3. İlişkinde belirsizliklerden sıkıldıysan sen de bi’ imza at dedik!

İlişkilerde Belirsizlik Sona Erdi: 14 Şubat’ta Çıkma Teklifi Geri Geldi!

4. İlişkisini korumak isteyenler; binlerce imza, yüzlerce görüşle #ÇıkmaTeklifiGeriGelsin dedi!

İlişkilerde Belirsizlik Sona Erdi: 14 Şubat’ta Çıkma Teklifi Geri Geldi!

5. Biz de tam 14 Şubat’ta çıkma teklifini geri getirdik!

İlişkilerde Belirsizlik Sona Erdi: 14 Şubat’ta Çıkma Teklifi Geri Geldi!

Her şeyin #İstediğinGibi olması için uğraşıyoruz; seni her türlü belirsizlikten koruyan OKEY ilişkini de korumak için çıkma teklifini geri getirdi! 💥

Şimdi #BenimleÇıkarMısın? deme zamanı!

Hemen tıkla; çıkma teklifi etmek istediğin kişiyi etiketle ve #BenimleÇıkarMısın? de! Hemen bugün; resmen, alenen, hemen şimdi çıkmaya başlayın. Biz çıkma teklifini geri getirdik, gerisi sende. 😉

Binlerce kişi @kizlarsoruyor’da birleştik, tam da 14 Şubat’ta çıkma teklifini geri getirdik! Hadi sen de, sevgilini ya da çıkma teklifi etmek istediğin kişiyi etiketle, hemen şimdi çıkmaya başlayın!😉 👇🏻 #BenimleÇıkarMısın? Club Okey (@clubokey)'in paylaştığı bir gönderi ()

Görüş ve yorumlarınla bize katılmayı, çıkma teklifi hikayelerini bizimle paylaşmayı da unutma! Hadi, hemen şimdi #BenimleÇıkarMısın? de.

İlişkilerde Belirsizlik Sona Erdi: 14 Şubat’ta Çıkma Teklifi Geri Geldi!
70
105
Görüşünü yaz

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

70105
  • bayansinirli06
    "Şimdi biz neyiz?" demekten kurtuldukk. :) İlişkilerdeki belirsizliklere #ÇıkmaTeklifiGeriGelsin diyerek son verdik <3 Çok seviyorum hem de çok, tam kalbime geldi ok. #BenimleÇıkarMısın? <3 @OKEY
  • İlk buluşmaya gelinlikle gidersek #BenimleÇıkarMısın mesajını vermiş oluruz bence 🤭

    #İstediğinGibi #ÇıkmaTeklifiGeriGeldi 🌺
  • beyazorkidem
    #BenimleÇıkarMısın diye sorduktan sonra dudaklarına yapışık bir öpücükle yangın çıkarmakta aşka dahil mi? 🔥
  • Gönülçelen_
    Bakalım kim kime çıkacak! Pardon kiminle çıkacak..🙄
    #çıkmateklifigerigeldi🖤
  • E-Y-Ş-A-N
    #ÇıkmaTeklifiGeriGelsin dedik ve geldi, artık çıkma teklifi olmadan kimseyle çıkmıyorum 😃
  • Ben etiket yapmayacağım #BenimleÇıkarMısın diyorum o anlıyor zaten ne demek istediğimi
  • Boş işler, zaten sevgilim yok
  • Kim_Bilir_Belkidee
    Merhaba,
    Güzel bir paylaşım ancak ben çıkma teklifini saçma buluyorum! 😅


    En güzel aşk helal olandır ve evlilik ile olur!

    Evlenmek için ilişki, çıkmak, sevgili olmak şart değildir!

    Sohbet muhabbet tanıma tanışma arkadaşça yeme içme yeterli! 😅

    Ameller niyetlere göredir! 😅

    Seni çok seviyorum canım karıcığım! Senin için çalışıyor ve çabalıyorum! Az kaldı sık dişini! 😅

    (Gelecekteki eşim!)


