Ben hic bir sekilde kabul etmiyorum yani bekaret acisindan degil sadece benim karakterime uymuyor erkek arkadasim ise 1.5 senedir sevgiliyiz bu benim ihtiyacim sana yataga gir demiyorum soyunmana bile gerek yok baska sekildede yardim edebilirsin dedi ben onuda kabul etmedim bana gore seyler degil
Ne yapmaliyim sizce? Dedigi sey ise ben seninle evlenicem 1.5 yildir sevgiliyiz daha okullarimizin bitmesine 5 sene var 5 sene ben ne yapacagim diyor
Baya tartistik ne yapsam bende bilmiyorum artik
Ne yapmaliyim sizce? Dedigi sey ise ben seninle evlenicem 1.5 yildir sevgiliyiz daha okullarimizin bitmesine 5 sene var 5 sene ben ne yapacagim diyor
Baya tartistik ne yapsam bende bilmiyorum artik
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar