CİNSEL YAŞAM

OKEY

Yeni Yılda Aşk ve Cinsel Yaşamını Renklendirecek Burcuna Özel 12 Tüyo

2019’da burcunu neler bekliyor, aşk ve cinsel yaşamının tam #İstediğinGibi olması için neler yapmalısın? Hemen senin için hazırladığımız tüyoları kap; tüm sene renkli geçsin! Yorum ve görüşlerinle burcuna katkıda bulunmayı ve kendi tüyolarını herkesle paylaşmayı da unutma.

1. KOÇ: Bu senenin parolası: Uyum ve ateş. Ritmi yakala!

Koç burçlarının enerjik cinsel yaşamı 2019’da da tam gaz! Şubat ayından itibaren alevlenmeye başlayan küçük kıvılcımlar, hayatında yeni ve renkli bir sayfa açabilir; maceralara hazırlıklı ol.

Yeni Yılda Aşk ve Cinsel Yaşamını Renklendirecek Burcuna Özel 12 Tüyo

2. BOĞA: Tutku ve romantizm dolu günlere hazır ol!

Tutku dolu Boğa burçları için 2019 mükemmel geçecek! Gelecek 7 yıl boyunca hayatını etkileyecek tutku ve romantizm dolu anlar seni bekliyor; kalıplara takılma, tadını çıkarmaya bak.

Yeni Yılda Aşk ve Cinsel Yaşamını Renklendirecek Burcuna Özel 12 Tüyo

3. İKİZLER: Hayallerindeki ilişki çok yakınında; gözlerini aç!

İkizler burçları 2019’da aradığını bulacak! Yılın ilk yarısıyla beraber şans senden yana olacak; etrafına daha dikkatli bak, sıcak temasları gözünden kaçırma.

Yeni Yılda Aşk ve Cinsel Yaşamını Renklendirecek Burcuna Özel 12 Tüyo

4. YENGEÇ: Çarpıcı yakınlaşmaların hazzını tat!

Yengeç burçlarının cinsel yaşamı renkleniyor! Rutinden çık; heyecan verici yakınlaşmalara kapılarını kapatma. Bu sene sıradan başlayan yakınlaşmalar büyük bir aşk hikayesine dönüşebilir, sürprizlere açık ol.

Yeni Yılda Aşk ve Cinsel Yaşamını Renklendirecek Burcuna Özel 12 Tüyo

5. ASLAN: Zirvenin tadını çıkar!

Aslan burçlarının öz güveni tam! Canını sıkan her şeyi geride bırakarak nefes kesen heyecanlara koşmaya başla. Bu senenin aşk ve ilişkiler konusunda zirveye oynayanı sen olacaksın; kendine güven.

Yeni Yılda Aşk ve Cinsel Yaşamını Renklendirecek Burcuna Özel 12 Tüyo

6. BAŞAK: Büyülü akşamlar için kendini hazırla!

Başak burçları 2019’da yeni maceraların peşinde! Eğlenceli flörtlerin ve yakınlaşmaların havada uçuştuğu bir yıl olacak. Baş döndüren büyülü akşamlar için çifte hazzı keşfet.

Yeni Yılda Aşk ve Cinsel Yaşamını Renklendirecek Burcuna Özel 12 Tüyo

7. TERAZİ: Işığınla göz kamaştır!

Terazi burçları parlayacak! Bu senenin en dikkat çekeni olarak ışığını yansıt; meraklı ve ilgi dolu bakışlara alışmaya başla. Popülerliğinin tadını çıkar!

Yeni Yılda Aşk ve Cinsel Yaşamını Renklendirecek Burcuna Özel 12 Tüyo

8. AKREP: Harekete geçmek için zaman kaybetme!

Akrep burçları bu yıl aşk hayatında yeni sayfalar açıyor! Eski aşklar defterini güzelce kapat. Haz dolu bir yıl için hesaplaşmalarını bitir; yeni maceralara korkusuzca yelken aç.

Yeni Yılda Aşk ve Cinsel Yaşamını Renklendirecek Burcuna Özel 12 Tüyo

9. YAY: Oyunun kurallarını baştan yaz!

Yay burçları şansına güveniyor ama işini şansa bırakmıyor! Bu sene her alanda yanında olacak şansı iyi değerlendir. İpleri eline almanın ve oyuna eğlence katmanın zamanı geldiğini herkese göster.

Yeni Yılda Aşk ve Cinsel Yaşamını Renklendirecek Burcuna Özel 12 Tüyo

10. OĞLAK: Karmanın gücüne inan!

Oğlak burçları 2019’da “dile benden ne dilersen” diyor! Ektiklerini biçme zamanı geldi. Bu sene ışık hızıyla gerçekleşen dileklerine şaşırma; maceraya balıklama dalmaya hazır ol.

Yeni Yılda Aşk ve Cinsel Yaşamını Renklendirecek Burcuna Özel 12 Tüyo

11. KOVA: Hislerini nirvanaya taşı!

“Önce zeka” diyen Kova burçları bu yıl hislerine güveniyor! Son 2 yıl içinde olan her şeyi bir kenara bırakarak, yepyeni bir ilişki döngüsüne hazır ol. Hislerine sımsıkı sarıl; arzularının peşinden koş.

