Ne yaptım ben ya?

"Bu ne lan!"
"Ben nasıl böyle bir şey yaptım?"
"Allah'ım ne yapacağım?"
Git desem gider mi?

"Taksi çağırsam ayıp mı olur?"
"Beni eve bırak demez inşallah"
Yapışıp kalır mı?

"Bir defa yattık diye evleneceğiz sanmaz herhalde"
"Başıma bela olur mu acaba?"
"Birkaç gün görüşmesek iyi olur"
Duş alıp giyinsem gider mi?

"Kusuyor gibi yapsam ve sonra iğrenip gitse"
"Allah'ım nereden bulaştım ben buna ya?"
"Allah benim belamı versin"
Yazık kıza

"Aklımdan geçenleri bilse çok üzülür"
"Kızın tek suçu benimle yatmak oldu şu an, çok komik"
"Neyse iyi davranayım bari, ilerde yine lazım olur"
"Yarın trip atmaz umarım"
İyi öpüşüyordu

"Güzel de kız aslında"
"Biraz abartıyorum sanki"
"Sevişmeyi de seviyor"
Memeleri de güzel

"Kıvrımları çok iyi"
"Kalçalar fena"
"Sarılsam mı?"

"İkinciyi yapalım öyle gitsin"
"Hem daha fazla zaman geçirmiş oluruz ve ayıp olmaz"
"Geleceği düşünmeye gerek yok"
"Anı yaşamak lazım"
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar