Kafası, gözkapakları ve dudaklarının hareketleri epey kaba, konuşması yetenekleri ise daha kısıtlı.
Ama bu robot, yapay zekanın son derece insana benzeyen bir görünüme kavuşmasını sağlayan robotik devrimin bir parçası.
Bazıları bunun insanların robotlarla etkileşimi alanında bir devrime yol açacağını söylerken bazıları da bunu robotlar konusundaki en olumsuz görüşme olarak nitelendiriyor.
"Tekinsiz vadi" diye tanımlanan, robotlar ve kuklaların insansı görünüme yaklaşmaya başlarken daha ürpertici hale geldiği teorisi, ABD'nin California eyaletindeki San Marcos'ta bedene bürünüyor.
(Siz bu robotlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce insanların yerini tutar mı? Yapılmalı mı yapılmamalı mı? )
Seks Robotu Yapılmalı
Seks Robotu Yapılmamalı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Konuşan, yapay zekaya sahip seks robotları bu yıl geliyor - peki insanlık nasıl etkilenecek?
Robotu geliştirip humonoid gibi duruma ontolojik bakalım. Az konuşan, isteklere karşılık veren, Cinsellikten sonra ya da önce ilgiye ihtiyaç duymayan. itaatkar. Irk ya da ten boy vs. tam istesigin gibi. Özel günleri, dogum gibi şeyler yok. Bence biçok erkegin hayali olur. Hatta duygusal bağ kurar. Evlenir. Tabi aynı konu kadınlar için yapılacak erkek robotlar içinde gecerli olacaktır. Üçgen vucutlu erken bosalma isteksizlik kısa uzun gibi sorunları olmayan. Gibi liste uzar.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
biz üretmiyoruz dert etmeyin bir bu kafayla bu başkanlarla yontma taş devrinden daha çıkmadık. Adama baksana ben olmazsam siz gaz maskeleri içinde elinizde birer taş yontup duran insanlardınız demekten öte gitmiyor :) Bu zekaya sahip insanlarla biz dediğim gibi en en çok tunç devrine geçeriz xD
Yapılmamalı ama en azından oram buram ağrıyor demez hard taraftarı olur robotlar aslında kızların nazını çekmektense bir açıdan mantıklı ama bir açıdan da saçma buluyorum bir kadının tenini kokusunu tatmadan da olmaz ki
Tövbe bismillah, sitenin en güzelleri maşallah süphanallah dkagsjaghfs
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
ben asosyal biriyim gidip bir kıza merhaba demişliğim yok. gelince ben alırım hemen kimseye ihtiyacım olmadan kimsenin nazını çekmeden ihtiyacımı gideririm valla çok iyi olur :D
En İyi Cevaplar