Yeni Yılda Aşk ve Cinsel Yaşamını Renklendirecek Burcuna Özel 12 Tüyo

12. BALIK: Kabuğunu kır; eğlenmeye başla!

Romantik Balık burçları 2019’da eğlenmeye başlıyor! Hayallerinin peşinden koşarken kaybolma, önce kendini sev ve isteklerini gerçekleştir. Bu yıl kenarda oturup hayal kurmak yerine, oyuna katıl; övgüleri kap!

Yeni Yılda Aşk ve Cinsel Yaşamını Renklendirecek Burcuna Özel 12 Tüyo

Burcun ne olursa olsun; #İstediğinGibi bir cinsel yaşam için Okey tüm yıl seninle! Haz ve performans dolu bir yıl seni bekliyor; hemen Okey’in eğlenceli dünyasını keşfet!

Yeni Yılda Aşk ve Cinsel Yaşamını Renklendirecek Burcuna Özel 12 Tüyo

4|11
151334

En İyi Erkek Görüşleri

  • İşi şansa bırakmadan yataktaki ritime okeyi de dahil edersek bu iş hakikaten güzel oluyor. Bekle bizi 2019.

    4|0
    3|4
  • 5gün

    artık savaşmıyor sevişıyoruz bu en güzel mutluluk 😎😎 başak

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşleri

  • 3gün

    Ağzına yüreğine emeğine sağlık, bir oğlak olarak okuduklarım beni mutlu etti 🙂

    0|0
    0|0

Benzer Benceler

Senin görüşün nedir?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

149332
  • Kova burcuyum. Teşekkür ederim güzel paylaşımın için...

    0|0
    0|0
  • Bende aşkımı bekliyorum. İnşallah 2019 bana istediğimi verir! Heyecanlıyım!

    0|0
    0|0
  • Terazi burcuyum ve tipsizim. O bakımdan bu bana göre bişey değil. Kızlar yakışıklı erkeklerle birlikte olurlar.

    0|0
    0|0
  • Son iki yılda yaşadıklarımı baz alırsak ilerleyen ikibin yılda ayni gecer yalan be ya bunlar :)

    0|0
    0|0
  • Umarım ikizler için söylediğiniz aşk hayatı bu yıl gerçek olur.

    0|0
    0|0
  • Kova için guzel tememniler bakalim artik. Denk gelirse dedigini yapacagim.

    0|0
    0|0
  • 6gün

    Büyülü akşamlar için her zaman hazırım bebeğim sen yeterki iste..

    2|0
    0|0
  • Bir aslan olarak yine zirvede olacağımı söylemesi güzel.

    0|3
    3|0
  • =》 Ay içimi yazmışlar ya cidden artık eğlenmek mutlu olmak hayallerimin peşinden koşmak istiyorum BALIK 💜

    0|1
    3|0
  • öküz burçları nerede? çünkü genellikle ya yılan burcu ya öküz burcu denk geliyor.

    0|3
    0|0
  • Işık hızıyla gerçekleşen dileklerine şaşırma, maceraya balıklama dalmaya hazır ol 😊

    0|3
    2|0
  • Bebeğim ben zaten hep popülerim de... her sene meteliğe kurşun atıyorum resmen 😂

    0|3
    3|0
  • Yine bir terazi olarak populerlik kasiyoruz aman yarabbim

    1|1
    0|0
  • Öyle bir dikkat çektim ki, yaya kaldırımina uyarı diye resmimi koyacaklar

    1|0
    0|0
  • Iyi guzelde. dogru durust insan yok. hani nerede.
    İKİZLER: Hayallerindeki ilişki çok yakınında; gözlerini aç!

    0|1
    0|0
  • Hayallerimdeki ilişki bence de çok yakınımda hatta dibimde. Çok mu çok katıldım ne, doğru çıktı burç yorumum :D

    0|1
    1|0
  • Harekete geçmek için asla zaman kaybetmem, vakit nakittir. Beni çok iyi tanıyorsun Okey :D

    0|1
    2|1
  • OĞLAK: Karmanın gücüne inan! :) Okey'iz bence Okey, sonuna kadar inanıyorum :D

    0|1
    1|0
  • Yayım ama ipleri kimin elinden alıyosak gelsin sene bitmeden baslarım böyle cenabetlige

    0|0
    0|0
  • Aslan burçlarının öz güveni tam! Canını sıkan her şeyi geride bırakarak nefes kesen heyecanlara koşmaya başla. Bu senenin aşk ve ilişkiler konusunda zirveye oynayanı sen olacaksın; kendine güven.

    0|0
    0|0
  • Yayların bu çaresizliği nedir yanımda biri olsa şans kaçmayacak da yanımızda kimse yok ki şans hiç gülmedi bize

    0|0
    0|0
  • Burçlara bakarsak hep mecnunum ama gerçekte bir leylam olmadı hiç 😂

    0|0
    0|0
  • Arzularınızın peşinden koşarken dikkat edin burası Türkiye yobazların ve eğitilmiş cahillerin ülkesi. Baştaki kişiden belli oluyor.