    Haramdan uzak helale yakın olmalı!
  • Yok almadim birinden evlilik teklifi geldi onu da reddettim cünkü evliydi o hic beklemiyordum böyke bir durum olacagını beni sevmiş aşık olmuş acıldı bana ama ona denmesi gerekeni dedin ve reddettim artik bıraktı peşimi teşekkür ederim ondan peşimi bıraktıgı icin
  • AwfulGirl
    Çok şükür hep bu günü bekliyorduk :) Aylarca konuşuyor olsak da ilişkinin nereye doğru gittiğini bilmemek çok üzücü. Kanka diyemiyorsun, birader diyemiyorsun :D Çıkma teklifi var kafalar rahat. Hayalimdeki beyi bulunca #BenimleÇıkarMısın? da diyeceğim :D
  • MassacreTerrible
    Teklif açtık ben seni abim olarak görüyorum dedi. Yalnızlık daha güzel. verdiğim gülüde yırtı çöpe attı. adımın çıkmasından korkuyorum dedi gül için teşekkür etti onca bakışma kıskançlık cesaretin yoksa bakmıcaksın cesaretin yoksa sevmiceksin cesaretin yoksa susacaksın korkaklar gibi battıkça dibe batacaksın oysa biz ölümü göze almıştık severken.
  • Archin
    Abi bırakın bu yalnızlık daha iyi ayaklarını. Her erkeğin bir kadına, her kadının da bir erkeğe ihtiyacı var şu hayatta. Ne bileyim derdinle dertlenen, sevincine ortak olan, göz yaşını silen, keyifsizken güldüren, seni merak eden, seni düşünen bir olsun istemez misin? Belki bir çok kez yanlış insan seçmişim, belki doğru olanları da kaybetmişim. Ama kader bir yerde daha doğru birini çıkarır karşımıza illaki. Yalnızlığı sevmeyin, yalnızlık umudu öldürür!!!
  • Melsas
    Nereye çıkıyoruz kardeşim?
    Adam akıllı babamdan istesin uğraşamam
    • O kadar da değil küt diye de olmaz ki tanımak tanışmak lazım 😅

      İlk cümlene katılıyorum ne çıkması😅

    • Melsas

      Yawwwww anlayan anladı işte pat küt şap şup 🤪

    • Heee tamam o zaman yahu çatır çutur 😂😂

    • Hepsini Göster
  • Yabababadu
    Ya bıkmıştım flört ilişkilerinde yaşanan belirsizliklerden. Şimdi biz sevgili miyiz değil miyiz diye düşünmekten kafayı yedik. Çıkma teklifi candır canandır <3 #BenimleÇıkarMısın yakışıklı diyeceğim hemen
  • mertoseksüel
    Hepimiz rahat bir nefes alabiliriz artık :) Niyetimizi belli etmek için #BenimleÇıkarMısın? diyerek kafalarda hiçbir soru işareti bırakmayacağız. Hayırlı bir kısmet bulursam diyeceğim.
  • bayjön
    Bizim bayanlarımızın ukala modları olduğu müddetçe çıkma teklifinin karşılık bulacağını sanmıyorum😎💐 tekme ya da tokat ta sürprizi olabilir işin🎁🎃
  • askadairhuzun
    Valla o kısi acaba burda mi bilmiyorum ama keşke bugüne yalnız girmeseydim ama :( üzgünüm eve gidip bir an önce uyumak istiyorum ama belkide burdaysa o kısi eğer #benimlecikarmisin superisi?
  • MaSksTeR
    Çıkma mıkma boş işler. Biz adam gibi severiz sevilmek isteriz.
  • Umarım isteyen istediğini alır. :) #ÇıkmaTeklifiGeriGeldi 🌸
  • BLACKQUEENGRANDE
    Çıkın bakalım ama dikkat edin de fazla çıkmayın düşüşünüz sert olmasın, kalıcı hasar bırakır falan Allah korusun...
  • ahhbukizlar
    Herkes gitti bir ben kaldım.
    #BenimleÇakarMısın diyenler gelsin
  • Lovegood
    #BenimleÇıkarMısın demek istediğim biri yok ama #ÇıkmaTeklifiGeriGelsin demek istiyorum 😍💞💞💞
  • mrŞahiin
    Aylarca flört etmektense en başından dürüst olup, ben seni gördüm beğendim gel benimle sevgili ol lan. Diyeceksin 😄
  • xerdi
    Benimle çıkra mısnı? Ekonomi bakanının yerinde gözünüz var 😄
  • Aşkın_Sonu
    Eee ben imzaladım Hatta dedim ki Çıkma teklifi geri geldiğinde benimle çıkmak isteyenlere cevabım #okey
    #ÇıkmaTeklifiGeriGelsin
  • IyimserGüzel
    Sevgilililer gününde gene yanlıxım gene sap gibi kurudum
  • neon214
    Ay birde şu 14 şubatta evlenenler derneği peki 😂😂
  • Xbero58wq
    Su an sevdiğim adam bir baskasıyla evleniyorken hiç bu konuları düşünemeyeceğim gercekten
  • ozgurolsun
    Bu çıkma teklifi konusunda hepimiz hemfikiriz dimi mızıkçılık etmeyin daha sonra
  • Benimle çıkar mısın diye teklif mi olur merdiven mi çıkıyoruz dkdkfj
    • the-imam

