4 kişiyle birlikte oldum birşey olur mu?

2 gün içerisinde toplam 4 kişiyle birlikte oldum ve 4 üde içime boşaldı bugün eczaneden ella alıp içsem hamile felan kalmam dimi
Güncellemeler
+1 yıl
İlacı bugün içtim işe yarayıp yaramadığını nasıl anlıcam bilmiyorum ovulasyon döneminde olup olmadığımıda bilmiyorum regl dönemim çok düzensiz zaten normalde bazen 3 ay bile olmayıp sonra 1 hafta regl olduğumda oluyor. Hamile kaldıysam hamile kaldığımı nasıl anlıcam

Birde son olarak bana burda namus bekçiliği yapan insanlar boşuna çenelerini yormasınlar yaptığım günah veya sevap seni bağlamıyor bir bilgin varsa söyle bilmiyorsan hiç boş yapma
4 kişiyle birlikte oldum birşey olur mu?
Cevapla