    0|0
    0|0
  • Ya ikizler olarak henüz o göz temaslarına rastlamadım. Çünkü bakan gözlerini benden hemen kaçırıyor bir yakalayamadım. 😀

    0|0
    0|0
  • Boğaniza gelin bakiiim Miranda Kerr tadindaki bıldırcınlarim 😃

    0|0
    0|1
  • Güzel tüyolar akrepler bu özelliklere sahiptir.

    4|13
    2|1
  • Yay burcuyum🤗 ne kadr dogru bilemiyorum yasayip gircez

    0|0
    2|0
  • Bir Yengeç Erkeği olarak gelişmeleri merak etmiyor değilim 😊😂😊

    0|0
    0|0
  • Koç, uyum ve ateş gerçekten beni anlatmış. Maceralara her zaman açığım :)

    0|0
    0|0
  • İkizlerim, yılın ilk yarısı şans benden yana olacakmış.

    1|1
    0|0
  • Boğa tutku ve romantizim dolu günlere hazır olmalıymışım 😂😂

    0|2
    3|0
  • Aşk defterinde yeni sayfalar açacağım söylenmiş, hadi bakalım 😂

    0|2
    3|0
  • Büyülü akşamlar için kendimi hazırlıyım bakalım. 😂😂(Başak)

    1|0
    0|0
  • Mart ayı gelsin de bir kedilere malzeme çıktı 😂

    0|0
    0|0
  • Benim burç her zaman enerjiktir. Enerjisinden bir şey yitirmez 😉😉😉

    0|1
    0|0
  • Gerçekten de doğru 2019 da çok güzel ilişkiler yaşadım yeni girmemize rağmen mutluyum

    1|0
    0|0
  • Oğlak için dile benden ne dilersen denmis hadi bakalım insallah😀

    1|0
    0|0
  • bu oğlak burcunda hiç heyecanlandırıcı bişey yok 😂

    0|0
    0|0
  • Yeterince zaman kaybettik zaten şimdiden sonra kaybetmesek nolur :D

    0|0
    0|0
  • Akrep burçları bu yıl aşk hayatında yeni sayfalar açıyormuş hatun duymasın oyar valla beni.

    0|0
    0|0
  • Burçlara inanmam ama hakkımda söylenenler doğruysa Az biraz da olsa inanabilirim 😊

    0|0
    0|0
  • Güzel tüyolarmış :) bırakalım bakalım hayal kurmayı.

    0|0
    0|0
  • "Boğa:Tutku ve romantizm dolu günlere hazır ol! " demiş de ben aşka inanmıyorum, nasıl olacak o iş?

    0|0
    0|0
  • Teerazi çok güzel 😊 hep parlıyorum zaten bu yıılda parlıyacakmışım vayyy mükemmel sevdim ben bu yılıı😊

    0|1
    3|0
  • Yengeç ve yükselenim terazi. Işık bende haz bende var mı arttıran...

    0|0
    0|0
  • Sözde 2018 de bulucakti 😂😂 saçmalık burç yorumları 😊

    1|0
    0|0
  • Akrebe durma bas gaza demişsin ama benim daha 1 tane bile sevgilm olmadı ya 😂

    1|0
    0|0
  • Eğlence olmasa olmaz... 1 numara eğlence bence.. :)

    0|2
    0|0
  • Aslan Burcuyum özgüven tavan tabi :)
    ama partner yok :D

    1|0
    0|0
  • Bu sayfaya bakarsak dunya toz pembe anasini satim 😂

    1|0
    0|0
  • Hayallerindeki ilişki yıl bekliyor ve u mutlaniyorum

    0|1
    0|0
  • 4gün

    Asasa bu okeyde milleti umutlandırıp duruyor millette sevişeceğini zannediyor yazık 😂😂

    0|0
    0|0
  • 7gün

    Bir Başak olarak acaba kimle yakınlaşacağım😊 o şanslı kız kim

    0|0
    0|0
  • topraklı bir aslan herkese iyi gelebilir neden olmasın :)

    0|0
    0|0
  • boğayım Tutku ve romantizm dolu günlere hazır ol! diyor sağ ya da sol elimle mi hazır olayım?

    0|0
    0|0
  • Burcuma ozel tuyoyu napiim!
    Once Burcu lazim bize :)) elde yok avucta yok, sapiz saap!

    0|0
    0|0
  • ahhh keşke gerçek doğum tarihimi bilsem :( ne yazık ki bilmiyorum. bundan dolayı da hiç bir zaman doğru burcumu bilemeyeceğim :(

    0|0
    0|0
  • Kova burcuyum ama önce seksi yaşayabileceğim evlenmeden olmaz diyen birisi lazım

    0|0
    0|1
  • Bir başak erkeği ile güven saygı ve aşk üçgeninde ritim yakalamak isteyen bana müracaat etsin

    0|0
    0|0
  • Akrep'e her sene aynı şeyi yorumluyonuz ne gelen var ne giden 😂

    0|0
    0|0
  • Daha Fazla
    361

Benzer Sorular

Yükleniyor...