      Ne dicezz

    • the-imam

      Çıkmak burda bir akşam yemeği anlamında diye biliyorum

    • Bana itici ve ciddiyetsiz geliyor bu söz

    • Hepsini Göster
  • psychologisthealer
    #BenimleÇıkarMısın ;
    Gönlüme taht kurar mısın, beni kalbine koyar mısın, sonsuza dek beni sevecek kadar hayatına alır mısın 🖤
    • Kime diyorsun ki😅

    • Bir gün karşıma çıkacak olan Beyaz Atlı prense 🌼

    • Heheeh 😅
      Çok güzel bir teklif 😅
      Gönlünce olsun 😊
      Kader kulun çabasına bağlıdır. Nasip kısmet sensin. Şans kişinin kendisidir 😅

      Boş boş beklemek durmak ile olmaz! 😅

      Olsa da boş olur 😅

    • Hepsini Göster
  • aerolite
    Kısa yoldan
    Sana cikabilir miyim
    Demek varken
    Neden işi uzatıp
    Benimle çıkar mısın diyelim ki?
  • suskunm3
    Tamam ben bir akılm başlatıyım, benimle çıkar mısın?
  • NihavendMucize
    Kim nereye çıkıyor ya daha yeni geldik. Ama seninle de çıkarım KS 😁
  • EemeraldD
    Çıkma inme aşamasını geçeli 2,5 yıl oldu bizden geçti artık. 😃
  • oberon
    Aman çok lazımdı, olmasa da olur. Bu devirde herkes kafayı yemiş kimseye güven yok, kimseyle de uğraşılmaz. Öbür tarafta evlenirim güven derdi de olmaz, yarı yolda da bırakmaz misss.
  • VolkanAslanAnk
    Çıkma teklifi kelimesini doğru bulmuyorum adam gibi sevecek gelsin başka bir şey değil
  • Barışİnfinity0
    Sevgililer gününün ve aşk ın canı cehenneme. sahte mutluluğunuzda boğulursunuz umarım.
  • HurremSultaan
    Seviyorum aslında flört etmeyi. Ama kimseye demem #BenimleÇıkarMısın diye. Karşı taraftan beklerim..🌺
  • fangoria
    #BenimleÇıkarMısın diyebileceğim biri yok şu anda hayatımda :)
  • elyasa80
    Enteresan ve güzel ve olmuş. Geri gelmeli ve devam etmeli
  • Eternal_463
    Çıkma teklifi edinde herkes net olsun biz neyiz demek çok saçma geliyor artık çıkma teklifi geri gelsin ne olduğumuzu bilelim
  • Şevvalle
    Aman ben çıkmam ya😂😂 Heh isteyenler sağdan sağdan çıksınlar😏
  • Hüseyin_33
    #BenimleÇıkarMısın? Demek istediğim biri yok ki.
  • Monlightgirl
    #BenimleÇıkarMısın? Demek istediğim biri yok ki. Mümkünse uzun bir süre de demeyeyim.🙃
  • Akbey_52
    Çok güzel bakın resimde gördüğünüz gibi yani Kondom şart
  • gayealgun
    #BenimleÇıkarMısın? kelimesi her zaman bana saçma gelmiştir.
  • BekirD
    biri benimle çıksın
    İzmir de yaşıyorum
    ona beyaz kırmızı gül alırım
  • odettemylife
    Aynen abi 2 gün takılıp sonra noluyor diye triplere girmesin kimse boşuna çıkma teklifi edinde Kıskanınca karışınca bir sebebiniz olsun
  • single_player
    #BenimleÇıkarMısın diyeceğim kimse yok. Onu ne yapacağız?
  • hadi bakalım kimler bana açılacak :)
    #BenimleÇıkarMısın?
  • Cansurellaaa
    Ay çok saçma özel bir güne bağlamak ve çok saçma bir özel gün
  • Drakula3584
    Ben buluşma yerine gitmem her şeyi ayağıma getirmeleri gerekiyor :D :D
  • Hayatımda bu kadar saçma ve samimiyetsiz bir kelime duymadım benimle çıkar mısın Ne demek öyle ya 😝
  • KaptanMagaralı
    Dun çok güzel bir gece gecirdim 😎
    Sevgililer gününde yalnız olamazdım #BenimleÇıkarMısın?
  • MehmetCannn1
    Günümüz insanları artık çıkmaz teklfine değil "çakma" teklifine ihtiyaç duyuyor
  • bacce_
    Abi mantikli olan sey zaten odur. Yani çıkma teklifi demek niyetinin sozlu olarak dile getirmektir.
  • #BenimleÇıkarMısın? Desem bile değişmeyen bir hayat içerisindeyim 😳😳😳😂😂😂
  • emre00
    #BenimleÇıkarMısın demek istediğim birisi yok olsa iyi olurdu söylerdim :D
  • Benimle çıkacak olan var mı?
  • Daha Fazla (115)
YÜKLENİYOR...